V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:Monet kerrat oon tämänkin täällä kertonut, mutta menköön jälleen...
Meillä soi kerran ovikello ja mä kömmein avaamaan ovea. Ovan takana oli oikein tumma ja kiharatukkainen mies ja hemmetin iso laatikko. Mä kun en yleensä osaa kaupustelijoille sanoa "ei", niin huusin miehelle että " Tuu sää tänne ovelle, täällä on taas joku turkkilainen taulukauppias...!" Mies tuli ovelle ja mä menin keittiöön. Kovin vaivautuneella ja hiljaisella äänellä tämä "turkkilainen" totesi mun miehelle "Mä tulin asentamaan teille sitä Canal plussaa...".
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tää on ollu täällä monesti, mut mun koko ikäni noloin hetki...
Oltiin siis anoppilassa kylässä, ja tyttö oli yöunilla vintissä. Mulla oli aina itkuhälytin päällä, et kuulin alas jos tyttö itkee. Mentiin miehen kans nukkuu, ja vähän sit siinä hässittiin, ja vasta kun touhut oli ohi, niin huomattiin, et itkuhälytin oli edelleen päällä. Menin sit varovasti alas kattoo, et missä se toinen yksikkö on ja oliko sekin päällä. No siellähän se nökötti keittiössä pakastimen päällä volyymit täysillä, tulipunainen anoppi vieressään... :ashamed: Eikä anoppiparka ollu osannu sammuttaa sitä edes.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:nooo mulla ois näitä varmaan sata,mutta tää tuli nyt mieleen kun joskus olin ihastunut yhteen pojuun nuoruudessani niin sitten puitiin kaverini kanssa tätä puhelimessa että kuinka ihana tää kyseinen kundi on jne..laitettiin sitte kiinni ja mä muistinki että ainii mun piti kysyy yhtä juttuu..laitoin sitte viestin sille missä lukee näin:hei voitko laittaa mulle jonku sellasen ihanan runon sieltä sun puhelimesta että saan laittaa sen #####lle.ehkä se tajuu jotain vihjailuu ja katotaan kuinka se ottaa sen...ja olin niin höyryissäni ku aattelin ilmeisesti tätä kundia siinä niin onnessani että laitoin sen viestin menee sille kyseiselle kundille!!tajusin heti kun olin painanu nappia lähetä.olin vaa eiiiiiiiii...voi vittu että hävetti!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Toinen tappaus...Jokunen vuosi sitten vartiotornimuija ryysäsi ovelle ja tiedusteli multa, onkos äiti kotona... B)