Täh?:O
Mun tarkoitus ei ollut olla uskottava, kerroin mitä meille on tapahtunut! olen melko hyvä tarinoimaan ihan ilman mitään nettisaittejakin, siis ei ole tarvetta kyllä kopioida kenenkään tapahtumia ominani!
No, mä toivon että olet vaan joku kateellinen hörhö. Mielenkiintoista olisi kyllä lukea, jos sulla on näitä netissä kiertäviä lähteitä, etä onko jollekin sattunut samalla tavalla. Itse en mitään seksisivustoja lue, että en tietäisi edes mistä tuollaisia tarinoita voisi etsiä.
Mä mietin pitkään, miten mä ilmaisen tuon doggy-stylen, koska se ei tosiaan mun sanavarastooni kuulu. Mutta tossa tilanteessa miehen pallit olis säästynyt, jos me oltais oltu esim. lusikassa tai makuulla. Että se oli sikäli oleellinen tieto.
Tässä ketjussa muuten on käynyt ilmi, että melko monella on näitä eläinkokemuksia... aika hyvä oli tuo, jossa "koira jonotti mukaan" ja ei se kissan päähän hyökkääminenkään kyllä varmaan kivaa ollut
Mä en jaksa nyt provosoitua tästä. Ihmettelinkin, että tosi pitkään sai ketju jatkua mukavana, ilman näitä häröjä, jotka aukoo päätään ja vääristelee kaikkea. Surullista. Mutta muut, kertokaa lisää! Ja vieras, älä suotta kerro, sulla tuskin mitään seksielämää edes on kun viitsit tällaista alkaa pahansuopuuttas väittämään.
Muoks: ai no nyt oli sitten täällä haukuttu jo muitakin tarinoita kopioiduiksi. Mikä ihmeen vimma on aina vittuilla kaikesta? Hankkikaa oma seksielämä ja tulkaa sitten kertomaan siitä....