Hei apua! Saako apteekissa laskulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Oon lähdössä lapsen kans lääkäriin. Tilanne on se, että mulla on rahaa ehkä kymppi, miehellä enempi mut en niitä nyt saa käsiini. Jos joutuukin ostaan lapselle lääkkeitä, toivottavasti ei olis mitää mikä vaatii niitä, niin saako apteekista laskulle jos ei raha riitä?

Mitä hyväntekeväisyyttä on laskut? En ihan ymmärrä.

Mullakaa ei ikinä ole ennen käyny näin. On vaan ollu pesukoneen uusimista ja kämpän vaihtoa takuuvuokrineen ja sen sellasta niin mun tilin pohja tuli äkkiä esille ku tässä kotihoidontuella mennään :D huomenna tilanne taas normalisoituu, onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
saahan jostain kaupoistakin ruokaa velaks. miksei lääkettäkin.
mutta tuskin teillä hengenhätä on..

Kaupoissa ainakin taytetään tilihakemus, joka käsitellään (tarkistetaan luottotiedot) eli ei se ihan noin yksinkertaista ole...

Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Poitsu saa insuliinit tosta lähiapteekista laskulle, mutta en usko että yleensä saa jos et ole vaki-asiakas. Vie resepti sinne ja käske mies lunastaan kun saat sen kiinni :)

Insuliinit laskulle? Eihän ne maksa ku omavastuun verran 3 ?.

En voi höylätä miinukselle, enkä höyläisi vaikka voisin. Kyllä se mies sit hakee ne. Jos siis edes tarvitaan. Mä vaan aina huolehdin kaikkea monesti turhaa jo etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulla on aina sitä varten kotona mihen verkkopankkitunnukset jos tarvii rahaa kun mies on töissä eikä omat riitä :saint:

Mullaki usein mut ei nyt :o no, eipä täs mitään ongelmaa onneksi oikeasti kyl ole, halusin vaan tietää saako sieltä tilille.

Kun opiskelin ja välillä oli rahat tiukilla niin sain apteekista tabletit opintotukeen asti. Resepti ja vajaa pakkaus jäi odottamaan hyllylle opintotuen maksuun asti ja kun tuki tuli niin kävin hakemassa loput lääkkeet ja reseptit pois apteekista. Näin Turussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
mulla on aina sitä varten kotona mihen verkkopankkitunnukset jos tarvii rahaa kun mies on töissä eikä omat riitä :saint:

Mullaki usein mut ei nyt :o no, eipä täs mitään ongelmaa onneksi oikeasti kyl ole, halusin vaan tietää saako sieltä tilille.

vaik ethän sä sillä tiedolla mtn tee kun teil sitä rahaa kuitenki on.... :.

Alkuperäinen kirjoittaja hopeasade:
Tota noin... voisithan kertoa tuon ongelman lekurille... päivystyspaketti lääkkeestä voisi löytyä jos et muuten saa lääkettä ja pikimmiten tarvitsette.

En kyl kehtaa viedä niitä jos siel on, jos sinne vaik tulis joku jolla ei oikeasti ole yhtään rahaa ja tarttis. Jos on hengenhätä niin mies saa tulla kesken töiden ostamaan ne. Mut tuskin pitkittynyt yskä vaatii saman tien mitää :P

Yhteistyössä