Hauskimmat ja mieleenpainuvimmat seksikokemuksenne

"jeps"
[QUOTE="vieras";26979300]AP:n tarina on kiertänyt netissä vuosikaudet ja sieltä se on kopioitukin. Viimeistään toi "ns. doggystyle-asento" paljasti jos ei mikään muu. Mutta hyvä jos joku muukin saa naurut kuin ne miljoonat jotka tuon ovat jo useilla kielillä lukeneet.

Pienellä viilauksella tuosta olisi voinut saada vielä uskottavammankin.[/QUOTE]

Näi o. Ja joku muukin kopsattu löytyi eka sivulta.
 
[QUOTE="vieras";26979300]AP:n tarina on kiertänyt netissä vuosikaudet ja sieltä se on kopioitukin. Viimeistään toi "ns. doggystyle-asento" paljasti jos ei mikään muu. Mutta hyvä jos joku muukin saa naurut kuin ne miljoonat jotka tuon ovat jo useilla kielillä lukeneet.

Pienellä viilauksella tuosta olisi voinut saada vielä uskottavammankin.[/QUOTE]

Täh?:O

Mun tarkoitus ei ollut olla uskottava, kerroin mitä meille on tapahtunut! olen melko hyvä tarinoimaan ihan ilman mitään nettisaittejakin, siis ei ole tarvetta kyllä kopioida kenenkään tapahtumia ominani!

No, mä toivon että olet vaan joku kateellinen hörhö. Mielenkiintoista olisi kyllä lukea, jos sulla on näitä netissä kiertäviä lähteitä, etä onko jollekin sattunut samalla tavalla. Itse en mitään seksisivustoja lue, että en tietäisi edes mistä tuollaisia tarinoita voisi etsiä.

Mä mietin pitkään, miten mä ilmaisen tuon doggy-stylen, koska se ei tosiaan mun sanavarastooni kuulu. Mutta tossa tilanteessa miehen pallit olis säästynyt, jos me oltais oltu esim. lusikassa tai makuulla. Että se oli sikäli oleellinen tieto.:D

Tässä ketjussa muuten on käynyt ilmi, että melko monella on näitä eläinkokemuksia... aika hyvä oli tuo, jossa "koira jonotti mukaan" ja ei se kissan päähän hyökkääminenkään kyllä varmaan kivaa ollut:)

Mä en jaksa nyt provosoitua tästä. Ihmettelinkin, että tosi pitkään sai ketju jatkua mukavana, ilman näitä häröjä, jotka aukoo päätään ja vääristelee kaikkea. Surullista. Mutta muut, kertokaa lisää! Ja vieras, älä suotta kerro, sulla tuskin mitään seksielämää edes on kun viitsit tällaista alkaa pahansuopuuttas väittämään.

Muoks: ai no nyt oli sitten täällä haukuttu jo muitakin tarinoita kopioiduiksi. Mikä ihmeen vimma on aina vittuilla kaikesta? Hankkikaa oma seksielämä ja tulkaa sitten kertomaan siitä....
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
AP:lle, älä pahastu noista pään aukomisista. Mä ainakin sain hyvät naurut näistä jutuista. Onneksi lapset nukkuu jo ja mies on töissä, joten saan ihan rauhassa yksinäni naureskella koiran ihmetellessä vieressä. :D Valitettavasti mulla ei vaan oo mitään hauskoja sattumuksia jakaa teidän muiden kanssa. :/
 
=) haha saa täällä räkättää teijän kommelluksille.
Kerrotaan nyt omiakin...

Mieheni asui vanhemmillaan vielä kun aloimme seurustelemaan. Talvella yksi ilta lähdimme saunaan ja mieheni vanhemmat jäivät katsomaan tv:tä, sauna siis on eri rakennuksessa mihin piti mennä ulko kautta.
Saunassa aikamme touhuiltiin ja saunottiin.
Ja kun menimme takasin mieheni kotia, huusi hänen isänsä olohuoneesta "No oliko liukas?" hah siinä oli naurussa pitelemistä, mieheni isä luuli että olimme olleet ajalemassa :D

Yks oli kun kerran mieheni lauetessa, mieheni sanoi kovaan ääneen "Nyt tuleee!" Ja päästi samalla kovan ja pitkän pierun, joka kesti sen koko räjähdyksen ajan :LOL:
 
