Hauskat mokat PINOon:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Toinen tappaus...Jokunen vuosi sitten vertiotornimuija ryysäsi ovelle ja tiedusteli multa, onkos äiti kotona... B)

Sithän on hyvä sanoa ettei oo ja laittaa tyytyväisenä ovi kiinni :laugh:

Mulla kävi kans näin muutama vuosi sitten.. no joo.. kymmenen siitä kait on, mut kuiteskii. Sanoin vaan et se asuu eri osoitteessa ja laitoin oven kiinni :D

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
kerran kun meille tuli piparimyyjä-lapset, niin mies ei keksinyt miten kohteliaasti sanoisi ettei halua ostaa niitä keksejä, niin se sanoi: "en mä voi kun mä olen yksin kotona"... Sen siis piti sanoo ettei hänellä ole käteistä, mutta katkesi ajatus. Lapset tuijotti hetken toisiaan ja lähti pois
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
kerran kun meille tuli piparimyyjä-lapset, niin mies ei keksinyt miten kohteliaasti sanoisi ettei halua ostaa niitä keksejä, niin se sanoi: "en mä voi kun mä olen yksin kotona"... Sen siis piti sanoo ettei hänellä ole käteistä, mutta katkesi ajatus. Lapset tuijotti hetken toisiaan ja lähti pois

:laugh: :laugh: :laugh: ei helevetti! :laugh: :laugh: :laugh:

Ai niin... pari viikkoa sitten töistä lähtiessä huomasin unohtaneeni avaimet kotiin. Ei sitten muuta kuin vara-avaimia hakemaan. Seuraavana aamuna pakkasin superhuolellisesti avaimet laukkuun (samassa laukussa oli kaikki muu myös eli rahat, eväät, puhelin jne.). Sitten paiskis ovi kiinni ja huomasin seisovani ulkona POJAN TARHAREPPU kädessä :o :headwall: :headwall: Kello oli 6.45 ja mies ja poika vielä nukkui. Pari kertaa soitin ovikelloa, mutta eivät heränneet... onneksi sitten naapurissa oli valot ja uskalsin mennä koputtamaan. Pääsin sisään kun naapurinrouva antoi yleisavaimen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
yksi päivä kouluun polkiessa mulla sotkeutui kengännauha kettinkiin. En saanut revittyä sitä irti ja mun jalka oli ihan kiinni pyörässä, koska nauha oli tuhannen solmulla kettingin kanssa. Täytyi ottaa toinen kenkä pois jalasta, jotta pääsin tien laitaan. SIinä sitten möllötin ilman kenkää, joka roikkui pyörässä ja mietin, miten pääsen koululle. Onneksi muistin, että repussani on toiset autonavaimet, joissa peränä on pieni linkkuveitsi.. ei auttanu ku alkaa hinkuttamaan nauhaa katki. Mutta matka pääsi kuin pääsikin tovin jälkeen jatkumaan.

Mulla sotkeutu polkimeen kengännauha siten, etten pystyny ottaa kenkää pois jalasta, enkä muuta kun pitää jalan siinä polkimen päällä... :ashamed: Vähän aikaa siinä mietin, et miten toimin, ja jos olisin alkanu irrottaa nauhoja kokonaan kengästä pois, niin pyörä olis kaatunu eikä se yhdellä kädellä olis onnistunu. Onneksi semmonen keski-ikäinen kiltti setä pelasti mut pinteestä, ja irrotti koko nahuan niin kengästä kuin polkimestakin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
yksi päivä kouluun polkiessa mulla sotkeutui kengännauha kettinkiin. En saanut revittyä sitä irti ja mun jalka oli ihan kiinni pyörässä, koska nauha oli tuhannen solmulla kettingin kanssa. Täytyi ottaa toinen kenkä pois jalasta, jotta pääsin tien laitaan. SIinä sitten möllötin ilman kenkää, joka roikkui pyörässä ja mietin, miten pääsen koululle. Onneksi muistin, että repussani on toiset autonavaimet, joissa peränä on pieni linkkuveitsi.. ei auttanu ku alkaa hinkuttamaan nauhaa katki. Mutta matka pääsi kuin pääsikin tovin jälkeen jatkumaan.

