Hei eronneet ja yyhoot - mistä ootte löytäny (jos ootte) uuden miehen?

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Niin juu. Ja miehiä löytyy vaikka chatista. Menet sinne ja toivot tilapäisseuraa, ja vain ja ainoastaan tilapäisseuraa niin eikös ole kohta jonossa kahdeksan ukkoa sormusta ostamassa. :headwall:

(kaikki toimii käänteisesti yleensä ) :D

Käänteisesti tosiaan. :D
Itse löysin mieheni netistä ja tarkoituksena saada vain uusia ystäviä. :snotty:
Noh,ystävän löysin ja paljon muuta, nyt muutamaa vuotta myöhemmin ollaan naimisissa. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja jag är här:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Niitä tupsahtelee esiin silloin kun ei etsi :)
Mä oon ollu sinkkuna kolmisen kuukautta, ja tarjokkaita suhteeseen olis vaikka kuinka. Ite en mitään kovin vakavaa tässä vaiheessa halua, mutta on mulla yks kainaloinen kuitenkin.
Netistä suomi24sesta oon jokusen bongannu, baaristakin voi löytää tai töistä. Kaupan kassalta, iltalenkiltä, harrastuksista... Mistä vaan! Silmät (ja suu) auki, niin johan tärppää!

Nii, noin kaikki aina sanoo. Mut mä en kyllä oo ikinä alkanu juttelemaan jonkun miehen kaa kaupan kassalla tms. Näkeehän niitä kivannäköisiä joo, mut ei kukaan ainakaan täällä Espoossa ala toisilleen jutella. Ja sitä paitsi kaikki hyvät on aina sormustettu.
Ja kun mäkin kuljen muksun kaa melkein koko ajan, niin en mäkään kauheen vapaalta varmaankaan näytä... :/

No nimenomaan täällä espoossa voi alkaa jutella kaikille :) Mä ainakin olen tehny niin monta kertaa. Pitää vaan muistaa hymyillä, ketään ei kiinnosta ihminen joka on naama norsunvehkeellä...
Mä sentään kuljen kolmen muksun kanssa. Että älä heitä toivoas kaivoon vielä, alat vaan rohkeesti juttelee ihmisille. Kyl se siitä...

Mistä päin espoista olet? Jos san udella....

Joo, ehkä mulla on vähän asenneongelmaa... mutta en heitä toivoa en.
Haukilahdessa asutaan.

Nyt vaan asenne uusiks sitten!
Mietin vaan ku ite liikun espoon keskus-matinkylä-akselilla, ja aina oon monttuni avannu ja ihmisille jutellu, et oisko paikkakuntakohtanen ero... Jos haluut jutella lisää niin paa vaikka yksäriä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Noista päivätanssipaikoista, saa kivasti varatuista, nalkuttavaan akkaan, ja muutenkin perhe-elämään kyllästynyttä seuraa ;)

heh,´ei oo joo tanssipaikat ihan ekana mielessä käyny. Mun äiti käy niissä! :laugh:

No, ei paikalla väliä, tuosta edellä mainitusta ryhmästä, saa paikassa, kuin paikassa seuraa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin juu. Ja miehiä löytyy vaikka chatista. Menet sinne ja toivot tilapäisseuraa, ja vain ja ainoastaan tilapäisseuraa niin eikös ole kohta jonossa kahdeksan ukkoa sormusta ostamassa. :headwall:

Noh,ystävän löysin ja paljon muuta, nyt muutamaa vuotta myöhemmin ollaan naimisissa. :whistle: :D

Toi on totta. Mäkään kun en tartteis enkä haluais vakavaa suhdetta, niin jo alkaa miehet tunnustaa rakkauttaan :headwall:
Mut periks ei anneta :D

Toi on totta. Mäkään kun en tartteis enkä haluais vakavaa suhdetta, niin jo alkaa miehet tunnustaa rakkauttaan :headwall:

a020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Okei mä testaan tota. En mä mitään miehiä haluiskaan!