Kivan källin oli työporukka miehelle tehny, onneks en ole kovin hysteerisen mustasukkanen tapaus...

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Mies tuli äsken sisälle ja huuteli mua. Keskustelu alko sillä et mies kysy et onks multa mustat rintsikat hukassa?
Ööö, ei ole. Mies näytti mulle liivejä, jotka oli löytäny autostaan ja kysy et olenks varma ettei ne ole mun. Koko ei täsmänny ja muutenkaan en kyseisiä liivejä tunnistanut...
Tässä kohtaa miehellä välähti, yks sellanen miesporukka jonka kans tekee tiiviisti töitä oli perjantaina sanonu et he teki jonkun pikkukällin ja se liittyy jotenkin paikalliseen strippibaariin, eli nuo liivit oli vissiin sieltä jääny jollekin käteen ja ne oli lykätty miehen autoon :D

Mua koko episodi nauratti, mut jos olis mitään epäilyn aihetta tai muuten mustasukkasuutta ilmassa niin tostahan olis voinu saada riidankin aikaseks.

Anteeksi kovasti, mutta en ole koskaan ymmärtänyt näitä "sattui niin ja näin, mutta onneksi minä en ole mustasukkainen!" -juttuja. Siis miksi pitää korostaa sitä, että juuri minä en ole mustasukkainen? Onko yleensä kaikki muut? Entä, jos joku on, ja aiheesta? Ja vaikka aiheettakin? Siis jos löytää ihan vieraat rintsikat miehen autosta, niin on parempi nauraa ja kuitata huumorilla kuin epäillä?

En vaan tajua, sorry :ashamed:

• Tykkää
Reactions: Joxu
Anteeksi kovasti, mutta en ole koskaan ymmärtänyt näitä "sattui niin ja näin, mutta onneksi minä en ole mustasukkainen!" -juttuja. Siis miksi pitää korostaa sitä, että juuri minä en ole mustasukkainen? Onko yleensä kaikki muut? Entä, jos joku on, ja aiheesta? Ja vaikka aiheettakin? Siis jos löytää ihan vieraat rintsikat miehen autosta, niin on parempi nauraa ja kuitata huumorilla kuin epäillä?

En vaan tajua, sorry :ashamed:

Mä en ole mustasukkanen aiheetta.
Jos olis syytä olla niin tilanne olis vallan eri, mut satun tietämään tuon porukan ja sen huumorin niin osaan suhteuttaa tuon siihen samaan menoon.

Mustasukkasuus ei ole sen enempää hyve kuin pahekaan jos se on olemassa oikeessa paikassa ja jättää tulematta aiheettomissa tilanteissa.

Miks keksiä mitään? En mä niitä liivejä löytäny vaan mies

Juuri tämä lisää eppäilyksiä. Normitilanteessa sinä olisit löytänyt ne. Nyt mies yrittää luikerrella tilanteesta "löytämällä" ne itse. Mies ei voi nimittäin olla varma, onko kyseessä rakastajattaren unohtamat rintsikat, vai onko tämä sinun ovela testisi miehen rehellisyydestä. Eli voisit olla piilottanut liivit autoon testataksesi hävittääkö mies ne salaa vai kertooko sinulle. Siksi mies piti viisaampana kertoa sinulle ja syyttää kavereitaan.

Apua ihmiset. Onko se niin kamalaa huomata että kaikki eivät omista noin vilkasta mielikuvitusta kuin teistä suurin osa ja voi ihan aidosti uskoa mieheensä ja kaveripiloihin ..

Mä en kertakaikkiaan jaksaisi epäillä miestäni vaikka autossa olisi kokonainen strippari rintsikoineen. Enkä kyllä suostu syyllistymään siitä että en koe mustasukkaisuutta.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="lippe";25902268]Juuri tämä lisää eppäilyksiä. Normitilanteessa sinä olisit löytänyt ne. Nyt mies yrittää luikerrella tilanteesta "löytämällä" ne itse. Mies ei voi nimittäin olla varma, onko kyseessä rakastajattaren unohtamat rintsikat, vai onko tämä sinun ovela testisi miehen rehellisyydestä. Eli voisit olla piilottanut liivit autoon testataksesi hävittääkö mies ne salaa vai kertooko sinulle. Siksi mies piti viisaampana kertoa sinulle ja syyttää kavereitaan.[/QUOTE]

ei ihme että niin moni avoiliitto päätyy eroon. Mielikuvitus on kyllä kirjalijaluokkaa. Mä en näe ollenkaan ongelmaa ap:n luottamuksessa. Miksi pitää vänkätä koko ajan vastaan.
Miten paskoja miehiä te olette kohdanneet koko elämänne?

