K
Keittiönoita
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:"Monta kertaa päivässä, monenlaisilla leluilla. Ja viimeksi äsken ja anoppikin liittyi mukaan." Noinko?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:"Monta kertaa päivässä, monenlaisilla leluilla. Ja viimeksi äsken ja anoppikin liittyi mukaan." Noinko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Esim. eilen laitoin astianpesukonetta paikoilleen. Aina stoppasi tietyssä kohdassa, kun yritin työntää sitä sinne, missä ennen oli kaappi. Ihmettelin, kunnes selvisi, että olin unohtanut ottaa hyllynpidikkeet pois ja niihin sitten töksähti.
Jääkiekon MM-kisoja katellessa olin niin keskittynyt johonkin Suomen peliin, että dippasin vahingossa käteni dippikastikkeeseen sipsin sijaan. Oli vähän höntti olo kun huomasin, mitä tein.
Muutama viikko sitten tamponi meinas mennä väärään paikkaan. :ashamed:
Joskus yöllä kun kaksosista toinen alkaa huutaa, alan välillä rauhotella joko imettämällä tai pyllyä taputtamalla sitä nukkuvaa ja menee pitkältä tuntuva aika, ennen kuin hoksaan että väärä lapsi kyseessä ja huuto jatkuu vain.
Aika monta kertaa olen IRL jotain etsiessäni miettinyt, että voisikin painaa ctrl F. Hämmentävää kyllä, ei ole onnistunut moinen vielä.![]()
![]()
![]()
kiva pyllytamppooni
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ikkuna=ovi ?:Minulta jäi joskus avaimet kotiin. Kännykästä akku loppu, eikä hajuakaan missä kämppis...No fiksuna tyttönä huomasin, että keittiön ikkuna on auki. Se oli sellainen pieni tuuletusikkuna pari-ikkunoiden yläpuolella. Enpäs tiedä mitä ajattelin mutta kiipesin sitten pää edellä ikkunasta sisään. (hyvin vaivalloisesti..)[b9 Ja kun olin jo jalat ilmassa, ylävartalo sisällä, tajusin että mitäs sitten.. kädet edellä kaksi metriä alas??[/b] Ikkuna painoi keskivartaloa, jalat heilui ilmassa ja pää ja kädet sisällä...enkä liikkunut enää mihinkään.
No sitten, kämppis saapui kaverinsa kanssa. Luuli tietysti vielä varkaaksi...oli hiukkasen seliteltävää, mutta onneks pääsin sentään pinteestä. Ja oli kavereilla hauskaa...
En ole sen jälkeen jättänyt avaimia kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää nyt ei ole varsinainen moka, mutta naurattaa joskus vieläkin, vaika aikaa on tapauksesta kulunut jo yli neljännesvuosisata. Olin sillloisen avomiehei kanssa paikallisessa tanssiravintolassa ja vähän pienessä riidassa jo sinne perjantai-iltana lähdettiin. Avokkia alkoi kipata kaljaa urakalla ja mulla oli muun harmin lisäksi vielä pms. Olin kireä kuin viulunkieli ja johan me saatiin jostain typerästä riita aikaiseksi. Mä en jaksa ruveta riitelemään, joten nappasin narikasta takkini ja sateenvarjoni (sellaisen koukkupäisen pitkävartisen ) ja lähdin vihaisena lampsimaan noin kolmen kilometrin matkan pimeässä syysyössä kotiin. Sadatellen mielessäni.
