Kivan källin oli työporukka miehelle tehny, onneks en ole kovin hysteerisen mustasukkanen tapaus...

[QUOTE="lippe";25902432]Muuten kirjoittelin ihan läpällä, mutta täytyy sanoa näin miehenä, että oikeasti miehet eivät tee piloja joissa on noin valtava riski. Jos joku tekee niin tätyy olla molopäinen kiusaajapsykopaatti.[/QUOTE]

Mistä se valtava riski tässä tapauksessa synty?

Siis uskomatonta "totuuden" laukomista kyllä, minkälaisten umpikierojen miesten kanssa te oikein seurustelette te aloittajan miestä epäilevät?! Jos olisin aloittaja ja mies tois mulle rintsikat, jotka olis löytynyt autosta, niin ihan varmasti uskoisin miehen selityksen asiasta ja saatais makeat naurut! :)

• Tykkää
Reactions: Millenia
Juu, jos miehellä olisi jotain syytä peitellä rintsikoita, niin eiköhän tuo olisi heittänyt ne roskiin eikä suinkaan tuonut vaimolle näytille. Ei ne miehet mitään criminal mastermindeja ole, jotka miettii että "se kuitenkin ajattelisi ehkä noin, niin teenkin ihan näin toisinpäin, hähää".

Ja olen kyllä kuullut näistä källeistä, minunkin ukolla on yksi kaveri joka on välillä yrittänyt saada minua mustasukkaiseksi miehestäni, vaikka tilanteet on olleet sellaisia, että epäluuloisinkin idiootti näkee, että oma mies on ihan pihalla asiasta. Ihmisiä on monenlaisia ja niin on myös huumorintajuja.

Mä nauraa räkätän täällä noille erittäin hyvän mielikuvituksen omaaville paranoideille ekasivulta :laugh: Ja saa olla suhde aika paskassa jamassa jos tuollainen yksittäinen juttu aiheuttaisi mustasukkaisuutta.

[QUOTE="ria";25902771]Mä nauraa räkätän täällä noille erittäin hyvän mielikuvituksen omaaville paranoideille ekasivulta :laugh: Ja saa olla suhde aika paskassa jamassa jos tuollainen yksittäinen juttu aiheuttaisi mustasukkaisuutta.[/QUOTE]

No mustasukkaisuus ei ole suorassa potenssissa suhteen tilaan. Mitä huonommat välit ja tunteet loppu eli suhde paskassa jamassa, niin sitä vähemmänhän sitä mustis on. Yleensä?

Kyllähän hätäselitys on paras selitys ja varmin tapa olla jäämättä kiinni.

Aika törkeä temppu. Varsinkin jos ei työkaverit tunne perhettä hyvin. Joku nainen nimittäin voi ottaa tyyliin eron tuosta!

En ymmärrä, mistä joidenkin miehet tuntuvat löytävän näitä roskakavereita tai sekaisin olevia työporukoita. Ehkä sitten jossain rakennuksilla työskentelevät miehet ovat aivotoiminnaltaan vähän hitaita ja heidän vaimonsa samaa sarjaa. Mutta täällä normaalielämässä en ole tavannut ketään miestä, joka tekisi piloja kavereilleen ja vielä vähemmän työkavereilleen.

Kertokaapa nyt "epäluuloiset", mitä olisitte tehneet jos olisitte löytäneet kahdet naisten alushousut alusvaatelaatikostanne, ja tiedätte, että ne eivät ole teidän?

Oletan, että olisitte vetäneet pakokasvin nenäänne, ja vaatineet avioeroa?

Meillä näin on käynyt, siis kahteen eri otteeseen olen löytänyt pikkarit, jotka 100% varmuudella ei ole mun, puhtaina laatikosta. ENSIMMÄINEN ajatus on ollut se, että jaa, taas joku likkakavereista jättänyt vaihtopikkarit jonnekin sohvanreunalle/johonkin paikkaan minne riisunut kun käyty saunassa, ja mies on huomatessaan heittänyt housut pesuun, ja sitä myöten kulkeutuneet kaappiin. Meillä molemmat tekee pyykkihuoltoa, joten saattaa mennä viikkoja, ennen kuin ko. pikkarit kulkeutuu mun kätösiin.

Mistä se valtava riski tässä tapauksessa synty?

