Hei E-pillereitä käyttäneet !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nova

Jäsen
16.07.2008
44
0
6
Uusi tällä palstalla..Haluaisin tietää, että kun olet tullut raskaaksi pillereiden jälkeen?!
-Kauan meni?
-Kauanko olit syönyt pillereitä, mitä merkkiä?
-Alkoiko kuukautiset normaalisti, ilman kamalia heittoja?
-Ikäsikin olisi kiva tietä?
:heart: -Kiitos kaikille-

T:7vuotta pillereitä popsinut..

-lopetin lokakuussa 2005. Ei raskaana vieläkään :(
-söin 8v, eri merkkejä. 5v Marveloneja, 9kk Cerazetteja, viimeset pari vuotta Femilareja. Femodenia ja Minipillereitäkin tuli 3kk paketit kokeiltua.
-ekan puoli vuotta heitteli 18-29, siitä pikkuhiljaa tasaantunu noin 27.
-30v.

Lopetin Cypretyl -merkkiset (vastaavat kuin Diane Nova, joka mul ol aiemmin pari kuukautta) e-pilsut marraskuun lopulla syötyäni pillereitä nelisen vuotta. Eli mul on ollu ensin Melianet ja sit Mercilonit kunnes vaihdoin Diane Novaan.

Yk3 tärppäs ja raskaus meni kesken vkolla 7+5. Menkat alko tuolloin e-pilsujen jälkeen ekassa luomukierrossa kp37 eli kierto ol 36 mittane, mut en tainna ovuloida siin kierrossa. Men kierto sekasin ja km sekotti taas lisää. Mut ny yk4 (eli yht. yk7) menossa km jälkeen. Edelline kierto oli vain noin 28 mittane, sitä ennen en ovuloinu ja oli taas 36 mittane. Ikää 23 (pian 24)

-Kauan meni?
Esikoisen kanssa neljännestä yk:sta tärppäs. Nyt nyt pähkäillään että onko yk 3 vai oliko mulla valemenkat
Mercilon pillereitä söin 5 vuotta ennen esikoista, vajaa puoli vuotta nyt ennen toisen yritystä
esikoisesta joo, kierto venyy muutamalla päivällä. nyt lopetin kesken laatan niin vajaan viikon päästä alkoi ylim. menkat
22 olen

Kauan meni?
Lopetin pillerit viime vuodenvaihteessa, yk2 tärppi, joka meni kesken. Nyt yk3
Melianeja ehdin popsia 9 vuotta
alkoi normaalisti, mutta km sekoittikin sitten pakan vähäksi aikaa, nyt tasaantunut.
ikää on huimat 26-v

-Kauan meni?
Lopetin pillerit kesken liuskan, tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja sitten seuraavien menkkojen tilalla tuli plussa
Söin noin 11 vuotta Minulet-pillereitä
-Ikäsikin olisi kiva tietä? 28 vuotta on ikä

Itse olin ihan paniikissa kun kuulin mm. täältä palstalta että ei olisi kannattanut jättää liuskaa kesken ja kierto voi sen seurauksena heittää vaikka kuinka, mutta ei näköjään meillä vaikuttanut asiaan. Mutta varmasti voi toisilla sekoittaa kierron.

Söin n. 15 vuotta Diane novaa ja sitten vielä n. 4kk Yasmin pillereitä, ennen kuin lopetin. Yhteensä kaikkien näiden vuosien aikana olin vain 4 kk:tta syömättä pillereitä

Raskaaksi tulin yk7:stä, tosin pitkien kiertojen vuoksi aikaa kului melkein 10kk

Ensimmäinen kierto oli 41 päivää, sen jälkeen kierrot olivat 30-38 päivää. Raskautumiskierrossa ovulaatio oli kp 30, eli raskautumiskierto olisi ollut reippaasti yli 40 päivää.

Olen 31-vuotias vielä vuoden loppupuolelle saakka :D

Itselleni pillerit määrättiin hormonihoitona aknen hoitoon. Minulla on munasarjojen monirakkulatauti, ja tiedossa oli, ettei kierto olisi säännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen. Mutta PCO:ssa pillerit ovatkin paras hoito, jos ei halua raskaaksi.

:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 8+2 :heart:

- yk2 alkoi raskaus TJOT-meiningillä, ei tietoakaan oviksesta
- 6v olin syönyt Cilest-merkkisiä pillereitä
- kuukautiset alkoivat ihan normaalisti kuukausi viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen
- ikä pillerit pois jättäessä 23v

Alkuperäinen kirjoittaja hocu:
Uusi tällä palstalla..Haluaisin tietää, että kun olet tullut raskaaksi pillereiden jälkeen?!
-Kauan meni?

-Kauan meni?
Tulin raskaaksi 2½ vuotta sen jälkeen kun lopetin pillerien napsimisen.

Olin syönyt pillereitä 8 vuotta. Merkkiä en enää muista.

Menkat alkoi ihan normaalisti (muistaakseni).

Söin pillereitä ollessani 17-24 vuotias. Ilman ehkäisyä tosiaan 2½ vuotta ja vihdoin raskauduin. Sen jälkeen "yritystä" 2 vuotta raskauteen joka meni kesken. Sitten onnistunut raskaus. Tänä vuonna ollut jo kaksi keskenmenoa. Kolmatta siis edelleen kuumeillaan. Ikää on mulla nyt jo yli 30 vuotta ja mies on yli 40v.

Moikka!

Söin Merciloneja ja lopulta yasmineja n. 6-7 vuotta. Lopetin ne lokakuussa -07. Kierrot eivät tasaantuneet, vaikka ennen pillereitä kierto oli tasainen. Vuoto oli niukempaa, kuin pillereiden kanssa, näppylöitä tuli naamaan ja selkään.

Yk 8, kesäkuun lopulla, plussasin ja nyt olen raskaana. Kierto oli 30-50 päivää. Olen 26-vuotias.

Mimmukka 8+4

tärppi tuli yk5 mutta meni kesken viikolla 12+3, pillereitä olin syöny 9 vuotta merkit vaihtunu välillä mut melianea,yasminea ja mercilonia tuli syötyä, kk:t on ollu pillereitten lopetuksen jälkeen samalla mallilla ku pillereittenki kanssa eli kierto on 27-30 pvää ja ovat edelleen yhtä säännölliset vaikka jo vuos pillereitten lopetuksesta, pillerit ku lopetin olin muutamaa viikkoa vajaa 24v nyt olen jo 25v eikä km:n jälkeen ole uutta tärppiä tullu.

Terve!

Minä söin Yasmineja pikkusne reilu 1,5v., lopetin helmikuun lopussa, vielä ei ole tärpännyt. Kierto meni ihan vituralleen kun lopetin, mutta vihdoinkin viime kierto oli 34pv. Nyt yk4 menossa ja täytyy toivoa, että kierto pysyy kohdillaan ja ovuloisinkin. 26-vuotias olen.

Moikka!

Pakko kertoa oma tarinantynkä kanssa, kun ei ehkä oo ihan tavallisesta päästä.

No, siis lopetin pillerit tammikuussa 2008. Söin femoden-merkkisiä pillereitä n. 8 vuotta. Alotin pillerit 19-vuotiaana mutta olen pitänyt kaksi puolen vuoden taukoa välissä, ja ruvennut syömään aina uudelleen kun iho ei ole palautunut ennalleen. Olen nyt siis 28-vuotias.

Ensimmäinen kierto kesti 85 vuorokautta. Siinä ehdin jo miettiä että joudun aloittamaan keltarauhashormoni-kuurin jota en missään nimessä halunnut. Luulin että nyt elimistö sano stop. Toisaalta jälkeenpäin se oli hyvää mietintä/harkinta-aikaa vauvahaaveille, aloite siis lähti meillä mieheltä. Käytimme ensimmäisen kierron aikana ehkäisyä sillä halusin odottaa seuravaan kiertoon.

