Hassua :D (turha...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Meidän pienempi poika, puolivuotias, katsoo täällä olkkarissa aina tuohon yhteen seinän yläkulmaan, eikä siellä siis ole mitään, ja nauraa tai ainakin hymyilee toooosi isosti :D Mitähän se siellä näkee :D

Hassuja vauvoja. Tää todellakin oli ihan turha, mutta tuli mieleen, kun tässä sylissä istuu ja äsken teki sen taas :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Jos siellä on enkeli? Pienet lapset kuulema näkevät niitä... =)

Oon täältä joskus kuullut, että joku on myös näin sanonut :) Mutta mitä se enkeli siellä aina vaan tekee ja vieläpä samassa paikassa :D Hih.

Ne on niitä keijuja;)
Mä oon täysin vakuuttunu kahden lapsen perusteella että vauvat näkee jotain mitä me aikuiset ei nähdä. Mun lapset on kanssa naureskelleet seinille ja tuijotelleet mitä oudompia paikkoja. Niinpä keksin joku aika sitten että ne näkee jotain muuta "väkee"..:)
Meillä poika kohta yks vee saattaa vilkutella yhtäkkiä esim vaikka sängyssä jollekkin ja hihittelee itekseen seinälle,edelleen..
Sitä vaan mietin että koska niistä tulee niin isoja tai aikuisia että lakkaa näkemästä noita "muita"..vähän surku:(

Alkuperäinen kirjoittaja hömppäilen mutta..:
Ne on niitä keijuja;)
Mä oon täysin vakuuttunu kahden lapsen perusteella että vauvat näkee jotain mitä me aikuiset ei nähdä. Mun lapset on kanssa naureskelleet seinille ja tuijotelleet mitä oudompia paikkoja. Niinpä keksin joku aika sitten että ne näkee jotain muuta "väkee"..:)
Meillä poika kohta yks vee saattaa vilkutella yhtäkkiä esim vaikka sängyssä jollekkin ja hihittelee itekseen seinälle,edelleen..
Sitä vaan mietin että koska niistä tulee niin isoja tai aikuisia että lakkaa näkemästä noita "muita"..vähän surku:(

Hih, tää onkin aika ihana ajatus :saint: :heart: :)

Yhteistyössä