Mulla sotkeutu polkimeen kengännauha siten, etten pystyny ottaa kenkää pois jalasta, enkä muuta kun pitää jalan siinä polkimen päällä... :ashamed: Vähän aikaa siinä mietin, et miten toimin, ja jos olisin alkanu irrottaa nauhoja kokonaan kengästä pois, niin pyörä olis kaatunu eikä se yhdellä kädellä olis onnistunu. Onneksi semmonen keski-ikäinen kiltti setä pelasti mut pinteestä, ja irrotti koko nahuan niin kengästä kuin polkimestakin... :ashamed:

Mulla oli onneksi semmoiset pitkävartiset tennarit, joissa oli vetoketju :D

Ainii!!! Nyt muistin lapsuudesta yhen jutun :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Äiti laittoi mut koululaisena käveleen kauas kauppaan ostoksille. Jo lähtiessa oli vessahätä mut aattelin et ehin käymään muka kaupassa, en jaksa vessaan mennä.
Kaupassa etin ostoksia jalat ristissä ja oli JÄRKKY pissahätä! Ihan käsittämätön hätä. Sattui jo mahaan. Olin kassalla ja maksoin tuotteita niin lihakset ei enää kestäneet vaan iso pissa lähti liriseen lattialle minun odotellessa vaihtorahaa. K.usi haisi ja hirvee lätäkkö oli mun alla ja levis sivuille. Jono toki perässä. Olin hirveen noloo!!!! Äkkiä tavarat kassiin ja märissä vaatteissa kotiokävely. :ashamed:
Matkalla toki yks koira pysähty nuuhkiin jalkoväliä |O ja omistaja nolona et tuus nyt, ei saa haistella :laugh: :whistle: ja mä olisin voinu vajota maan alle.

Ai niin, onhan mulla se yks kans...
Siis kesäyönä baarista sotkin kotiin pienessä laitamyötäsessä. Ajoin pyörällä jalkakäytävällä, kun yhtäkkiä vahingossa ajoin siitä kivetyksen reunasta alas, ja tietysti lensin rähmälleni. Laukun sisältö levisi pitkin katua, ja pyörä solahti kadun reunassa parkissa olevan auton alle osittain. Keräsin tavarat kassiin, ja menin noukkimaan pyörää auton alta ja kun kumarruin, niin ISKIN OTSAN SEN AUTON VETOKOUKKUUN!!! |O Siinäpä oli sit kiva pyöree mustelma keskellä otsaa, ja se oli PITKÄÄN!! |O

oma ihan pikkiriikkinen pikkumoka: oltiin amarillossa syömässä, siinä sitten lähtöä tehtiin ja tuntui että ihan pikkunen ilmakupla pyrkii ylöspäin, oletin että ei se haittaa.. no ei kait se ois haitannu mutta kun siitä pikkuruisesta ilmakuplasta kuulu ihan järkyttävä ääni, kaiki varmaan puolityhjän ravintolan toiseenpäähän että joku maalaistollo röyhtäs. :ashamed: ukko uhkas ettei lähde mun kans enää ikinä mihinkään raflaan..

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Ainii!!! Nyt muistin lapsuudesta yhen jutun :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Äiti laittoi mut koululaisena käveleen kauas kauppaan ostoksille. Jo lähtiessa oli vessahätä mut aattelin et ehin käymään muka kaupassa, en jaksa vessaan mennä.
Kaupassa etin ostoksia jalat ristissä ja oli JÄRKKY pissahätä! Ihan käsittämätön hätä. Sattui jo mahaan. Olin kassalla ja maksoin tuotteita niin lihakset ei enää kestäneet vaan iso pissa lähti liriseen lattialle minun odotellessa vaihtorahaa. K.usi haisi ja hirvee lätäkkö oli mun alla ja levis sivuille. Jono toki perässä. Olin hirveen noloo!!!! Äkkiä tavarat kassiin ja märissä vaatteissa kotiokävely. :ashamed:
Matkalla toki yks koira pysähty nuuhkiin jalkoväliä |O ja omistaja nolona et tuus nyt, ei saa haistella :laugh: :whistle: ja mä olisin voinu vajota maan alle.

:'( Voi toista ihan pystyin kuvitella mielessäni ton nolon tilanteen.

Mulle kävi joskus ala-asteella noin terkkarissa kun oli näön tarkastus ja ootin vuoroani. Sanoin monta kertaa et "mulla on hätä saanko mennä vessaa?" ja täti vaa sano et "oota nyt, kohta on sun vuoro" sit ku oli mun vuoro, niin lirahtihan se tietty housuun. Voi itku sitä häpeää! Ne soitti meille kotiin ja joku toi sit kotoo yli 10km päästä varavaatteet...

