Hauskat mokat PINOon:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:
Monet kerrat oon tämänkin täällä kertonut, mutta menköön jälleen...

Meillä soi kerran ovikello ja mä kömmein avaamaan ovea. Ovan takana oli oikein tumma ja kiharatukkainen mies ja hemmetin iso laatikko. Mä kun en yleensä osaa kaupustelijoille sanoa "ei", niin huusin miehelle että " Tuu sää tänne ovelle, täällä on taas joku turkkilainen taulukauppias...!" Mies tuli ovelle ja mä menin keittiöön. Kovin vaivautuneella ja hiljaisella äänellä tämä "turkkilainen" totesi mun miehelle "Mä tulin asentamaan teille sitä Canal plussaa...".

:laugh: :laugh: Voi itku!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Tää on ollu täällä monesti, mut mun koko ikäni noloin hetki...
Oltiin siis anoppilassa kylässä, ja tyttö oli yöunilla vintissä. Mulla oli aina itkuhälytin päällä, et kuulin alas jos tyttö itkee. Mentiin miehen kans nukkuu, ja vähän sit siinä hässittiin, ja vasta kun touhut oli ohi, niin huomattiin, et itkuhälytin oli edelleen päällä. Menin sit varovasti alas kattoo, et missä se toinen yksikkö on ja oliko sekin päällä. No siellähän se nökötti keittiössä pakastimen päällä volyymit täysillä, tulipunainen anoppi vieressään... :ashamed: Eikä anoppiparka ollu osannu sammuttaa sitä edes....... :whistle:

Kai se anoppi oli siinä punasena ku sehän on tietty runkannu teidän tahdissa!! :laugh: :laugh::laugh::laugh:

hyi mua.

:ashamed:

ravintolakoulusta lähdin valkoinen keittiömyssy päässä!kaverit huomautti vasta kun linja-auto tuli,et voisitko ottaa ton myssyn pois päästä!
pari kuukautta ennen la:ta olin iltavuorossa baarissa...oli tosi hiljasta,vain 1 komee mies asiakas tiskillä,ei musiikkia ja mä yskäsin,kauhee pieru karkas...rupesin nauramaan yksikseni ja koko ajan perässä paukku!oli pakko poistua takavasemmalle...mut aina ku tulin siihen tiskille,ni mua rupes naurattaa ja sama toistu!pystyin rauhottumaan vasta ku se mies oli menny!!!
2-tyttö kirkossa kummipojan rippijuhlassa...pappi ja nuoret astelivat kirkon käytävää,ku tyttö huusi äiti kato JUMALA tulee!eipä aikaakan ku tyttö rupes kuuluvalla äänellä laulamaan,atsipoppaa,pojat teki soppaa!!!ku kirkossa kuulemma tylsää musiikkia!

Oltiin menossa silloisen poikakaverin kanssa saunaan,jätkällä oli kipsi jalassa ja siihen olin taneloinut hienon pussukan.
Tultiin välilöylylle,poikakaveri oli jo sauhuilla ulkona ja aattelin ovea avatessa ettei se raukka ollut varmaan laittanut ovea niin ettei se mee lukkoon.
Napsautin kielekkeen toiseen suuntaan vaan ja täräytin oven kiinni.
Jätkä katto mua niin ällistyneenä ja sanoo että mitä teit??
Viattomasti selitin mitä mulla oli mielessä.
Ja koitin ovea,lukossahan se oli.

Siinä mietittiin mitäs nyt,pojulla kipsi jalassa ja pikku pyyhe päällä,mulla tosi minipyyhe.

Oltiin juur muutettu,omakotitalo enkä tiennyt ketään kaupungista eikä kellään ollut vara-avainta.
Muistin että parinsadan metrin päässä oli kioski.
Sinne siis lähdin,pikkupikkupyyhe yllä.

Matkalla kelasin että kelle mä soitan??
No,poliisille.
Oli kioskilla ilmeet aikamoiset,syksyilta ja neito vettä valuen pikkupyyhe yllä juoksentelee.
Ja poliisilla oli naurussa pitelemistä kun selitin tilanteen.

Kotipihalle juoksin ja pianhan ne poliisit tulivat,pistivät yhen ikkunan palasiks ja tulivat kahville!!

Kyllä sen jälkeen on katottu miten päin se kieleke on että ovi on auki!!

