Ystäviä vailla, kamala olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari veti harmaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari veti harmaaksi

Vieras
Ollaan asuttu reilu pari vuotta tällä paikkakunnalla. Oon tehny töitä sellasissa paikoissa missä oon ollu yksin tai sitten miesvaltasissa, eli sieltä ei niitä ystäviä oo mukaan tarttunu. Varsinaisesti täältä tunnen 3 ihmistä, joista yks on ukon entinen luokkakaveri, toinen ukon kaverin vaimoke ja yhteen oon tutustunu ihan omin neuvoin ( kiitos palstan ). Nämä kaks ensimmäistä ihmistä ei oo sellasia joille murheitani vuodattaisin, joten sydänystävät on kortilla.

Oon aloittanut yhden uuden harrastuksen, mutta siellä kaikki on mua ainakin 20 vuotta vanhempia, joten se siitä. Harrastus toki pysyy, mutta ystäviä sieltä tuskin saan.

En oikein tiiä mistä sitä niitä ystäviä täällä ettis, kyseessä pieni maalaiskaupunki. Äiti-lapsi-piirit ois tietysti vaihtoehto, mutta kun puuttuu se toinen osa, lapsi meinaan.

Oonko mä ainut surkki, jolla ei oo lähellä ystäviä? Ja mistä te ootte niitä löytäny?

:hug: itte oisin ilonen jos ois es yks ystävä......... oo kiitollinen es noista ja panosta noihin :wave: mut seura kuntaan muakin tultiin tänään kuttuu kaupassa????? niihin voi kai sit mennä?????????????????????? :saint: :saint:

Joo mä oon kans vailla kaveria, en mitään ystävää kaipaa jolle kaikki asiat kerron. Vaan olisi ihan kiva jos olisi kaveri jolla saman ikäisiä lapsia. Eli voitais kyläillä silloin tällöin. No olihan mulla yksi tosi kiva kaveri. Mutta joo.. No hän veti ilmeisesti herneet niin syvälle nenään, että en voi mitään. Opiskelin ja erään kerran vaan sanoin että opettaja sanoi tyyliin että "näin toimitaan tässä ja näin tuollaisessa asiassa" Eli en esittänyt sitä omana mielipiteenä. Asia liittyi ns. ammattimaiseen käytökseen. Sanoinkin, että siis opettaja tän kertoi. No tää kaveri suuttui ja alkoi paasata "joo kyllä minäkin olin lukion jälkeen NIIN KAIKKITIETÄVÄÄ joka asiasta". Joo mun koulu ei ollut mikään lukio vaan ammattiin johtava koulutus.

Se siitä, mutta ehkä parempi niin..

Yhteistyössä