Tunnetteko ketään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä varmaan.

Mitäs niistä pitäis ajatella? Ehkäpä aavistuksen hienostuneimpia kun paperiset kahen euron lautasliinat.

Ts. en ole koskaan ajatellut asiaa sen kummemmin. Paperiset on ehkä käytännöllisempiä kertakäyttöisyytensä vuoksi, mutta myös epä ekologisempia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 The titityy kirjoitti:
Ostin äitille & isäpuolelle joululahjaksi kankaiset.
Tuskin ne edes käyttää, mukavampaahan se on paljaalla peffalla olla lauteilla.

:laugh: lautasliinoista puhuttiin , mut kai niit voi lauteillakin käyttää :laugh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:42 ElViIrAeLLi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:39 The titityy kirjoitti:
Ostin äitille & isäpuolelle joululahjaksi kankaiset.
Tuskin ne edes käyttää, mukavampaahan se on paljaalla peffalla olla lauteilla.

:laugh: lautasliinoista puhuttiin , mut kai niit voi lauteillakin käyttää :laugh:
OHO, no minä luin äkkiseltään että laudeliinat ja vähän jo ihmettelin että mikä niissä nyt niin ylellistä on... :whistle: :ashamed:

Lautasliinat on ehkä vähän outo juttu kankaisina, sopii hienostelu-pöytiin. :D
 
Joo, tunnen. :D Itseni!

Meiltä löytyy kahdetkin kankaiset lautasliinat; valkoiset ja punaiset. Käytän aina kun vieraita tulee syömään ja/tai on juhlapyhä ja syömme paremmin. Nämä ovat kuitenkin sen verran isoja, etteivät sovi kahvipöytään, jolloin käytössä ja pienet paperiset. Samoin käytetään paperisia esimerkiksi grillatessa. Arkiaterialla meillä ei ole mitään lautasliinoja... :)
 

Yhteistyössä