Hautajaiset

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten olette menetelleet hautajaisten osalta nyt kun osallistuja määrä on rajattu.
Siis lähinnä se et kun ei itse voi mennä sinne, niin oletteko kuitenkin sen kukka systeemin ostaneet...eiks hautaustoimisto sen toimita sinne hautajaisiin ja jos sit jonkun paikalla olijan saa nakitettua lukemaan se nauha?
Vai käyttekö suosiolla vasta koronan jälkeen viemässä kukat haudalle?
 
vierailija
Ei oo, mutta mä varmaan tekisin just noin, että tilaisin kukkakimpun ja toimittaisin sen hautaustoimiston kautta, ja pyytäisin jotain lukemaan. Myös suntio tai pappi voi lukea niitä, jos et itse ole paikalla.
 
vierailija
No mun anoppi aikoo viedä kukkalaitteen haudalle jälkikäteen. Kumpikin mainitsemasi tapa käy. Toki, voisi ajatella, et jos hautajaiset on sun jonkun kovin läheisen niin ehkäpä olisi kiva kukat toimittaa hautajaisiin.
 
vierailija
Olen laittanut addressin silloin, kun en ole itse päässyt paikalle.

Jos on arkkuhautaus, niin ei riitä se pelkkä lukemisen nakittaminen, joutuu nakittamaan jonkun raahaamaan ne kukat sinne haudalle kappelista.
 
vierailija
Miten olette menetelleet hautajaisten osalta nyt kun osallistuja määrä on rajattu.
Siis lähinnä se et kun ei itse voi mennä sinne, niin oletteko kuitenkin sen kukka systeemin ostaneet...eiks hautaustoimisto sen toimita sinne hautajaisiin ja jos sit jonkun paikalla olijan saa nakitettua lukemaan se nauha?
Vai käyttekö suosiolla vasta koronan jälkeen viemässä kukat haudalle?
Montako raatoa meninasitte kuopata. Nyt on se sääntö, et vain 5 raatoa per kuoppa!
 

Yhteistyössä