"vieras"
Mä kiusasin ehkä vahingossa yhtä miestä, en tajunnut antaa sille pimppaa. Sit se oli niin kiihkoissaan että alkoi runkata ja mä vähän lipaisin sen vehettä ja otin pian pois suustani. Mies laukes niin että sai spermaa omille silmilleen. Vähän hämmästyin reaktiota, mutta naurut tuli päälle ja ei jäänyt paha mieli kummallekaan :).
 
lol
[QUOTE="vieras";26979300]AP:n tarina on kiertänyt netissä vuosikaudet ja sieltä se on kopioitukin. Viimeistään toi "ns. doggystyle-asento" paljasti jos ei mikään muu. Mutta hyvä jos joku muukin saa naurut kuin ne miljoonat jotka tuon ovat jo useilla kielillä lukeneet.

Pienellä viilauksella tuosta olisi voinut saada vielä uskottavammankin.[/QUOTE]

Linkkiä kehiin sit vaan. Vai eikö löydy ;)
 
ajat sitten
Menin nuorena (18v) kerran naimisiin, teiniaikaisen rakkauteni kanssa. Ennen häitä menin käymään papin puheilla, ja koska sillonen "mieheni" (18v nassikka) ei moporempaltaan ehtinyt mukaan, selvittelin hääjuttuja yksikseni nuoruuden tarmolla.
Astelin tyhjään kirkkoon, ja mietin mistä pappi (n.60v) löytyisi, sillä minut oli ohjattu kirkkoon ja neuvottu että pappi löytyy sieltä. No viimein älysinkin koputtaa sakastin oveen, ja siellähän vihkipappimme olikin. Pappi hymyili ja kehoitti minua istumaan, ja niin kilttinä tyttönä toki teinkin. Pappi jäi taakseni seisomaan. Kohta tunsin miten hänen kätensä alkoivat hyväillä terhakoita rintojani. En uskaltanut sanoa mitään, mutta tunsin kostuvani, mitä kiihkeämmin pappi tisujani hieroi.
Lopulta pappi astui eteeni ja kaivoi kaapunsa sisältä ison sykkivän kalun, se oli isompi ja suonikkaampi kuin poikaystäväni ohut pippeli. Pappi kehotti minua olemaan kiltti tyttö ja nuolemaan kullia. Minähän tietysti tein työtä käskettyä ja imin ja nuolin minkä ruusuhuulillani kykenin. Tunsin miten olin aivan kiimainen ja märkä. Pappi murahteli tyytyväisenä ja veti minua poninhännästä kun nuolin häntä inisten himosta.
Kohta emme enää kestäneet, vaan pappi asetti minut pöydälleen makuulle ja työntyi syvälle pilluuni. Voihkin kuin oisin seivästetty, ja pappi kiihdytti tahtia ja puristeli reisiäni ja tissejäni.
Lopulta hän laukesi sisälleni, ja esikoiseni sai näin alkunsa. Naimisiin menin poikaystäväni kanssa seuraavana lauantaina.
Hauskan jutusta tekee se, että alushousuni jäivät sakastin lattialle, oletan että pappi on niitä useamman kerran tuon jälkeen nuuhkaissut.
 
joop
[QUOTE="Mammuska";26979222]Tää ny ei oo mikää erikoinen mut tuli vaan mieleen tosta Fröbelin palikat- jutusta. Kerran kesken hommien radiossa rupes soimaan se "Pylly vasten pyllyä, pum pum!"-biisi. Mä sain ihan hillittömän naurukohtauksen ja hommat jäi kyl siltä erää kesken ku fiiliksethän siinä meni totaalisesti molemmilta. :D[/QUOTE]

nykyinen mies tykkää rock musiikista joten laitoin radio rockin soimaan, tulipa sitten radio rockin "eroottiset tarinat" repesin ihan täysin nauruun ja kyllähän hommat siihe jäi :D
 
