Hei. Aloitin parisuhteen uuden miehen kanssa n. 3kk sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi suhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi suhde

Vieras
ja nyt jos mennään johonkin viettämään iltaa tai kaupungille niin mies koko ajan vahtii minua. Seuraa selustaa ja pelkää että joku tekee minulle jotain pahaa jos jättää minut hetkeksikään yksin.
Ei myöskään kovin helposti viitsisi päästää minua yksin kavereitten kanssa mihinkään yksin. Paitsi jos kavereilla on miehet mukana tai jos otan miespuolisen ystäväni mukaan.
Mies nimenomaan pelkää että minulle tapahtuu jotain pahaa, ei sitä että löytäisin uuden.

Olen tästä aika hämilläni koska ex-mieheni kanssa ei ollut tälläistä.

Onko sinulla jotain huonoja kokemuksia joista mies tietäisi, onko hänellä joskus ollut syytä pelätä puolestasi?
Niin pitkään kun miehesi ei liiaksi kontrolloi tekemisiäsi huolensa vuoksi yrittäisin vain vakuuttaa miehelle ettei mitään pahaa tapahdu ja ettei tämän tarvitse huolehtia. Suhteen alkuvaiheessa varsinkin voi rakkautensa kohdetta suojella liiaksikin, ajan myötä miehesikin varmasti huomaa pelkonsa aiheettomaksi ja ottaa rennommin :) Hyvää kesää teille molemmille! :)

Onko joku miehen entisistä tyttö/naisystävistä joutunut raiskatuksi tai muuten pahoinpidellyksi? Se voisi selittää pelon, että sinulle sattuu jotain.

Mut on joskus raiskattu ja nykyinen puoliso on edelleen huolissaan jos kuljen yksin tai pelkällä naisporukalla.

Yhteistyössä