Minäpä vastaan tähän, vaikka tämä onkin jo kolme päivää sitten kirjoitettu. Ehkä vielä itsekin luet tätä ketjua?
Taidat tarvita jotain pientä ulkopuolista apua, päästäksesi etenemään itsetuntemuksessasi. Oletko tutustunut astrologiaan? 28-vuotiaana sinulla on tällä hetkellä Saturnus vaikuttamassa. Se on juuri se aika, josta puhutaan ehkä myös kolmenkympin kriisinä. Ota yhteyttä johonkin hyvään astrologiin (esim Tiina Kallio) ja katso elämääsi astrologian avulla.Tai entäs kirologia..? Esimerkiksi Vieno Puustjärvi on siinä ammattilainen. Tai entäs oletko kokeillut koskaan mitään tällaista:
Tarot-tulkintaa veloituksetta - Ennustukset - Suomi24
Kuitenkin loppujen lopuksi kaikki vastaukset löytyvät sisimmästäsi. Rakastatko itseäsi? Ei kykene rakastamaan muita ennen kuin rakastaa itseään. Taidat sen jo tietääkin, kun olet henkisessä kehityksessäsi edistynyt jo jonkin verran. Miksi olet yksinäinen? Missä ystävät ovat? Miksi piiloudut ujouden taakse... Sinä olet ansainnut ystäviä. Aloita vaikka uusi harrastus tms. jotta löydät samalla aaltopituudella olevia ystäviä. Puolisosi kuulostaa rakastavalta mieheltä. Älä tee ainakaan äkkinäisiä ratkaisuja. Onnea matkallesi
[QUOTE="Tunne";27760922]Kolmekymppiä on kohta lasissa sekä avomiehelläni että minulla. Suhteemme ei alkanut salamarakastumisena, vaikkakin koin intohimoa miestä kohtaan alussa ja koen edelleenkin, ja hellyyttä ennen kaikkea. Minua jäytää kuitenkin ajatus siitä, että minulle voisi olla sopivampikin mies olemassa. Olen miettinyt asiaa pitkään. En kuitenkaan uskalla erota, sillä kun on ollut kauan jonkun kanssa, on kasvettu yhteen, on yhteiset haaveet lapsista ym. Niin miten noista haaveista voi päästä yli? Miten? Jos tulisi uusi suhde uuden miehen kanssa, eikö nouse vanhat muistot mieleen miehestä, joka joskus oli niin rakas, ja meillä piti olla täämä kaikki, syvä ystävyys, lapset, turvallisuus, tuki, intohimo?
Nyt kuitenkin tuntuu, että aloimme seurustella liian nuorina, ja minulta jäi itsenäistyminen tapahtumatta. Asuin toki yksin, kun tapasimme, olin muuttanut pari vuotta aiemmin lapsuudenkodista. Silti tuntuu, että vapaa seikkailu onjäänyt elämättä. Ja tajuan sen nyt, kun olen 28. Taidan olla pahasti jälkijunassa näissä asioissa? Lapsia ei vielä ole, ja pelkään, että aika loppuu kesken, jos lähden nyt etsimään itseäni ja itsenäistymään. Pa-niik-ki.
Välittäminen ei miehen ja minun väliltä ole koskaan loppunut. On kuitenkin asioita, joissa molemmat mietimme, sovimmeko yhteen. Voiko mies täyttää minun toiveitani henkisestä yhteydestä? Voinko minä hyväksyä sen, etteivät syvälliset keskustelut ole miehen mielestä parisuhteen ydin? Mies on kuitenkin sanonut minulle, että odottaa minua, mikäli haluan lähteä esim. ulkomaille seikkailemaan vaikkapa puoleksi vuodeksi. Minä rakastan tuota miestä, haluaisin häneltä kaiken, mutta hän on sanonut, ettei hän pysty antamaan minulle kaikkea, mitä haluan.
Olen nätti/kaunis nainen, mutta ujohko, eikä minulla ole juurikaan kavereita. Eli jäisin yksin, jos eroaisin. Minun pitäisi rakentaa kaikki alusta, koti ja kaverit.
Miten näette tilanteeni? Onko joku kokenut samaa? Mitä minä teen?[/QUOTE]