No eikö vaan siinä matkalla tullut vastaan itsensäpaljastaja |O Luuli varmaan saavansa kunnollisetkin kiksit mun järmyttämisestäni, mutta olin avokille niin pirun kiukkuinen, että kun se ukko siihen eteeni tuli vehkeitään heiluttamaan, mulla paloi pinna lopullisesti. Huusin, että "vi**kos sijnä tollasella pienellä mulkulla tulet siihen itteäs esittelemään" ja huitaisin sateenvarjolla. Ukko lähti kyllä paikalta niin liukkaasti, että jäin suu auki vaan perään katsomaan. Ja loppumatkan jo naurattikin enkä ollut enää puoliksikaan niin kiukkuinen avomiehelleni =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:Täällä oli kerran aloitus siitä, "koska olet viimeksi leikkinyt itsesi kanssa". Mutta mä luin sen ihan väärin ja luulin, että kysyttiin, koska olet leikkinyt viimeksi lastesi kanssa. No, kirjoittelin sepustukseni ja vasta lähetettyäni vastauksen huomasin mokani :x :ashamed: Pakko oli poistaa se oma vastaus :ashamed:
"Monta kertaa päivässä, monenlaisilla leluilla. Ja viimeksi äsken ja anoppikin liittyi mukaan." Noinko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää nyt ei ole varsinainen moka, mutta naurattaa joskus vieläkin, vaika aikaa on tapauksesta kulunut jo yli neljännesvuosisata. Olin sillloisen avomiehei kanssa paikallisessa tanssiravintolassa ja vähän pienessä riidassa jo sinne perjantai-iltana lähdettiin. Avokkia alkoi kipata kaljaa urakalla ja mulla oli muun harmin lisäksi vielä pms. Olin kireä kuin viulunkieli ja johan me saatiin jostain typerästä riita aikaiseksi. Mä en jaksa ruveta riitelemään, joten nappasin narikasta takkini ja sateenvarjoni (sellaisen koukkupäisen pitkävartisen ) ja lähdin vihaisena lampsimaan noin kolmen kilometrin matkan pimeässä syysyössä kotiin. Sadatellen mielessäni.
No eikö vaan siinä matkalla tullut vastaan itsensäpaljastaja |O Luuli varmaan saavansa kunnollisetkin kiksit mun järmyttämisestäni, mutta olin avokille niin pirun kiukkuinen, että kun se ukko siihen eteeni tuli vehkeitään heiluttamaan, mulla paloi pinna lopullisesti. Huusin, että "vi**kos sijnä tollasella pienellä mulkulla tulet siihen itteäs esittelemään" ja huitaisin sateenvarjolla. Ukko lähti kyllä paikalta niin liukkaasti, että jäin suu auki vaan perään katsomaan. Ja loppumatkan jo naurattikin enkä ollut enää puoliksikaan niin kiukkuinen avomiehelleni =)
hahahahaa
![]()
![]()
ihan oikein sanottu, jospa se itsensäpaljastaja tajus myös lopettaa tollasen touhun
En muista itselleni käyneen koskaan mitään tätä nolompaa:
nuorempana olimme nuorisotyön järjestämällä reissulla gospel-konsertissa. itse lähdin mukaan vain sen takia, että tiesin silloisen ihastuksen lähtevän mukaan myös. minä ja kaverini ei hirveästi jaksettu keskittyä siihen itse konserttiin, vaan pölistiin toisillemme koko ajan jotakin ja koska musiikki oli niin kovalla, piti huutaa, että sai selvää toisen puheesta. katselin siinä aikani ihastusta, joka istui mun edessä ja päätin ilmaista mielihaluni vieressä istuvalle kaverille: "MÄ HALUAISIN N*SSIA *****!"..voi hitto, kuten arvata saattaa, niin musiikki loppuikin sillä hetkellä kun olin avannut suuni ja täynnä katsojia oleva halli raikui huudahduksestani :ashamed: :ashamed: eikä keneltäkään jäänyt epäselväksi ketä tarkoitin..![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tää nyt ei ole varsinainen moka, mutta naurattaa joskus vieläkin, vaika aikaa on tapauksesta kulunut jo yli neljännesvuosisata. Olin sillloisen avomiehei kanssa paikallisessa tanssiravintolassa ja vähän pienessä riidassa jo sinne perjantai-iltana lähdettiin. Avokkia alkoi kipata kaljaa urakalla ja mulla oli muun harmin lisäksi vielä pms. Olin kireä kuin viulunkieli ja johan me saatiin jostain typerästä riita aikaiseksi. Mä en jaksa ruveta riitelemään, joten nappasin narikasta takkini ja sateenvarjoni (sellaisen koukkupäisen pitkävartisen ) ja lähdin vihaisena lampsimaan noin kolmen kilometrin matkan pimeässä syysyössä kotiin. Sadatellen mielessäni.