Naiset eivät ole kovin ymmärtäväisä jos autosta löytyy toisten naisten alusvaatteita. Edes selitykset eivät yleensä auta, koska mies on voinut pyytää kaverinsa juoneen, eli sanomaan että kysessä oli hänen tekemänsä pila. Tuollainen pila saattaa johtaa riitoihin ja eroon kun nainen ei enää luota mieheen. Siinä se riski ja siksi miehet eivät pilaile noin.

[QUOTE="lippe";25903531]Naiset eivät ole kovin ymmärtäväisä jos autosta löytyy toisten naisten alusvaatteita. Edes selitykset eivät yleensä auta, koska mies on voinut pyytää kaverinsa juoneen, eli sanomaan että kysessä oli hänen tekemänsä pila. Tuollainen pila saattaa johtaa riitoihin ja eroon kun nainen ei enää luota mieheen. Siinä se riski ja siksi miehet eivät pilaile noin.[/QUOTE]

Miten voi etukäteen sopia jos ei edes ole huomannut niitä alusvaatteita ennen kärähtämistä?

Eräs vaihtoehto alkaa nyt hiipiä mieleen. Jospa ap:llä onkin naispuolinen salarakas, ovat peuhanneet autossa, ja nyt kun mies löysi nuo rintisikat, niin ap yrittää päästä pälkähästä aloittamala tällaisen ketjun ja näyttämällä tätä sitten miehelleen... ;)

• Tykkää
Reactions: Lentokala
[QUOTE="lippe";25903579]Kun rintsikat löytyvät, voi soittaa heti kaverilleen ja pyytää tukemaan kertomustaan. Tai sitten voi sanoa, että kysy vaikka kaveriltani kun tuon hänet ensi viikolla käymään.[/QUOTE]

Jos löydän rintsikat autosta ja tiedän että ne ovat jonkun salavosun niin miksi menisin rintsikat kädessä akalle niitä esittelemään ja selittelemään? Ja olisin jo tässä välissä soitellut kaveripiirin läpi ja keksinyt selityksiä?

Olisikohan viisainta hävittää rinulit ja olla ihan hiljaa koko asiasta? Voi pyhä yksinkertaisuus...

• Tykkää
Reactions: säpäle
[QUOTE="vieras";25902299]Apua ihmiset. Onko se niin kamalaa huomata että kaikki eivät omista noin vilkasta mielikuvitusta kuin teistä suurin osa ja voi ihan aidosti uskoa mieheensä ja kaveripiloihin ..

Mä en kertakaikkiaan jaksaisi epäillä miestäni vaikka autossa olisi kokonainen strippari rintsikoineen. Enkä kyllä suostu syyllistymään siitä että en koe mustasukkaisuutta.[/QUOTE]

Tämä voisi kyllä säpsäyttää. Etenkin aamulla puoliunessa töihin lähtiessä.

Jos löydän rintsikat autosta ja tiedän että ne ovat jonkun salavosun niin miksi menisin rintsikat kädessä akalle niitä esittelemään ja selittelemään? Ja olisin jo tässä välissä soitellut kaveripiirin läpi ja keksinyt selityksiä?

Olisikohan viisainta hävittää rinulit ja olla ihan hiljaa koko asiasta? Voi pyhä yksinkertaisuus...

Entä jos vaimo on ovela ja on itse piilottanut rintsikat löydettäväksi? Jos mies hävittää ne vaimolle kertomatta, ei hyvä heilu.

Oli sitten harrastanut vieraan naisen kanssa seksiä autossa tai ei, niin järkevin ratkaisu olisi jättää ne rintsikat paikoilleen tai sitten kertoa löydöstä vaimolle sekoittamatta siihen mitään selityksiä.

[QUOTE="lippe";25903531]Naiset eivät ole kovin ymmärtäväisä jos autosta löytyy toisten naisten alusvaatteita. Edes selitykset eivät yleensä auta, koska mies on voinut pyytää kaverinsa juoneen, eli sanomaan että kysessä oli hänen tekemänsä pila. Tuollainen pila saattaa johtaa riitoihin ja eroon kun nainen ei enää luota mieheen. Siinä se riski ja siksi miehet eivät pilaile noin.[/QUOTE]

Jos olis sun kuvaileman kaltainen nainen, niin siinähän kaveris tekis palveluksen miehelle joka pääsis tollasesta naisesta eroon. Kaikki naiset ei oo mustasukkaisia, huonoitsetuntoisia friikkejä.

Yhteistyössä