Täytyy kyllä sanoa kavereiden kunniaksi et vaikka mua kui kiusattii koulussa nii ne omat luokkakaverit ei ikinä maininnu tuosta sen koomin. Tajus kai et otti koville ja ois voinu sattua vaikka niille itellekki.

Siskon moka. Oltoon kerran ajelemassa jossain korvessa, siskolle iski kusihätä joten pysäsin siitä raviradan parkkipaikalle koska se oli ensimmäinen tie minne pysty kääntymään.
En tiedä miksi, mutta siskon piti mennä kyykkimään ihan raviradan keskelle. Ketään ei näkynyt missään ja koko paikka vaikutti autiolta.
Yhtäkkiä huomaan hevosen ja raviohjastajan lähestyvän täyttä vauhtia kauempana radalla.. huudan ja huidon siskolle.. se lähtee juoksemaan housut puolitangossa minua kohti... hevonen juoksee sitä kohti.
no sisko pääsee kuin pääseekin ennen hevosta radan yli ja saa housut nostettua. juoksemme autoon, kurvaan renkaat vinkuen maantielle.
Ei se nyt niin hauskalta kirjotettuna tunnu, mutta on monesti huvittanut jälkikäteen.

Piti lähtee vauvan kaa autolla kauppaan.
Kannoin kaukalon autoon ja laitoin vöihin kiinni. Ja sit kun menin omalle paikalle, hokasin, et vauva jäi kotiin...................

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Siskon moka. Oltoon kerran ajelemassa jossain korvessa, siskolle iski kusihätä joten pysäsin siitä raviradan parkkipaikalle koska se oli ensimmäinen tie minne pysty kääntymään.
En tiedä miksi, mutta siskon piti mennä kusemaan ihan raviradan keskelle. Ketään ei näkynyt missään ja koko paikka vaikutti autiolta.
Yhtäkkiä huomaan hevosen ja raviohjastajan lähestyvän täyttä vauhtia kauempana radalla.. huudan ja huidon siskolle.. se lähtee juoksemaan housut puolitangossa minua kohti... hevonen juoksee sitä kohti.
no sisko pääsee kuin pääseekin ennen hevosta radan yli ja juoksemme autoon, kurvaan renkaat vinkuen maantielle.
Ei se nyt niin hauskalta kirjotettuna tunnu, mutta on monesti huvittanut jälkikäteen.

:laugh:

Olis lorottanut rauhassa loppuun vaan.

Tää nyt ei ole varsinainen moka, mutta naurattaa joskus vieläkin, vaika aikaa on tapauksesta kulunut jo yli neljännesvuosisata. Olin sillloisen avomiehei kanssa paikallisessa tanssiravintolassa ja vähän pienessä riidassa jo sinne perjantai-iltana lähdettiin. Avokkia alkoi kipata kaljaa urakalla ja mulla oli muun harmin lisäksi vielä pms. Olin kireä kuin viulunkieli ja johan me saatiin jostain typerästä riita aikaiseksi. Mä en jaksa ruveta riitelemään, joten nappasin narikasta takkini ja sateenvarjoni (sellaisen koukkupäisen pitkävartisen ) ja lähdin vihaisena lampsimaan noin kolmen kilometrin matkan pimeässä syysyössä kotiin. Sadatellen mielessäni.

No eikö vaan siinä matkalla tullut vastaan itsensäpaljastaja |O Luuli varmaan saavansa kunnollisetkin kiksit mun järmyttämisestäni, mutta olin avokille niin pirun kiukkuinen, että kun se ukko siihen eteeni tuli vehkeitään heiluttamaan, mulla paloi pinna lopullisesti. Huusin, että "vi**kos sijnä tollasella pienellä mulkulla tulet siihen itteäs esittelemään" ja huitaisin sateenvarjolla. Ukko lähti kyllä paikalta niin liukkaasti, että jäin suu auki vaan perään katsomaan. Ja loppumatkan jo naurattikin enkä ollut enää puoliksikaan niin kiukkuinen avomiehelleni =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

mä vedin joskus moisen takia pannut, siellä sitten makasin fillari mun päällä enkä päässy ylös.. pari mua vanhempaa sälliä sit kohteliaasti mut sieltä kaiveli ja jeesas jakaa matkaa, ihme ettei mitään menny musta rikki vauhtia kuitenki oli kiitettävästi alamäessä, onneks humahdin heinikkoon.

