Hauskimmat ja mieleenpainuvimmat seksikokemuksenne

Muutamia vuosia sitten erään miehen kanssa harrastelimme pidemmän kaavan mukaan hommia. Kuuntelimme radioo taustameluna ja vaihdoimme asennon niin, että minä ratsastin ja mies makas lattialla olevalla patjalla. Kesken kaiken radiosta pärähti soimaan Riders of the Storm ja mä aloin nauraa räkättää niin, et hommat piti keskeyttää :D En vielä tänäkään päivänä pysty kuuntelemaan kyseistä biisiä ilman, että toi asia tulee mieleen :)
Niin, se on muuten ihan kauheaa jos sattuu joku musa soimaan, ja sitten ei pysty rakastelemaan rytmissä ja keskittyminen herpaantuu. Mieti nyt jotakin Bonanzaa...:D

Tai aika paha vois olla kans toi Iron Maidenin Aces High...
 
Häh?
Noita kissa hyökkäsi palleihin- ja koira liittyi jonoon- tarinoita pyörii netissä varmaan tuhansia. Mutta se ei tee tarinoista urbaanilegendaa!
Meillä on kissa ja koira ja molemmat eläimetnon kyllä tehokkaasti häiriköineet meidän herkkiä hetkiä :)
 
"minä vain"
Nuoruudessani minulla oli panosuhde miehen kanssa, joka tykkäsi akrobaattisemmasta seksistä. Kerran kiskaisi minut eräänlaisen X-kirjaimen tapaiseen asentoon jossa minä kyljelläni pyllistin hänelle ja hän työntyi minuun itsekin kyljellään. Vaikea selittää mutta sellainen ei-luonnollinen. No sittenpä minulta pääsi iso aivastus kesken aktin ja alapää kramppasi samalla siten että muna sisällä muljahti. Mieheltä pääsi auts-huuto ja ei enää kyseistä asentoa kanssani harjoittanut. =)
 
  • Tykkää
Reactions: DragonMistress

Yhteistyössä