just joo
Menin nuorena (18v) kerran naimisiin, teiniaikaisen rakkauteni kanssa. Ennen häitä menin käymään papin puheilla, ja koska sillonen "mieheni" (18v nassikka) ei moporempaltaan ehtinyt mukaan, selvittelin hääjuttuja yksikseni nuoruuden tarmolla.
Astelin tyhjään kirkkoon, ja mietin mistä pappi (n.60v) löytyisi, sillä minut oli ohjattu kirkkoon ja neuvottu että pappi löytyy sieltä. No viimein älysinkin koputtaa sakastin oveen, ja siellähän vihkipappimme olikin. Pappi hymyili ja kehoitti minua istumaan, ja niin kilttinä tyttönä toki teinkin. Pappi jäi taakseni seisomaan. Kohta tunsin miten hänen kätensä alkoivat hyväillä terhakoita rintojani. En uskaltanut sanoa mitään, mutta tunsin kostuvani, mitä kiihkeämmin pappi tisujani hieroi.
Lopulta pappi astui eteeni ja kaivoi kaapunsa sisältä ison sykkivän kalun, se oli isompi ja suonikkaampi kuin poikaystäväni ohut pippeli. Pappi kehotti minua olemaan kiltti tyttö ja nuolemaan kullia. Minähän tietysti tein työtä käskettyä ja imin ja nuolin minkä ruusuhuulillani kykenin. Tunsin miten olin aivan kiimainen ja märkä. Pappi murahteli tyytyväisenä ja veti minua poninhännästä kun nuolin häntä inisten himosta.
Kohta emme enää kestäneet, vaan pappi asetti minut pöydälleen makuulle ja työntyi syvälle pilluuni. Voihkin kuin oisin seivästetty, ja pappi kiihdytti tahtia ja puristeli reisiäni ja tissejäni.
Lopulta hän laukesi sisälleni, ja esikoiseni sai näin alkunsa. Naimisiin menin poikaystäväni kanssa seuraavana lauantaina.
Hauskan jutusta tekee se, että alushousuni jäivät sakastin lattialle, oletan että pappi on niitä useamman kerran tuon jälkeen nuuhkaissut.
tää ei ollu eroottiset fantasiat ketju sori vaa
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
ssss
Täh?:O

Mun tarkoitus ei ollut olla uskottava, kerroin mitä meille on tapahtunut! olen melko hyvä tarinoimaan ihan ilman mitään nettisaittejakin, siis ei ole tarvetta kyllä kopioida kenenkään tapahtumia ominani!

No, mä toivon että olet vaan joku kateellinen hörhö. Mielenkiintoista olisi kyllä lukea, jos sulla on näitä netissä kiertäviä lähteitä, etä onko jollekin sattunut samalla tavalla. Itse en mitään seksisivustoja lue, että en tietäisi edes mistä tuollaisia tarinoita voisi etsiä.

Mä mietin pitkään, miten mä ilmaisen tuon doggy-stylen, koska se ei tosiaan mun sanavarastooni kuulu. Mutta tossa tilanteessa miehen pallit olis säästynyt, jos me oltais oltu esim. lusikassa tai makuulla. Että se oli sikäli oleellinen tieto.:D

Tässä ketjussa muuten on käynyt ilmi, että melko monella on näitä eläinkokemuksia... aika hyvä oli tuo, jossa "koira jonotti mukaan" ja ei se kissan päähän hyökkääminenkään kyllä varmaan kivaa ollut:)

Mä en jaksa nyt provosoitua tästä. Ihmettelinkin, että tosi pitkään sai ketju jatkua mukavana, ilman näitä häröjä, jotka aukoo päätään ja vääristelee kaikkea. Surullista. Mutta muut, kertokaa lisää! Ja vieras, älä suotta kerro, sulla tuskin mitään seksielämää edes on kun viitsit tällaista alkaa pahansuopuuttas väittämään.

Muoks: ai no nyt oli sitten täällä haukuttu jo muitakin tarinoita kopioiduiksi. Mikä ihmeen vimma on aina vittuilla kaikesta? Hankkikaa oma seksielämä ja tulkaa sitten kertomaan siitä....
Heh, kylläpä kolahti. Silleen feikisti. Kaiuttimeen,
 
ssss
[QUOTE="ursula";26976265]Kerran olin persus ylhäällä hautakiveä vasten, ja sillonen mieskaveri pani takaapäin. Olin jo niin kaarella että aloin valumaan hautakiven toista puolta alas päälleni. Tissiliivieni naru jäi haudalla olevan lyhdyn koukkuun ja jumituin kiinni. Mies työnteli vaan apinan raivolla ja minä roikuin uun muodossa kiven kahta puolta. Kohotin lopulta vähän päätäni ja näin vanhan pariskunnan tuijottavan meitä suu auki kymmenen metrin päässä.
Mies laukesi ja huusin että tulee irrottamaan mut lyhdystä, tuli ja venytteli tissiliivejäni ja lopulta sai ne irti.
Poistuimme hautausmaalta ja vanha pariskunta jäi peräämme tuijottamaan.[/QUOTE]

