HEH; sainpas pojan kengistä 16e alennusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyllätaashuomaa;23203288:
Mun mielestä tää ketju on kyllä melkosen yliampuva.

Kauhee kriisi ja mielipaha siitä jos joku joutuu kulkemaan (kuitenki ihan omasta tahdostaan) liian pienissä kengissä? Tarjolla olisi kuitenki oikean kokoisetkin, jotka ei kuitenkaan ehkä ole juuri sopivaa "tyyliä"...

On niin köyhää että pitää olla 35 e kenkäbudjetti. Oivoivoi!

Miettikääs nyt oikeesti. Pliis. Miten on jossain muualla tai miten vois olla täälläki?

Menkää itteenne jooko.

Sori... mä en voi.. tuo aloitus, ja noi selitykset saa mulle oikeasti sarvet päähän :ashamed:

[QUOTE="vieras";23203339]Sori... mä en voi.. tuo aloitus, ja noi selitykset saa mulle oikeasti sarvet päähän :ashamed:[/QUOTE]

No sitten kannattaa olla hiljaa. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, voi olla ihan hiljaa. Vanha hyvä neuvo.

olis isompikin kengät saanut ,mutta ei ostanut silloin lauantaian kun oli shoppailemassa ( vanhemmilta saaduilla rahoilla kävi ostoksilla) rahat olis riittäneet kenkiin. kummatkin pojat olis saaneet kengät vasta perjantaian, mutta kun sattumalta toisella hajos kengät ennen ( kyllä nekin oli ihan sillä rajalla etä kohta käyvät pieniksi)

eli tiedossa oli kenkien pienuus, ja lauantaina annettu shoppailurahaa, jossa jo kenkien osuus, joka nyt siis käytetty johonkin muuhun?

[QUOTE="mä";23203450]Se on hyvä, että olette pystyneet kuitenkin leffoja katsomaan ja lapset on pystyneet pelaamaan vaikkei sitä pelikonetta ole voitu kytkeä tv:seen...[/QUOTE]

:D veikkaampa ettei rollo vastaa tähän.. :D

rollo on niin malliesimerkki itseaiheutetusta köyhyydestä. nainen ei muka saa mitään töitä rovaniemeltä, mies saa käyttää omat tienaamansa rahat elektroniikkaan..

[QUOTE="mii";23203496]Palstan naurettavimmat tyypit samassa ketjussa :) Scarlett, Rieputarallaa ja Anatolia.

Parhainta mitäs nytiä![/QUOTE]

On se kumma, että mun mielipiteeni on naurettava ja se mielipide on sama kuin monella muulla tässä ketjussa... Hauku sitten muitakin eikä vain niitä sun inhokkeja. Melkoosen tekopyhää touhua meinaan sulla.

Siis voisko tänne palstalle saada jonkun eston tolle Rollolaiselle rahaa koskevien ketjujen aloittamisesta :D Oli miten oli niin AINA nää menee tappeluksi ja 99% aloittajan ketjuista koskee rahaa... Siksipä ehkä ihmisillä niin hermo meneekin ja tappeluksi nää aina menee? Mun mielestä aika ahdistavaa, että kaikki palstalla tietää melkein eurolleen, mihin Rollolaisen perheen rahat menee...

[QUOTE="trolli";23203492]:D veikkaampa ettei rollo vastaa tähän.. :D

rollo on niin malliesimerkki itseaiheutetusta köyhyydestä. nainen ei muka saa mitään töitä rovaniemeltä, mies saa käyttää omat tienaamansa rahat elektroniikkaan..[/QUOTE]

meillä oli aiemmin toisenlainen telkkari, jossa pystyi käyttämään tätä pleikaria. se vain simahti ja kävin sit kirpparilta ostamassa "uuden , 10ella. olis kai tajunnut myyjältä kysyä että toimiiko sininä pelit ym, kosk ame ei ainakaan ola saatu pelejä toimimaan netin kautta, vaikak muka pleikkari 2 siihen pystyykin liittämään.
Ja pelajä on ostettu tyyliin 4kpl/ 10e, joten mitenkään kalliita pelejä ne eivät ole olleet. ja jos saa esim pelin lahjaksi niin sitä ei sitten saa pelata vai?
ME ei olla pelattu pleikkarilla melkein vuoteen eikä myöskään juurikaan leffoja kateltu, koska tietokoneelta ne ei näy niin hyvin kuin telkkarista.
ja enne tätä kympin telkkaria oleva tv, oli mellä käytössä noin 11v.

On se kumma, että mun mielipiteeni on naurettava ja se mielipide on sama kuin monella muulla tässä ketjussa... Hauku sitten muitakin eikä vain niitä sun inhokkeja. Melkoosen tekopyhää touhua meinaan sulla.

