L
Lapsekas81
Vieras
\
No ei veikon koneessa mitään hauskaa olekkaan mutta se mainosbiisi on niin mahtava musiikillinen elämys.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2006 klo 12:54 vieras kirjoitti:Mikä siinä Veikon Koneessa niin hassua on mukamas. Jos muka se on hauska, niin tukehdutte varmaan nauruun kun sanon
Laten Rengas
No ei veikon koneessa mitään hauskaa olekkaan mutta se mainosbiisi on niin mahtava musiikillinen elämys.