nooo mulla ois näitä varmaan sata,mutta tää tuli nyt mieleen kun joskus olin ihastunut yhteen pojuun nuoruudessani niin sitten puitiin kaverini kanssa tätä puhelimessa että kuinka ihana tää kyseinen kundi on jne..laitettiin sitte kiinni ja mä muistinki että ainii mun piti kysyy yhtä juttuu..laitoin sitte viestin sille missä lukee näin:hei voitko laittaa mulle jonku sellasen ihanan runon sieltä sun puhelimesta että saan laittaa sen #####lle.ehkä se tajuu jotain vihjailuu ja katotaan kuinka se ottaa sen...ja olin niin höyryissäni ku aattelin ilmeisesti tätä kundia siinä niin onnessani että laitoin sen viestin menee sille kyseiselle kundille!!tajusin heti kun olin painanu nappia lähetä.olin vaa eiiiiiiiii...voi vittu että hävetti! :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
nooo mulla ois näitä varmaan sata,mutta tää tuli nyt mieleen kun joskus olin ihastunut yhteen pojuun nuoruudessani niin sitten puitiin kaverini kanssa tätä puhelimessa että kuinka ihana tää kyseinen kundi on jne..laitettiin sitte kiinni ja mä muistinki että ainii mun piti kysyy yhtä juttuu..laitoin sitte viestin sille missä lukee näin:hei voitko laittaa mulle jonku sellasen ihanan runon sieltä sun puhelimesta että saan laittaa sen #####lle.ehkä se tajuu jotain vihjailuu ja katotaan kuinka se ottaa sen...ja olin niin höyryissäni ku aattelin ilmeisesti tätä kundia siinä niin onnessani että laitoin sen viestin menee sille kyseiselle kundille!!tajusin heti kun olin painanu nappia lähetä.olin vaa eiiiiiiiii...voi vittu että hävetti! :laugh: :laugh:

Voi ei!! :laugh:

Mulla kävi samallatavoin, kaveri oli mulle kertonut raskautumisestaan ja eräs yhteinen tuttu on järkky juoruakka.
Laitoin vielä viestiä iltasella tuolle raskaana olevalle kaverilleni,että oon tosi otettu että kertoi enkä todellakaan kerro kellekään,en varsinkaan Tiinalle.
Ja vielä halipusi juttua perään ja sitten valikosta nimi äkkiä ja täpinöissäni....oohops.
Se menikin Tiinalle.

Mä tajusin sen ihan samantien kun se oli lähtenyt ja naama punaisena ootin mitä nyt..
Puhelin soi kohta ja siellä Tiina soitti herne nenässä.... :p

Mä ja mun sikanopeet kädet!! :D

Ei kun tunnustamaan sille raskaana olevalle kaverille että se juoruakka tietää sun masuasukista.... :ashamed:

Olen aina ollut vatsalla jännittäjä ja opiskellessani sairaanhoitajaksi oli harjoittelussa kirran osastolla ja minun piti alkaa tekemään jotain toimenpidettä, jota jännitin.Minulla pääsikin potilas huoneessaa hiljainen pieru ja haju oli kamala.Poistuin vain tyylikkäästi paikalta ja oletin, että muuta kuvittelivat jonkun potilaista pieraisseen :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Seurustelin silloisen poikakaverin kanssa, ja viestittelin sitten yhden tyttökaverini kanssa jota en ollut nähnyt aikoihin. Suunniteltiin siinä sitten tapaamista, ja laitoin kaverilleni viestin " ihanaa että nähdään pian, ja sitten kun tuut, niin keskityn vain suhun ja unohdan ****** (silloisen poikakaverini nimi) kokonaan! oot rakas"

arvatkaapa kenelle kyseinen viesti lähti...
jep, silloiselle poikakaverille. Ei tarvinnu kauaa odotella kun puhelin soi..

tämä tapahtui mun exälle,systerin miehelle ja veljelle

lähtivät aikoinaan johonkin ralleihin jonne oli matkaa,ottivat asuntovaunun mukaan ja yöpyivät siellä.
no senhän tietää että ukko porukassa rallit on sivu seikka ja viina virtaa..no tarpeeks kun juo niin aamulla maha sekaisin.
no kankkustaan parennellessa päivä kului ja sitten lähtivät kotimatkalle,se ajoi jolla alkometri näytti 0%
matkassa oli paljon pysähdyksiä kun toisten mahat velloi rapula sittiä ja aina pysähdeltiin ja kaveri penkkaan pöräyttää,ei siinä mutta oli talvi ja näillä kaikilla oli pilkkihaalarit päällä.
oli muutama kilometri enään huoltsikalle niin systerin mies sano että nyt auto seis,mun on pakko päästä,toiset yritti että jaksais hultsikalle asti mutta ei pystynyt,,,kaveri pääsi penkan pohjalle,ja tyytyväisenä takas autoon,,,
veli kysy"pyyhitkö sä ollenkaan" "joo pyyhin kuin niin" no täällä haisee karmee paska...
siis se kuulemma löyhkäs aivan nenän edessä...
taas ne pysähtyy ja tutkii asiaa että olisko se astunut omaan läjään,ei ollut,mutta syy löytyi pitkän hakemisen jälkeen,,oli tyyppi paskantanut omaan huppuun!!!

ne heitti sen haalarin sinne asuntovaunuun ja pyysi meitä systerin kanssa menee siivoo se,,,no ei menty :x

kierrettiin yks kesä velipojan kanssa autokauppoja ku etittiin mulle autoa. No yhteen kauppaan ku mentiin nii myyjä kysy et millasta autoa etittiin. Mie siihen et no ihan sama kuhan ei oo ooppeli. Myyjää alko naurattaan ja veli meni ihan punaiseksi ja naureskeli kans. Mie olin vähän ihmeissään kunnes hoksasin et kappas vaan oltiin ooppelin liikkeessä.

