V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
RakkausMikä sut pitää tässä kiinni, vaikka..?
Tunne sinusta
Miksi siihen ei riitä oma puoliso? Mitä erilaista tässä on?Tunne sinusta
Ei kukaan sinua pakota muuttamaan mitään, vaikka asioista puhuttaisiinkin.Mä yritin pitää mun tunteet lukossa, taistelin niitä vastaan henkisesti jatkuvasti. Mutta en onnistunut. Nyt ne on auki ja en tiedä mitä pitäisi tehdä niille. Yritän olla ajattelematta mutta ei sekään oikeen toimi. Hirveä ikävä koko ajan ja sanon itselleni että kyllähän mä tämän ikävän kestän. Kai näistä pitäis puhua f2f. Mutta ajatus siitä tuntuu lähinnä kohtalokkaalta, eikä niinkään asioita selvittävältä mikä olisi ehkä toivottavampaa kuin kohtalokkaat käänteet. Ainakin jos järjellä miettii. Mietinkö? En haluaisi kertoa miten paljon tunnen ja kuinka polttavia ne tunteet on koska pelkään että se keikauttaa venettä suuntaan joka voi olla liian hankala
...hän on sitoutunut omaansa.Vaikka mitä?
Sinut haluan vain nainen. Nuku hyvin.
Sil on vihanhallintaongelmaAku Ankka
Tiedän ja ei mikään ahdista toisessa ihmisessä. Seuraukset vaan. Kai sitäkin vähän pelkää, että miltä se sitten tuntuisi kun tunteet vuotaa ulos. Ehkä kuitenki kaipaisi sitä järkevyyttä kun seuraukset tuntuu niin isoilta. Ja rikkeitä on pakko välttää. En haluu sortua sellaisiin. Ehkä jos voisi jutella rauhassa asioista siten ettei siinä oo koko maailma katsomassa niin osaisi avata itseäänkinEi kukaan sinua pakota muuttamaan mitään, vaikka asioista puhuttaisiinkin.