Palstan yksi naurettavimmista paradokseista on se, että esimerkiksi minä en saisi sanoa mihinkään asiaan eriävää mielipidettäni (tällä kertaa kyse ei edes ollut tästä, kunhan viimetalviset muistot vyöryivät päälleni), heti on harmaat kimpussa huutelemassa kuinka asiaton olen aina. Tämä tehdään vielä erittäin ikävällä tavalla: tässäkin ketjussa minulle on haistateltu hevonvittua ja käsketty pitää turpa kiinni... sekö sitten on asiallista? Minun mielestäni lähinnä noloa.

Mä en nyt jaksa tätä koko tappeluketjua käydä läpi, mutta nyt viimein tajusin, miksi Rieputarallaan piti tehdä aloitus siitä, miksi hänelle aina ketjuissa suututaan. Jos siis ei ihan oiekasti ymmärrä taaskaan tehneensä mitään - no ei nyt väärää, mutta kurjaa kuitenkin.

Ja tuli mullekin vähän surullinen olo siitä, että jonkun perheen rahat on noin tiukilla.

Mä olen kerrankin palstahyeenojen ( R,S &A) kanssa samaa mieltä! :D
Äärettömän typerää olla säästämättä kun tulee kerrankin ylimääräistä. Ja minäkin luin sen teevee-ketjun ja jos olisivat vähänkään järkeä käyttäneet olisivat saaneet telkkarin sekä pari sataa vaikka säästöön ettei lasten tarvi rikkinäisissä ja pienissä vaatteissa kulkea. Tässä taas tiivistyy se miksi jotkut on köyhiä, ihan oman elämänhallinnan puutteen takia.

Jos raha oikeasti on noin kortilla, ettei yhtään ole pahan päivän varalle, niin miksi ihmeessä tuollaiseen tilanteeseen menee tuhlaamaan rahat johonkin niinkin turhaan kuin telkkariin? Etenkin kun oli kuitenkin jo telkkari, jolla kuitenkin tv-ohjelmat näkee. Ei voi olla pleikka tärkeysjärjestys nro yksi!

Onnea kengistä :)

Meillä ei ole ttöllä minkäänlaisia talvikenkiä :( Ei niin minkäänlaisia... Ollaan ainaskin 3 kertaa käyty katsomassa ostotarkoituksessa, mutta niin pahasti menee meillä aatokset ristiin 13v sopivista kengistä, ettei sitten ole tullut ostettua mitään.

Ei kulje koulussa sukkasillaan kuitenkaan; meikäläisen pinkit Reinot ja kolmet villasukat on neidin jaloissa... :(

Onnea kengistä :)

Meillä ei ole tytöllä minkäänlaisia talvikenkiä :( Ei niin minkäänlaisia... Ollaan ainaskin 3 kertaa käyty katsomassa ostotarkoituksessa, mutta niin pahasti menee meillä aatokset ristiin 13v sopivista kengistä, ettei sitten ole tullut ostettua mitään.

Ei kulje koulussa sukkasillaan kuitenkaan; meikäläisen pinkit Reinot ja kolmet villasukat on neidin jaloissa... :(

[QUOTE="vieras";23204181]Mä olen kerrankin palstahyeenojen ( R,S &A) kanssa samaa mieltä! :D
Äärettömän typerää olla säästämättä kun tulee kerrankin ylimääräistä. Ja minäkin luin sen teevee-ketjun ja jos olisivat vähänkään järkeä käyttäneet olisivat saaneet telkkarin sekä pari sataa vaikka säästöön ettei lasten tarvi rikkinäisissä ja pienissä vaatteissa kulkea. Tässä taas tiivistyy se miksi jotkut on köyhiä, ihan oman elämänhallinnan puutteen takia.[/QUOTE]

Pyytäisin saada huomauttaa, että mä en ole missään vaiheessa tätä ketjua ilmaissut mielipidettäni Rollolaisen perheen tilanteesta tai rahankäyttötavoista. Siinä mielessä et tosiaankaan voi peesailla minua.

[QUOTE="vieras";23202612]No kerro meille mikä Rollon aloituksessa tekee sinut niin surulliseksi?? Se että poika sai uudet kengät, vai se että Rollolainen sai kengät alennuksella?[/QUOTE]

Minut ainakin tekee surulliseksi se, että uudet kengät saa vasta sitten kun vanhat on puhki! Ja toisella pienet kengät ja kaikenlisäksi risat loppuunkuluneet kengät korjautetaan ja annetaan pikkuveljelle ensi talvena! Haloo! Tuskinpa rollolaisten kengät on laadukkaita alunperinkään!