Hauska ilmoitus textarilla et on menty naimisiin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huisinhauska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huisinhauska

Vieras
Mentiin pari viikkoa sitten naimisiin, häämatkalta kotiuduttu kukaan ei vaan tiedä että on avioiduttu. Miten ilmoittaa hauskasti, kun ei kuitenkaan juhlia järjestetä eikä lahjoja haluta??

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
x vuotta kestänyt avoliittomme loppui x.x.2008. (tähän pari enteriä) Siviilisääty on nykyään naimisissa! t. Maija o.s. Meikäläinen ja Matti Mainio

Osa säikähti alúksi mutta selvisi se oikea asiakin.

Me mentiin aikoinaan aprilli päivänä naimisiin ja vain ihan lähimmät tiesivät. Laitoin sit illalla viestiä suurinpiirtein näin: STT:n tietotoimisto tiedottaa että **** ******** ja **** ***** ova avioituneet tänään klo ja vast edes ensiksi mainitun sukunimi on *****.

Ja tästä tuli aika monta sellaista vastausta että oliko pilaa vai totta.

Alkuperäinen kirjoittaja aprilli pilako?:
Me mentiin aikoinaan aprilli päivänä naimisiin ja vain ihan lähimmät tiesivät. Laitoin sit illalla viestiä suurinpiirtein näin: STT:n tietotoimisto tiedottaa että **** ******** ja **** ***** ova avioituneet tänään klo ja vast edes ensiksi mainitun sukunimi on *****.

mäki oon menny aprillinpäivän naimisiin ja vieläkin pilaillaan että koko liitto on tarua :D

15 vuotta sitten tavattiin
kaksi viikkoa sitten yhdessä karattiin.
pukeutui sormeni 3 karaatiin
ja mies hienoon kravattiin.
onnellisia olemme siltikin
lahjoja ilman vaik' olemmekin
ja kahvia tarjoamme muutenkin.
kiitos nyt kuitenkin.

terveisin: pirjo ja marko.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja aprilli pilako?:

mäki oon menny aprillinpäivän naimisiin ja vieläkin pilaillaan että koko liitto on tarua :D

Joo toi on meilläkin aika usein sanontana... Aluksi miehen kaverit sanoivat että kun riitaa tulee niin voit sit vaan sanoa että sehän oli aprillipila....

No tätä ilaa on kestänyt nyt kohta 2,5 vuotta

Myöhäistä koska olette jo kotiutuneet mutta itse olisin tehnyt niin että olisin lähettänyt tekstarit matkalta tyyliin: Terkkuja Kreikasta t: Matti ja Maija Meikäläinen

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
15 vuotta sitten tavattiin
kaksi viikkoa sitten yhdessä karattiin.
pukeutui sormeni 3 karaatiin
ja mies hienoon kravattiin.
onnellisia olemme siltikin
lahjoja ilman vaik' olemmekin
ja kahvia tarjoamme muutenkin.
kiitos nyt kuitenkin.

terveisin: pirjo ja marko.

tääkin on kiva=) Ehkä tällainen laitetaan sukulaisille ja 'tosikoille' =)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmonen:
Ei me ainakaan odotettu mitään, itsehän me ei juhlia haluttu :)

Mutta onko yleisesti niin, että jos ei järjestä juhlia, ei odota myöskään lahjoja?

Esim. monihan laittaa 50v lahjankin vaikkei edes henkilö itse juhlia pidä...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Voiko muuten siitä loukkaantua, jos pari on mennyt tuollain "salaa" naimisiin ja siitä vain onnittelee iloisesti, mutta ei aio hankkia mitään lahjaa tms?

mun mielestä ei voi loukkaantua... mä ainakin vaivaannun jos joku alkaa meille jotain ostamaan... tulee olo että pitää sitten juhlatkin järjestää...

MUn pojan kummisetä laittoi mulle tekstarin että mun avoliittoni päättyi perjantaina xxx:n kanssa ja kolme pistettä,sit tuli jatkoa et tein hänestä silloin rouvan =)
MInusta se oli ihana viesti vaikka heti ekat sanat luettuani meinasin pillahtaa itkuun ku mietin et miksne eros. =)

Mutta onko yleisesti niin, että jos ei järjestä juhlia, ei odota myöskään lahjoja?

No on. Lahjojen antaminen asettaa sankarin hankalaan tilanteeseen, pitäisikö sittenkin kahvit tarjota.

Ai niin, onnea ap. :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:

No on. Lahjojen antaminen asettaa sankarin hankalaan tilanteeseen, pitäisikö sittenkin kahvit tarjota.

Ai niin, onnea ap. :flower: :heart:

Kiitos =)

Yhteistyössä