Hauskat mokat PINOon:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
:wave: mä en mokiani muista, tai sit en mokaile :whistle: :D eli kertokaas kaikki hauskat mokat, kaatumiset hölmössä/nolossa paikassa, möläytykset, pisuvahingot nauraessa, paukkuvahingot ym kivat :D :saint: :laugh: :laugh: :laugh:

Kerron omani sit jos muistan.

No tänä aamuna pesin hampaita ja nuorimmainen oli ilman vaippaa jaloissa.Alkoi hirveä mölinä ja oli sitten tyttö kakannut koko veskin maton ja lattian.Kädessä tietty.Kyllä siinä äkkiä virkosi aamukoomasta :$

Töissä ihmettelin mikä on mun koneessa vikana, varmaan pistin oikean käyttäjätunnuksen ja salasanan. Miks se ei vaan käynnisty? Meinasin jo lähteä hakeen fiksumpaa paikalle, kun huomasin että voishan sen koneen pistää päällekin.

meiän apteekissa on on vuoronro reseptilääkkeisiin. otin lapun, sain numeron 660. kattelin tauluun ja meneillään oli asiakas nro 097. ajattelin siinä sitten et juma..nyt joudun oottaa pitkään. meni hetki ennen ku tajusin että mulla on nro 099 eikä 660. :D

taidan olla aika tyhm ku en edes tajunnu että mun edellä olisi siinä vaiheessa ollu melkein 500 muuta asiakasta. :laugh: :headwall:

Tapahtui joitakin vuosia taaksepäin... mun äiti oli kotona kaksin isoveljen silloisen tyttöystävän kanssa ja tietokone takkusi. Netti jumitti eikä vaan meinannut toimia. Äiti sitten soitti asiakaspalveluun ja sieltä alkoi tulla neuvoja: "sulkekaa kaikki ikkunat (ruudulta)" ja äitipä tekee työtä käskettyä: olkkarin ikkuna kiinni, keittiön ikkuna kiinni... ja isoveljen tyttis kysyy vierestä: "pitääkö yläkerrastakin käydä laittamassa ikkunat kiinni?" :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Nykyisin äiti on ihan vallan taitava tietokoneiden kanssa jo :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
meiän apteekissa on on vuoronro reseptilääkkeisiin. otin lapun, sain numeron 660. kattelin tauluun ja meneillään oli asiakas nro 097. ajattelin siinä sitten et juma..nyt joudun oottaa pitkään. meni hetki ennen ku tajusin että mulla on nro 099 eikä 660. :D

taidan olla aika tyhm ku en edes tajunnu että mun edellä olisi siinä vaiheessa ollu melkein 500 muuta asiakasta. :laugh: :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

HUIPPU!

Omista mokista ei nyt tuu muita mieleen kuin se jonka oon monesti kertonutkin... esikoista odottaessa tais olla vähän nälkä kun onnistuin jättämään nenäni jääkaapin oven väliin :ashamed: tuli ihan kunnon vekki

Kymmenen vuotta taaksepäin luulin vielä olevani kaupungin korein kukkanen. Parin drinkin jälkeen piti käydä vessassa "puuteroimassa nenää" ja vessasta poistuessa piti tietty näyttää helvetin hyvälle ja kävellä viehkosti baaritiskelle lisää tilaamaan.. Pari tyyppiä katto pitkään ja repesivät ihan täysin.. Mulla oli jäänyt hame alkkareiden väliin. Ja sinä iltana ei ollut mitkään pitsipöksyt jalassa :ashamed:

Meillä oli eilen vieraita kahvilla. Katoin siinä pöydän ja laitoin kahvit kuppeihin. Vieraat alkoi laittaan sekaan maitoa ja sokeria....ensimmäinen otti pitkän hörpyn kupista. Kyllä oli ilmeet! Totes sitten et tais tulla emännältä suolakippo tähän pöytään sokerin sijaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Meillä hajosi pesukone ja roudattiin se kierrätyspisteeseen...Kotona huomattiin, että sulake oli palanut... :whistle: :whistle: :whistle:

AutS! Ei ollut halpa moka.. :whistle:

Se oli oikeesti vanha ja rousku se kone ja muutamaan kertaan ollut korjauksessakin...Ei silti ollut munaa lähteä hakemaan sitä "rikkinäistä" konetta takaisin varikolta.
Mut saimpahan syyn ostaa tuliterän pesumasiinan...

Tää on ollu täällä monesti, mut mun koko ikäni noloin hetki...
Oltiin siis anoppilassa kylässä, ja tyttö oli yöunilla vintissä. Mulla oli aina itkuhälytin päällä, et kuulin alas jos tyttö itkee. Mentiin miehen kans nukkuu, ja vähän sit siinä hässittiin, ja vasta kun touhut oli ohi, niin huomattiin, et itkuhälytin oli edelleen päällä. Menin sit varovasti alas kattoo, et missä se toinen yksikkö on ja oliko sekin päällä. No siellähän se nökötti keittiössä pakastimen päällä volyymit täysillä, tulipunainen anoppi vieressään... :ashamed: Eikä anoppiparka ollu osannu sammuttaa sitä edes....... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Laitoin aikoinaan pikkutuhman tekstarin firman toimitusjohtajalle :ashamed: Liian nopea sormi mulla ja toimitusjohtajan nimi alkoi A:lla |O

:laugh:
mä lähetin kerran mun isoisälle. ajatuksissani näpräsin ja oli pikanäppäimene kautta. :whistle: se fafa ei kuitenkaan lue niitä vaan mun isän veli. ihan sama..nolottaa silti vieläkin. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Oltiin siis anoppilassa kylässä, ja tyttö oli yöunilla vintissä. Mulla oli aina itkuhälytin päällä, et kuulin alas jos tyttö itkee. Mentiin miehen kans nukkuu, ja vähän sit siinä hässittiin, ja vasta kun touhut oli ohi, niin huomattiin, et itkuhälytin oli edelleen päällä. Menin sit varovasti alas kattoo, et missä se toinen yksikkö on ja oliko sekin päällä. No siellähän se nökötti keittiössä pakastimen päällä volyymit täysillä, tulipunainen anoppi vieressään... :ashamed: Eikä anoppiparka ollu osannu sammuttaa sitä edes....... :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

:laugh: :laugh: :laugh:

Ei jukupliut... :whistle: :whistle: :whistle:

Yhteistyössä