hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu ko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Tossuliinin suhde ei toimi.Normaalistihan ihmiset osaavat asua yhdessä jos haluavat olla yhdeeä,kyllä varmasti käy vieraissa jos ei yhessä asuta.

hei haloo! me ei asuta miehen kanssa yhdessä, olla asuttu koko aikana mitä ollaan oltu, kai sitä saa yh-äidillä mies olla vai onko sekin kielletty? sitä voi seurustella miehen kanssa noinkin kauan ilman että asuu yhdessä ja mitä sitten vaikka meillä on yhteinen lapsi, ei kuulu teille pätkääkään, ja mä haluun ettei tästä asiasta kirjoteta enää täällä yhtään, en haluu enää p.askaa niskaani sen takia tai haukkumisia miehestäni, on kuitenkin ollut hyvä isä tytölleen, meillä ei vaan yhteiselo saman katon alla toimi, siksi olen yh, piste.

En tiedä jutuan alkuperää, mutta mä tiedän kaksi perhettä, jossa äidit ja lapset asuvat yhdessä ja isä omassa asunnossaan ja heillä tämä järjestely toimii...Kyse ei ole vieraissa käynnistä, vaan siitä, ettei yhteiselämä toimi. Isät oleilevat yleensäviikonloput vaimonsa ja lastensa luona.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:47 Estu kirjoitti:
En tiedä jutuan alkuperää, mutta mä tiedän kaksi perhettä, jossa äidit ja lapset asuvat yhdessä ja isä omassa asunnossaan ja heillä tämä järjestely toimii...Kyse ei ole vieraissa käynnistä, vaan siitä, ettei yhteiselämä toimi. Isät oleilevat yleensäviikonloput vaimonsa ja lastensa luona.
OLi käynyt tallinnas ja puhelimes kosinut ja 14v tunteneet ja nyt muka kihloihin nopee päätös, sanosin :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä