T
Tuhma
Vieras
Äsken joku nainen soitti tuntemattomasta numerosta ja alkoi heti mun vastattua puhumaan että "Älä sulje puhelinta täällä Mira anna anteeksi mulle kaikki" ja sitten se puhui miten se on niin pahoillaan mitä se teki juhlissa ja oli kännissä ja on yrittänyt pyytää anteeksi mjut mä en ole vastannut. Ensin mä yritin sanoa väliin että en ole se joksi nainen mua luulee, mutta se ei kuunnellut vaan puhui kovaa ja kiihkeästi juttuaan, ilmeisesti kiire sanoa sanottavansa. No mä sitten kuuntelin ja juttu alkoi kiinnostaa. Kun nainen pysähty hetkeksi niin sanoin että oli se tosi pahasti tehty. Luulin että nainen tunnistaisi äänestä etten ole sen ystävä, mutta ei! Alkoi vaan uudelleen pulinaansa että oon niin niin pahoillani ja kuulosti siltä että se itki. Sitten se kysyi annanko mä anteeksi. No mä sanoin sydämellisellä äänellä että annan anteeksi ja että ollaan ystäviä edelleen. Nainen kuulosti hämmästyneeltä ja kysyi että oikeasti ja sitten se selvästi itki ja sanoi että on niin helpottunut ja hän oli luullut etten ikinä anna anteeksi kujn olin niin uhannutkin enkä vastannut sen soittoihin ja viesteihin ja se oli niin pahasti tehty eikä itsekään hyväksyisi sitä ja muuta itkunsekaista löpinää. Mä olin niin utelias nyt ja yritin urkkia mitä onkaan tapahtunut ja sanoin että ihan pieleen ne juhlat meni kyllä. Ja nainen höpötti että hän tajuu ja hän haluu korvata kaiken. Mä sanoin ettei tarvitse. Toivoin että nainen paljastaisi MITÄ hän on tehnyt kun en voinut suoraan kysyä koska hänhän siis mun olevan ystävänsä joka tietää! Puhelin jotain ja sain naisen sanomaan sen verran että hän oli lyönyt mua mustasukkaisuuksissaan ja yrittänyt iskeä mun miehen kostoksi kun hänen mies oli musta kiinnostunut vaikken mä siis tehnyt mitään mutta nainen suuttui mulle ja vielä enemmän kun ei saanut mun miestä iskettyä ja riehui juhlissa ja rikkoikin jotain ja lapset pelästyi ja mun mies kiskoi kädestä hänet pihalle ja käski häipyä helvettiin. Ja siitä tällä naisella oli paha mieli ja hän oli loukkaantunut mun miehelle. Mua nauratti mutta yritin olla ihan vakava ja onnistuin. Mä ja mun mies, hah hah. Siis mä en tuntenut tuota naista ollenkaan enkä ollut se ystävä. Eikä sovi yhtään mun elämään tuo juttu! Tuntui hauskalta. Olen kahden lapsen yksinhuoltaja enkä pidä tuollaisia juhlia. Kuulosti siis että oli hienot, kalliit juhlat. Ja mitä naisen puheista päättelin, sillä kaverilla on mies ja yksi tytär, Milla. Joka pelästyi tuon naisen riehuntaa. Nainen puhui vielä on hän on äidillään ja kysyi että saako hän tulla käymään, sovinnon merkiksi. Mä sanoin että tottakai, tule vaan! Naionen innostui ja sanoi että lähte heti ja on meillä yhden aikaan. Hän haluu pyytää Millaltakin anteeksi. Mä sanoin että on syytäkin. Lopetettiin puhelu. Ja mä purskahdin nauruun!
Millan äiti yllättyy. Iloisesti vai ikävästi, sitä en tiedä.
Saa tuon kaverin ovelleen odottamatta. Tuo nainen taatusti yllättyy ja olisi kiva nähdä tuo tilanne! 
Tyhmä nainen kun ei tunnista äänestä etten ollut sen ystävä! Oma moka. Ja ehkä tämä koituu hyväksi ja ne saa mun ansiosta asiat sovittua? Toivottavasti!
Millan äiti yllättyy. Iloisesti vai ikävästi, sitä en tiedä.
Tyhmä nainen kun ei tunnista äänestä etten ollut sen ystävä! Oma moka. Ja ehkä tämä koituu hyväksi ja ne saa mun ansiosta asiat sovittua? Toivottavasti!