Sitten kuukautiset vihdoin alkoivat (oli onnen päivä) ilman terolut-kuuria ja jätimme ehkäisyn pois. Tein aika monta raskaustestiä, ja luulin etten ovuloi ollenkaan. Tavallaan olin jo luopunut toivosta oman elimistöni kanssa, ja toivoin ettei kierto olisi ihan samaa luokkaa kuin edellinen. Joku ihme siinä sitten kumminkin kävi, että kesäkuussa tein positiivisen testin, ja nyt on riskiviikotkin ohi.

Oltiin molemmat tosi yllättyneitä ja onnesta soikeina siitä tuloksesta kun oltiin varauduttu ainakin vuoden yrittämiseen.
Mutta näinkin siis voi käydä.
:)

Söin Meliane pillereitä noin 7vuotta. Vauvahaaveet aloitettiin kesällä-05 ja plussa tuli tammikuussa-07, eli tärppäsi noin 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Kierrot oli pillereiden jälkeen normaalisti 27-28 päivää, tosin välillä tuli heittojakin 24-35 päivään.

Söin Meliane pillereitä noin 7vuotta. Vauvahaaveet aloitettiin kesällä-05 ja plussa tuli tammikuussa-07, eli tärppäsi noin 1,5 vuoden yrityksen jälkeen. Kierrot oli pillereiden jälkeen normaalisti 27-28 päivää, tosin välillä tuli heittojakin 24-35 päivään.

Alkuperäinen kirjoittaja hocu:
-Kauan meni?

Ekasta lopetin pillerit elokuussa 2002 ja r-testi plussaa helmikuussa 2003. Tokasta pillerit pois joulukuun lopulla 2004 ja r-testi plussaa helmikuussa 2005.

Ekasta olin syönyt pillereitä 8 vuotta ja merkkinä oli Diane nova, menkat alkoi heti säännöllisinä ja oli normaalit. Toisesta ehdin syödä reilun vuoden samaa merkkiä.

Ikää nyt 26v. Pillerit ollut poissa n. 2 viikkoa ja kolmas saapi tulla kun on tullakseen. =)

Söin pillereitä n.13 vuotta, Femodeneja koko ajan ilman taukoja. Lopetin pillerit 11/07. Sen jälkeen ei ole tullut kertaakaan menkkoja. Eikä siis plussaa raskaustestiin. Erinäköisiä hormoneja syön tällä hetkellä ja ihmetellään miksi kroppa ei toimi. Vika voi olla osittain pillereissä ja osittain jossain muualla. Ikinä en kuitenkaan enää E-pillereitä suuhuni laita. :(

Mä käytin e-pillereitä yhteensä noin 9 vuotta. Ekat 5 vuotta Marveloneja, sitte muutama kuukausi Femodeneja, sitte noin puolen vuoden tauko ja kuukatiset tuli millon sattuu, kierto 50-80 päivää (raskaustestit kuitenkin negaa). Sitten palasin Marveloniin, mitä käytin pari-kolme vuotta ja viimeisen vuoden käytin Yasmineja. Tulin raskaaksi kaksien "luomumenkkojen" jälkeen, vaikka ei edes yritetty raskautta ja eka kuukausi pillereitten jälkeen käytettiin kondomia. Nuo parit menkat tuli ihan säännöllisesti, kierto 28 vrk.

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Monna, millä rv:illä teit ensin negatiiviset ja sitten posit. raskaustestin?

miracle: täytyy ihan laskeskella kun kaikki oli niin epäsäännöllistä enkä kirjannut mitään ylös, mutta siis positiivisen testin tein viikolla 5+4, ja negatiivisen tuloksen olin saanut noin kaksi viikkoa aiemmin.

-Kauan meni? Yk 9 tärppäsi ( melkeen vuosi )

-Kauanko olit syönyt pillereitä, mitä merkkiä? Muistaakseni vajaan 9v ja Meliane oli merkki

-Alkoiko kuukautiset normaalisti, ilman kamalia heittoja? Pillereiden jälkeinen kierto oli 32 päivää, sit taas 32, sit venähti 47 päivään, 34, 29, 42, 41, 35

-Ikäsikin olisi kiva tietä? 26v

Yhteistyössä