Meitä on moneksi. Tälläkin palstalla näköjään on Fleur de la Cour jonka mielestä on normaalia että toisten tavarat saa viedä. !!??
Fleurin lapset taitaa olla juuri noita joista kirjoittaja kertoo. Joille opetetaan kotona että jos viet naapurin tytön dinon niin saat niin tehdä, mitä veetä se sen dinon kanssa siellä pihalla leikkii...leikkikööt kotonaan. Jos se on sille niin rakas dino niin älköön leveilkö sillä leikkien sillä pihalla. Ihanhan se tahallaan yllyttää Fleurin lapsia sen dinon siltä sieppaamaan.
Kateus toisten omaisuutta kohtaan taitaa olla tuon käyttäytymisopin takana. Eikö Fleureilla ole itsellä rahaa ostaa leluja lapsilleen? JA pidättekö ne kotona lukkojen takana Fleur?
Vai kylvättekö leluja pitkin naapurinkin pihaa?Sillä tavallako opetatte luonnonsuojelua ja siisteyttä lapsillenne?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minua hämmästytti tuo aikuisn ihmisen kirjoittelu tavaroistaan eikä suinkaan tuo lasten käytös jota hän myös sivuaa.. jos nuo OMAT TAVARAT on niin hemmetin rakkaita niin kannattaa jäädä kotiin istumaan niiden OMIEN TAVAROIDEN kanssa.. mä olen juu hei maalta enkä näe noita asioita kovinkaan ongelmallisina, ei täällä päin niuhoteta noin kamalasti.