Toivottavasti vitsi ja varmaan onkin. Kukaan häpäise tuolla tavoin...
 
ssss
[QUOTE="Mammuska";26979222]Tää ny ei oo mikää erikoinen mut tuli vaan mieleen tosta Fröbelin palikat- jutusta. Kerran kesken hommien radiossa rupes soimaan se "Pylly vasten pyllyä, pum pum!"-biisi. Mä sain ihan hillittömän naurukohtauksen ja hommat jäi kyl siltä erää kesken ku fiiliksethän siinä meni totaalisesti molemmilta. :D[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:

Tää oli hyvä. Olen varma että mäkin oisin revennyt :D
 
Muutamia vuosia sitten erään miehen kanssa harrastelimme pidemmän kaavan mukaan hommia. Kuuntelimme radioo taustameluna ja vaihdoimme asennon niin, että minä ratsastin ja mies makas lattialla olevalla patjalla. Kesken kaiken radiosta pärähti soimaan Riders of the Storm ja mä aloin nauraa räkättää niin, et hommat piti keskeyttää :D En vielä tänäkään päivänä pysty kuuntelemaan kyseistä biisiä ilman, että toi asia tulee mieleen :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26979300]AP:n tarina on kiertänyt netissä vuosikaudet ja sieltä se on kopioitukin. Viimeistään toi "ns. doggystyle-asento" paljasti jos ei mikään muu. Mutta hyvä jos joku muukin saa naurut kuin ne miljoonat jotka tuon ovat jo useilla kielillä lukeneet.[/QUOTE]

Meinasin juuri tulla kirjoittamaan samaa. Tunnistin itsekin saman tarinan.
Taitaa ap vaan hakea palstasuosiota ja juuri tuota kun itsekin mainosti, että mitä muistat palstalaisesta ketjuisas sitten mammat hihittää miten Kaiutin harrastaa eläinten kanssa. Hihii!

Tosi noloa ap, olisit keksinyt paremman! :D
 
just juu
oli apn juttu kopioitu tai ei näen kyllä isot mahollisuuden että näin vvoi tepahtua.
entä tää klassinen parkkikselle harrastaa seksiä ja vartija/poliisi tulee paikalle? itekki ajatellu vaa legendaks kunnes omalle kohalle sattu.
ja niin te harmaat voitte kyllä linkittää alkuperäset tarinat sieltä netistä meidän nähtäväks?
ja niin tai näin hauska ketjun alku on nyt yhestä tarinasta lähtenyt !
 
Joskus muutamia vuosia sitten, ex-miehen kanssa tuli mieletön halun rakastella. Muutaman kuukauden ikäisen vauvan piti nukkua pinniksessään, lähellä sänkyämme.

Jonkin aikaa siinä sitten raastelimme - kunnes pinnasängystä lentää joku lelu päällemme. ( mikä lie helistin tai unilelu olikaan ). Niin, että se siitä kerrasta, meni kyllä halut sillä erää.
 
pesco harmaana
Pakko osallistua kun tuli mieleen... :D Joskus teininä (ehkä 16v) harratimme nykyisen aviomieheni kanssa seksiä minun huoneessani vanhempien luona. Elimme totaalisesti siinä uskossa, ettei kotona ole ketään, mutta toisin kävi. Pidimme tietty kunnon älämölöä ja mekkalaa, koska eihän sitä kukaan kuullut... Kun lähdin huoneestani, äitini istui vastapäisessä huoneessa lattialla tekemässä paperitöitä ja loi minuun melko polttavan katseen.