Mie joskus penskana läksin kauheella tohinalla kaverin luokse ja tarkotus oli mennä pyörällä.
Äiti huutaa perään, että laitakkin se kypärä päähän, tai pyörä lähtee takavarikkoon.
Jonkun matkaa sitten valtatietä matkattuani kypärä päässä, heräsin siihen että pitäisköhän se pyöräkin hakea sieltä kotonta |O

Yhtenä maanantai-aamuna töissä hieman väsytti. Olin tullut töihin jo vähän ennen kuutta ja keittelin aamukahvia ihan kaikessa rauhassa.
Aloin hetken päästä kuitenkin kaipaamaan puhelintani jota ei löytynyt takin taskusta eikä laukusta (ei myöskään ollut kädessä tai jääkaapissa).
Soitin puhelimeeni jotta oisin kuullut sen hälyyttävän, mutta ei :|
Päätin sitten kipasta kuitenkin autolle katsomaan jos olisi sinne unohtunut. Otin kahvikupin mukaan ja lähdin ulos autolle. Siellähän se samsung vilkutteli iloisesti ja katselin kummissani kuka ihme on mulle soittanut maanantaina kuudelta aamulla.

Polttelin siinä aamukahvin seuraksi tupakan ja soitin muutamaan otteeseen numeroon joka aikaisemmin oli mulle soittanut. Ei vastattu. Alko jo vähän v'tuttamaan että miksi kukaan soittais mulle kuudelta aamulla jos ei 10minuuttia sen jälkeen vastaa puhelimeen.

Noh, alko kyrsimään sen verta että laitoin numeron findiin..

Arvatkaas vaan kuka oli yrittänyt soittaa? Minä itse!

Mulla oli yhtenä päivänä maha ihan kuralla ja yövuoroon meno. Illalla ajattelin jo helpottaneen, kun ei tavaraa enään tullut ja lähin reippain mielin töihin.

Siinä sitten mässytin suklaata ja join kahvia mustana ( mitä en tee koskaan muuten kuin töissä ), no sekös vasta saikin mahan sekaisin. Kävin wc.ssä toimittamassa tarpeeni ja jatkoin töitä.

Siinä työn lomassa mulla alkoi sitten ihan hirveesti pierettämään, päästin ensin pari sellaista ihan pientä ja sitten oli pakko päästää koko komeus. Ei siinä muuta, mut aloin ihmettelemään mitä märkää mulla oli housussa, olipa lirahtanut aika isokin kura housuihin, kun maha oli ihan vedellä.

Mä ihan paniikissa, et mitä helvettiä mä teen, en kait mä paskat housussa voi olla ku aamulainen tulee töihin. Kävin huuhtelemassa enimmät, nakkasin pikapesuun koneeseen ja kiitän luojaani että meillä on myös kuivausrumpu töissä. Talon pyyhe vain vyötäisille ja yövuoroa jatkamaan. Onneks ei kukaan asukaista herättänyt. ;)

Aamulla mulla oli puhtaat ja juuri pestyt farkut jalassa :D Mutta kyllä oli yöllä paniikki.

Mie lähetin kerran vahingossa mun parhaalle kaverille miehelleni tarkoitetun viestin, jossa luki jotain tämän tyylistä siinä seurustelun alkuvaiheessa: "Hyvää yötä, kulta! <3 Rakastan sinua! Pusihali. Huomenna nähdään. On jo ikävä. <33"

Pikkasen hävetti kun nähtiin seuraavan kerran kamun kanssa. Ainakin hänellä oli hauskaa vaikka varmistelikin sitten pariin kertaan enhän ole lesbo ja rakastunut häneen.

Tänään tapahtunutta:
Pojalla (1.5v) on ikävä tapa kiivetä aina meidän hellalle uuniluukun päälle seisomaan aina kun silmä välttää. Uunista on vieläpä lapsilukko rikki, joten saa siis itse sen auki. Ja tänään sitten kun silmä vältti kiipesi taas siihen luukulle seisomaan ja pissiä liruutteli suoraan uuniin. No eihän siinä...ajattelin pestä uunin heti kun kerkeen... mutta unohtuipa se sitten. Kaveri oli kylässä ja me itse kaupassa käymässä. Hän laittoi uunin päälle! Kotioven aukastua tajusin heti löyhkästä päätellen, että unohdin pestä uunin ja kaveri laittanut uunin päälle paistaakseen ranskiksia... Oli ihmetellyt että onko hän itse virtsannut alleen vai mistä tuo kauhea pissin haju yhtäkkiä alkoi haista. Saipa asuntoa hyvästi tuuletella että löyhkä hävisi ja uuninkin sain hinkutella ihan kunnolla puhtaaksi...

Vihasin aikoinani syvästi ex- poikaystäväni isää. Kuten hän myös minua. Olin laittamassa siskolleni viestiä juuri tästä keljusta appiukosta ja haukuin hänet todella pahasti siinä viestissä. Tämä viestipä menikin vahingossa itse ex-poikaystävälle... Saatiinpa siitä viestistä aikamoinen kriisi aikaiseksi.

Yhteistyössä