Tajusin juuri et SANELMA on aivan ihana nimi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta Sanelma sopis just Kertun, Siirin, Ainon , Annin tms nimien kans, joko toiseksi/kolmanneksi nimeksi tai siskolle. Yks ihana sisarusyhdistelmä tuli mieleeni; MATILDA ja SANELMA!

Tuota,ethän oikeesti aio ikinä lapsen riesaksi tuollaista nimeä laittaa :( Eikö vanhemmat todellakaan ajattele,kuinka lapsi tulee kiusatuksi oudosta,erikoisesta nimestä.Vaikka se olisikin vanhempien mielestä aivan ihana nimi,joutuu lapsi kantamaan sitä taakkaa koko elämänsä.Ellei sitten vaihda aikuisena itse nimeään.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Tuota,ethän oikeesti aio ikinä lapsen riesaksi tuollaista nimeä laittaa :( Eikö vanhemmat todellakaan ajattele,kuinka lapsi tulee kiusatuksi oudosta,erikoisesta nimestä.Vaikka se olisikin vanhempien mielestä aivan ihana nimi,joutuu lapsi kantamaan sitä taakkaa koko elämänsä.Ellei sitten vaihda aikuisena itse nimeään.

Millainen nimi sua sit miellyttää? Mistä lapsi ei takuuvarmasti joudu kiusatuksi?

Siis öö.. Mun nimi on omasta mielestä tosi tylsä nimi.. mutta tää yks joka väittää et Sanelma nimestä joutuu kiusatuksi, siis mitä v****a mun nimeä ei oo kertaakaan haukuttu tai sanottu mtn pahaa! Kaikkien mielestä mun nimi on ihana ja kiva! Haista p***a! Oot V Ä Ä R Ä S S Ä !!!!

Yhteistyössä