V
vakkari veti harmaaksi
Vieras
Ollaan asuttu reilu pari vuotta tällä paikkakunnalla. Oon tehny töitä sellasissa paikoissa missä oon ollu yksin tai sitten miesvaltasissa, eli sieltä ei niitä ystäviä oo mukaan tarttunu. Varsinaisesti täältä tunnen 3 ihmistä, joista yks on ukon entinen luokkakaveri, toinen ukon kaverin vaimoke ja yhteen oon tutustunu ihan omin neuvoin ( kiitos palstan ). Nämä kaks ensimmäistä ihmistä ei oo sellasia joille murheitani vuodattaisin, joten sydänystävät on kortilla.
Oon aloittanut yhden uuden harrastuksen, mutta siellä kaikki on mua ainakin 20 vuotta vanhempia, joten se siitä. Harrastus toki pysyy, mutta ystäviä sieltä tuskin saan.
En oikein tiiä mistä sitä niitä ystäviä täällä ettis, kyseessä pieni maalaiskaupunki. Äiti-lapsi-piirit ois tietysti vaihtoehto, mutta kun puuttuu se toinen osa, lapsi meinaan.
Oonko mä ainut surkki, jolla ei oo lähellä ystäviä? Ja mistä te ootte niitä löytäny?
Oon aloittanut yhden uuden harrastuksen, mutta siellä kaikki on mua ainakin 20 vuotta vanhempia, joten se siitä. Harrastus toki pysyy, mutta ystäviä sieltä tuskin saan.
En oikein tiiä mistä sitä niitä ystäviä täällä ettis, kyseessä pieni maalaiskaupunki. Äiti-lapsi-piirit ois tietysti vaihtoehto, mutta kun puuttuu se toinen osa, lapsi meinaan.
Oonko mä ainut surkki, jolla ei oo lähellä ystäviä? Ja mistä te ootte niitä löytäny?