Esim. eilen laitoin astianpesukonetta paikoilleen. Aina stoppasi tietyssä kohdassa, kun yritin työntää sitä sinne, missä ennen oli kaappi. Ihmettelin, kunnes selvisi, että olin unohtanut ottaa hyllynpidikkeet pois ja niihin sitten töksähti.

Jääkiekon MM-kisoja katellessa olin niin keskittynyt johonkin Suomen peliin, että dippasin vahingossa käteni dippikastikkeeseen sipsin sijaan. Oli vähän höntti olo kun huomasin, mitä tein.

Muutama viikko sitten tamponi meinas mennä väärään paikkaan. :ashamed:

Joskus yöllä kun kaksosista toinen alkaa huutaa, alan välillä rauhotella joko imettämällä tai pyllyä taputtamalla sitä nukkuvaa ja menee pitkältä tuntuva aika, ennen kuin hoksaan että väärä lapsi kyseessä ja huuto jatkuu vain.

Aika monta kertaa olen IRL jotain etsiessäni miettinyt, että voisikin painaa ctrl F. Hämmentävää kyllä, ei ole onnistunut moinen vielä. ;)

Täällä oli kerran aloitus siitä, "koska olet viimeksi leikkinyt itsesi kanssa". Mutta mä luin sen ihan väärin ja luulin, että kysyttiin, koska olet leikkinyt viimeksi lastesi kanssa. No, kirjoittelin sepustukseni ja vasta lähetettyäni vastauksen huomasin mokani :x :ashamed: Pakko oli poistaa se oma vastaus :ashamed:

Minulta jäi joskus avaimet kotiin. Kännykästä akku loppu, eikä hajuakaan missä kämppis...No fiksuna tyttönä huomasin, että keittiön ikkuna on auki. Se oli sellainen pieni tuuletusikkuna pari-ikkunoiden yläpuolella. Enpäs tiedä mitä ajattelin mutta kiipesin sitten pää edellä ikkunasta sisään. (hyvin vaivalloisesti..) Ja kun olin jo jalat ilmassa, ylävartalo sisällä, tajusin että mitäs sitten.. kädet edellä kaksi metriä alas?? Ikkuna painoi keskivartaloa, jalat heilui ilmassa ja pää ja kädet sisällä...enkä liikkunut enää mihinkään.
No sitten, kämppis saapui kaverinsa kanssa. Luuli tietysti vielä varkaaksi...oli hiukkasen seliteltävää, mutta onneks pääsin sentään pinteestä. Ja oli kavereilla hauskaa...
En ole sen jälkeen jättänyt avaimia kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Esim. eilen laitoin astianpesukonetta paikoilleen. Aina stoppasi tietyssä kohdassa, kun yritin työntää sitä sinne, missä ennen oli kaappi. Ihmettelin, kunnes selvisi, että olin unohtanut ottaa hyllynpidikkeet pois ja niihin sitten töksähti.

Jääkiekon MM-kisoja katellessa olin niin keskittynyt johonkin Suomen peliin, että dippasin vahingossa käteni dippikastikkeeseen sipsin sijaan. Oli vähän höntti olo kun huomasin, mitä tein.

Joskus yöllä kun kaksosista toinen alkaa huutaa, alan välillä rauhotella joko imettämällä tai pyllyä taputtamalla sitä nukkuvaa ja menee pitkältä tuntuva aika, ennen kuin hoksaan että väärä lapsi kyseessä ja huuto jatkuu vain.

Aika monta kertaa olen IRL jotain etsiessäni miettinyt, että voisikin painaa ctrl F. Hämmentävää kyllä, ei ole onnistunut moinen vielä. ;)

:laugh: :laugh: :laugh: kiva pyllytamppooni :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Täällä oli kerran aloitus siitä, "koska olet viimeksi leikkinyt itsesi kanssa". Mutta mä luin sen ihan väärin ja luulin, että kysyttiin, koska olet leikkinyt viimeksi lastesi kanssa. No, kirjoittelin sepustukseni ja vasta lähetettyäni vastauksen huomasin mokani :x :ashamed: Pakko oli poistaa se oma vastaus :ashamed:

"Monta kertaa päivässä, monenlaisilla leluilla. Ja viimeksi äsken ja anoppikin liittyi mukaan." Noinko? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

:laugh: :laugh: :laugh: kiva pyllytamppooni :laugh: :laugh: :laugh:

No perkule. :D Olin isommalla hädällä ja meni sitte siinä kai persuksen pyyhkimisen jälkeen sekasi. :snotty:

Yhteistyössä