Myöhemmin illalla kun tuli kotiin, tuli äiti pitämään huoneeseeni puhuttelua. Hän sanoi "***** minun on nyt puhuttava vakavasti eräästä asiasiasta". Vastasin, että tiedän tarkalleen mistä on kysymys ja olen pahoillani, eikä tarvi enää enempää asiasta puhua. Vedin samalla tyynyn naamalleni koska nolotuksen määrä oli megalomaaninen. Äiti jatkoi: "ei se nyt ole tuolla kuitattu, kyllä tästä asiasta on keskusteltava". Vastauksenani "mhm.. Sano sitten asiasi". Äiti: "No, kun tein tänään paperitöitä niin huoneestasi alkoi kuulumaan rakastelun ääniä.." (oikeesti rakastelun ääniä... :D Eih...) "Eikä siinä vielä mitään, sitten kun menin alakertaan, niin alkoi sänky hakata seinää vasten. Mieti jos isä olisi tullut kotiin!" Juttu jatkui ja jatkui, ja sitä nöytyytyksen ja nolostuksen määrää ei voi sanoin kuvailla, mitä tuolloin koin. Äiti harvinaisen tarkkaan kuvaili minulle jokaisen äänen ja paukahduksen jota huoneesta oli kuulunut. (Varmaan tarkoituksella, että asia menee taatusti perille :DD )

Mutta myöhemmin olen ystävineni nauranut aina tuota kommenttia "rakastelun ääniä". Siitä on tullut yleinen vitsi :D Tuolloin kuolemanoloa, mutta nykyään vaan hauska vitsi.
 
Nykyisen mieheni kanssa on niin monia mieleenpainuvia, ihania kokemuksia ja pidämme huolen että niitä tulee kokoajan lisää. Ei nyt mitään hauskoja, mutta erilaisia ja hyvin jäänyt muistiin.
Tässä muutama:

Kun olimme tutustuneet niin mies vei minut mökilleen jossa innostuimme raivaamaan metsässä myrskyn aikana kaatuneita puita, mies sahasi ja minä vierittelin niitä pölkkyjä mökin pihaan jossa ne pilkottiin polttopuiksi. Muutaman tunnin päästä kaipasin huilihetkeä ja pidimmekin kahvitauon keskellä metsää. Mies maksasi selällään sammaleen päällä ja oli niin lutusen näköinen, kuin olla ja voi. Menin päälle makaamaan ja tunsin kuinka halukas mies oli, kovana kuin kivi :) No siinä aikamme suutelimme ja hyväilimme toisiamme ja huimasimme, että olemme täydessä touhussa. Vaaranahan oli että joku mökkinaapureista olis nähnyt, mutta emme me sitä huomanneet ajatella.

Toissa kesänä olimme ottamassa aurinko saaressa kalliolla, aivan saaren päässä. Päätin ottaa yläosan pois, koska saaren siinä päässä on vain kalliota, eikä ole mökkejä. Ainoastaan vesillä liikkujista joku olisi voinut nähdä, mutta ei kukaan ajellut niin läheltä, että olisi mitään huomannut. No mieshän innostui silittelemään ja hyväilemään ja varmaan arvaatte mihin tarina päättyi. Rakastelimme pitkään ja kun lopulta maltoimme lopettaa niin huomasimme että oli jo niin myöhä, että eipä auringosta ollut mitään iloa. Aivan ihana kokemus <3

Kun tutustuimme, alkuun jäin vaan miehen luo yöksi, mutta en halunnut sen enempää. Vietimme keskenään aikaa, juttelimme tuntikausia, yökaudet. Lopulta olin aina aamuyöstä nukahtanut miehen sohvalle. Kun tunsin, että olisin valmis enempäänkin, niin rakastelimme koko yön.
Olin sitten aamulla aamutupakalla miehen ikkunalla (mies poltti silloin sisällä niin että ikkuna auki ja puoli vartaloa ulkona) (mies asui ensimmäisessä kerroksessa). No mies innostui tulemaan takaapäin, samalla hyväillen minua. Juuri kun olin laukeamassa, niin naapuri huikkasi moikat lenkkipolulta ( muutaman metrin päästä ikkunasta meni polku jossa naapuri ulkoilutti koiraansa). No naapuri sai melkoisen voihkaisun vastaukseksi :) Arvasi kyllä heti mikä touhu meillä oli menossa ja näin ollen paljastuimmekin naapureille, että nyt olemme siirtyneet juttelu vaiheesta pidemmälle. (Silloiset naapurit kovasti yritti meitä yhteen saada ja vieläkin minua muistutetaan tuosta ikkuna jutusta.)
 

Yhteistyössä