Harvoin tarjolla

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä se on surullinen ja ahdistava ja hahmot tuntuu jotenkin pahansuovilta ja ilkeiltä. Odotukset oli tosi korkealla sarjan suhteen kun käsikirjoittaja sama kuin huippuhyvässä Tahdon asiassa. Nyt kolmannen jakson jälkeen mietin viitsinkö seurata enää koko sarjaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Olenkohan ainoa, jota on alkanut ahdistaa sen sarjan perheet ja etenkin ne lapset niissä perheissä. Todella kurjaa elämää niillä kaikilla.

joo.mut mä luulen et jossain kohtaa pamahtaa ja sen jälkeen kaikki hyvin,,
musta hyvä sarja =)
 
Minä olen hiukan lämmennyt sarjalle, tai ainakin katsonut sen joka jakson.
Mutta yhtä varauksettoman koukussa en ole kuin Tahdon asiaan.
Harvoin tarjolla sarjan ihmiset ovat niin, niin kärjistettyjä.
Tai siis osa, ainakin se laulaja (vaikka kai hänellekin vastineensa on irl) ja tämä Urpola (Kari-Pekka Kyrö) vaikka toisaalta juuri Urpolan keittiön - Muista ravintoympyrä kyltit sai mut eilen kikattamaan.

Sarja on myös surullinen, etenkin lapset siinä sarjassa. Lapset siinä muuten tekevät vahvaa näyttelijäntyötä.

Katsomisen arvoinen kyllä, mutta jotain sellaista aiempien sarjojen hersyvyyttä yhä odotan.

Musiikki, siis se tunnari on kerta kerralta ihanampi.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darling:
Mun mielestä se on surullinen ja ahdistava ja hahmot tuntuu jotenkin pahansuovilta ja ilkeiltä. Odotukset oli tosi korkealla sarjan suhteen kun käsikirjoittaja sama kuin huippuhyvässä Tahdon asiassa. Nyt kolmannen jakson jälkeen mietin viitsinkö seurata enää koko sarjaa.

Nimenomaan. Mulle riittäisi siihen yksi normaali perhe, jossa elämä olisi tavallisen seesteistä ja lapsilla olisi hyvä olla.
 

Yhteistyössä