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="lippe";25902268]Juuri tämä lisää eppäilyksiä. Normitilanteessa sinä olisit löytänyt ne. Nyt mies yrittää luikerrella tilanteesta "löytämällä" ne itse. Mies ei voi nimittäin olla varma, onko kyseessä rakastajattaren unohtamat rintsikat, vai onko tämä sinun ovela testisi miehen rehellisyydestä. Eli voisit olla piilottanut liivit autoon testataksesi hävittääkö mies ne salaa vai kertooko sinulle. Siksi mies piti viisaampana kertoa sinulle ja syyttää kavereitaan.[/QUOTE]

Miten ihmeessä mä olisin ne normaalitilanteessa löytänyt?
Ja jos miehellä olis rakastajatar niin eiköhän epävarmassa tilanteessa kysyis sieltä ensin ritsikoiden alukuperää?

• Tykkää
Reactions: Calumet
[QUOTE="vieras";25902314]ei ihme että niin moni avoiliitto päätyy eroon. Mielikuvitus on kyllä kirjalijaluokkaa. Mä en näe ollenkaan ongelmaa ap:n luottamuksessa. Miksi pitää vänkätä koko ajan vastaan.
Miten paskoja miehiä te olette kohdanneet koko elämänne?[/QUOTE]

Ei se mitään vastaan vänkäämistä ole jos selittää jollekulle sinisilmäiselle mitä todennäköisimmin on tapahtunut. Nyt ap osaa suhtautua asiaan riittävällä epäluuloisuudella.

[QUOTE="lippe";25902342]Ei se mitään vastaan vänkäämistä ole jos selittää jollekulle sinisilmäiselle mitä todennäköisimmin on tapahtunut. Nyt ap osaa suhtautua asiaan riittävällä epäluuloisuudella.[/QUOTE]

Sun mielestä siis tollainen tilanne on mahdoton, siis se että ne liivit on pila ?

Surullista että elämäsi miehet ovat niin epäluotettavia, ja vielä sen lisäksi huumorintajuttomia.

[QUOTE="vieras";25902299]Apua ihmiset. Onko se niin kamalaa huomata että kaikki eivät omista noin vilkasta mielikuvitusta kuin teistä suurin osa ja voi ihan aidosti uskoa mieheensä ja kaveripiloihin ..

Mä en kertakaikkiaan jaksaisi epäillä miestäni vaikka autossa olisi kokonainen strippari rintsikoineen. Enkä kyllä suostu syyllistymään siitä että en koe mustasukkaisuutta.[/QUOTE]

Niin, jos et heti epäile pahinta niin olet naivi jne.
Jos tän joku vieras kirjottais niin en tiedä ajattelisinko samoin, hyvin mahdollista, mut tää on "normaali"jatkumo kaikille muille källeille mitä nuo on toisilleen tehnyt.

Mä käyn huomenna hakemassa puuterinvärisiä maxislogeja, saa mies viedä ne johonkin sopivaan paikkaan (tai sille rakastajattarelleen :whistle:).

Miten ihmeessä mä olisin ne normaalitilanteessa löytänyt?
Ja jos miehellä olis rakastajatar niin eiköhän epävarmassa tilanteessa kysyis sieltä ensin ritsikoiden alukuperää?

Kysyisi kyllä muuten, mutta miehet usein väittävät rakastajattelleen, että seksielämä vaimon kanssa on loppunut ajat sitten. Miksi vaimo sitten olisi riisunut rintsikat autossa?

Lisäksi on vielä se mahdollisuus, että miehellä on useampia naisia joiden kanssa hän harrastaa autossa seksiä. Ei silloin uskalla kysyä keneltäkään, kun ei tiedä kenelle ne kuuluvat.

[QUOTE="vieras";25902364]Sun mielestä siis tollainen tilanne on mahdoton, siis se että ne liivit on pila ?

Surullista että elämäsi miehet ovat niin epäluotettavia, ja vielä sen lisäksi huumorintajuttomia.[/QUOTE]

On se mahdotonta. Miehet eivät ota sellaista riskiä, että tuhoavat pilalla toisten avioliiton. Mahdoton ajatus. Itse olen tuntenut ainoastaan luotettavia miehiä. Täällä palstalla olen saanut tietää, että toisenlaisiakin on paljon.

[QUOTE="lippe";25902374]Kysyisi kyllä muuten, mutta miehet usein väittävät rakastajattelleen, että seksielämä vaimon kanssa on loppunut ajat sitten. Miksi vaimo sitten olisi riisunut rintsikat autossa?

Lisäksi on vielä se mahdollisuus, että miehellä on useampia naisia joiden kanssa hän harrastaa autossa seksiä. Ei silloin uskalla kysyä keneltäkään, kun ei tiedä kenelle ne kuuluvat.[/QUOTE]

:laugh::laugh:
Apua, nyt mä tipun tuolilta.

Muuten kirjoittelin ihan läpällä, mutta täytyy sanoa näin miehenä, että oikeasti miehet eivät tee piloja joissa on noin valtava riski. Jos joku tekee niin tätyy olla molopäinen kiusaajapsykopaatti.

Niin ja toistekin päin olisi voinut olla paha källi. Nimittäin jos olisi koko ollut sulle sopiva, olisi miehesi voinut epäillä sun riisuneen ne autossa jostain syystä...jonkun kanssa.

Yhteistyössä