hahahahaa
![]()
![]()
ihan oikein sanottu, jospa se itsensäpaljastaja tajus myös lopettaa tollasen touhun
En muista itselleni käyneen koskaan mitään tätä nolompaa:
nuorempana olimme nuorisotyön järjestämällä reissulla gospel-konsertissa. itse lähdin mukaan vain sen takia, että tiesin silloisen ihastuksen lähtevän mukaan myös. minä ja kaverini ei hirveästi jaksettu keskittyä siihen itse konserttiin, vaan pölistiin toisillemme koko ajan jotakin ja koska musiikki oli niin kovalla, piti huutaa, että sai selvää toisen puheesta. katselin siinä aikani ihastusta, joka istui mun edessä ja päätin ilmaista mielihaluni vieressä istuvalle kaverille: "MÄ HALUAISIN N*SSIA *****!"..voi hitto, kuten arvata saattaa, niin musiikki loppuikin sillä hetkellä kun olin avannut suuni ja täynnä katsojia oleva halli raikui huudahduksestani :ashamed: :ashamed: eikä keneltäkään jäänyt epäselväksi ketä tarkoitin..![]()
![]()
![]()
No EIKÄ!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Esim. eilen laitoin astianpesukonetta paikoilleen. Aina stoppasi tietyssä kohdassa, kun yritin työntää sitä sinne, missä ennen oli kaappi. Ihmettelin, kunnes selvisi, että olin unohtanut ottaa hyllynpidikkeet pois ja niihin sitten töksähti.
Jääkiekon MM-kisoja katellessa olin niin keskittynyt johonkin Suomen peliin, että dippasin vahingossa käteni dippikastikkeeseen sipsin sijaan. Oli vähän höntti olo kun huomasin, mitä tein.
Muutama viikko sitten tamponi meinas mennä väärään paikkaan. :ashamed:
Joskus yöllä kun kaksosista toinen alkaa huutaa, alan välillä rauhotella joko imettämällä tai pyllyä taputtamalla sitä nukkuvaa ja menee pitkältä tuntuva aika, ennen kuin hoksaan että väärä lapsi kyseessä ja huuto jatkuu vain.
Aika monta kertaa olen IRL jotain etsiessäni miettinyt, että voisikin painaa ctrl F. Hämmentävää kyllä, ei ole onnistunut moinen vielä.![]()
![]()
![]()
kiva pyllytamppooni
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hei saisko tohon jonku patentin et siitä sais avun ripulissa
:x
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tää on ollu täällä monesti, mut mun koko ikäni noloin hetki...
Oltiin siis anoppilassa kylässä, ja tyttö oli yöunilla vintissä. Mulla oli aina itkuhälytin päällä, et kuulin alas jos tyttö itkee. Mentiin miehen kans nukkuu, ja vähän sit siinä hässittiin, ja vasta kun touhut oli ohi, niin huomattiin, et itkuhälytin oli edelleen päällä. Menin sit varovasti alas kattoo, et missä se toinen yksikkö on ja oliko sekin päällä. No siellähän se nökötti keittiössä pakastimen päällä volyymit täysillä, tulipunainen anoppi vieressään... :ashamed: Eikä anoppiparka ollu osannu sammuttaa sitä edes.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:Tämä tapahtui noin viikko sitten. Olin menossa psykiatrille, hissillä neljänteen kerrokseen. Hissi pysähtyi mutta ovipa ei auennutkaan. Paniikkihan siinä tuli, ehdin painaa hälytysnappia useasti ja kännykkänikin ehdin kaivaa esille. Kunnes käännyin ja huomasin että takanani oli toinen ovi ja siinä lappu jossa luki "ovi aukeaa työntämällä"...! Nolona astuin ulos hissistä ja tohtorikin oli jo vastassa kun oli kuullut hälytyksen. Ei sit tahtonut tulla istunnosta oikein mitään kun niin suututti ja hävetti.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Aika monta kertaa olen IRL jotain etsiessäni miettinyt, että voisikin painaa ctrl F. Hämmentävää kyllä, ei ole onnistunut moinen vielä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:teininä lähdin pyörällä heseen ja aattelin syödä hampin paikan päällä.se oli semmonen kioski hese.noh pikkasen vaa aattelin nojata syödessäni pyörän tarakkaan ja eik se helvetti kaatunu ja mä lensin selälleni maahan,mut hamppi pysy kädes.häpesin niiiin paljon etten ees kehannu lähtee sotkee kotiinpäin vaan urheesti söin ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppurotta laiskana:Monet kerrat oon tämänkin täällä kertonut, mutta menköön jälleen...
Meillä soi kerran ovikello ja mä kömmein avaamaan ovea. Ovan takana oli oikein tumma ja kiharatukkainen mies ja hemmetin iso laatikko. Mä kun en yleensä osaa kaupustelijoille sanoa "ei", niin huusin miehelle että " Tuu sää tänne ovelle, täällä on taas joku turkkilainen taulukauppias...!" Mies tuli ovelle ja mä menin keittiöön. Kovin vaivautuneella ja hiljaisella äänellä tämä "turkkilainen" totesi mun miehelle "Mä tulin asentamaan teille sitä Canal plussaa...".