Mä oon ollu jo kaks vuotta yksin. Muutamilla nettitreffeillä oon käyny, mut ei niistä mitään tullu. ENKÄ TAJUA MISSÄ IKINÄ VOISIN TAVATA UUDEN IHANAN MIEHEN! :'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Ei yksin oo pidemmän päälle kovin kivaa...
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Ei oo kimpassakaan pidemmän päälle kovin kivaa.
Vai miksi sinä erosit?
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Vai miksi sinä erosit?
Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Vai miksi sinä erosit?
Se on pitkä juttu. Ei mitään dramaattista. En vaan ollut onnellinen, eikä kai ollut mieskään...
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Vai miksi sinä erosit?
Se on pitkä juttu. Ei mitään dramaattista. En vaan ollut onnellinen, eikä kai ollut mieskään...
Niinpä!
Mikä muka takaa, ettei uudelle suhteelle kävisi samoin?
Mä en ainakaan ikinä enää, päin peetä sekin kuitenkin menee ja tää loppu on hieman liian tuskallista. :|
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Niin juu. Ja miehiä löytyy vaikka chatista. Menet sinne ja toivot tilapäisseuraa, ja vain ja ainoastaan tilapäisseuraa niin eikös ole kohta jonossa kahdeksan ukkoa sormusta ostamassa. :headwall:
(kaikki toimii käänteisesti yleensä)
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mä (en ihan vielä eronneena) taas en tajua, miksi ihmeessä edes haluta uusi mies? :|
Vai miksi sinä erosit?
Niinpä!
Mikä muka takaa, ettei uudelle suhteelle kävisi samoin?
Mä en ainakaan ikinä enää, päin peetä sekin kuitenkin menee ja tää loppu on hieman liian tuskallista. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi![]()
Mä oon ollu sinkkuna kolmisen kuukautta, ja tarjokkaita suhteeseen olis vaikka kuinka. Ite en mitään kovin vakavaa tässä vaiheessa halua, mutta on mulla yks kainaloinen kuitenkin.
Netistä suomi24sesta oon jokusen bongannu, baaristakin voi löytää tai töistä. Kaupan kassalta, iltalenkiltä, harrastuksista... Mistä vaan! Silmät (ja suu) auki, niin johan tärppää!
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Ei Ammu tätä vielä ole loppuun puitu.
Mies yrittää väittää ettei tästä mitään enää tule mutta mä olen eri mieltä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi![]()
Mä oon ollu sinkkuna kolmisen kuukautta, ja tarjokkaita suhteeseen olis vaikka kuinka. Ite en mitään kovin vakavaa tässä vaiheessa halua, mutta on mulla yks kainaloinen kuitenkin.
Netistä suomi24sesta oon jokusen bongannu, baaristakin voi löytää tai töistä. Kaupan kassalta, iltalenkiltä, harrastuksista... Mistä vaan! Silmät (ja suu) auki, niin johan tärppää!
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi![]()
Ja säkin oot eronnu?Palstailun puutetta, kun en mistään näköjään oo enää perillä...
Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi![]()
Nii, noin kaikki aina sanoo. Mut mä en kyllä oo ikinä alkanu juttelemaan jonkun miehen kaa kaupan kassalla tms. Näkeehän niitä kivannäköisiä joo, mut ei kukaan ainakaan täällä Espoossa ala toisilleen jutella. Ja sitä paitsi kaikki hyvät on aina sormustettu.
Ja kun mäkin kuljen muksun kaa melkein koko ajan, niin en mäkään kauheen vapaalta varmaankaan näytä... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi![]()
Nii, noin kaikki aina sanoo. Mut mä en kyllä oo ikinä alkanu juttelemaan jonkun miehen kaa kaupan kassalla tms. Näkeehän niitä kivannäköisiä joo, mut ei kukaan ainakaan täällä Espoossa ala toisilleen jutella. Ja sitä paitsi kaikki hyvät on aina sormustettu.
Ja kun mäkin kuljen muksun kaa melkein koko ajan, niin en mäkään kauheen vapaalta varmaankaan näytä... :/
No nimenomaan täällä espoossa voi alkaa jutella kaikilleMä ainakin olen tehny niin monta kertaa. Pitää vaan muistaa hymyillä, ketään ei kiinnosta ihminen joka on naama norsunvehkeellä...
Mä sentään kuljen kolmen muksun kanssa. Että älä heitä toivoas kaivoon vielä, alat vaan rohkeesti juttelee ihmisille. Kyl se siitä...
Mistä päin espoista olet? Jos san udella....