Mä olen miettinyt vuosia täydellistä tytön nimeä ja nyt olen löytänyt sen nimen, joka mun mielestä on se täydellisin! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tylsä. tai ehkä siks kun niitä on niin paljon niin on kyllästyttävä.
toisaalta maku asia. ei kaikki tykkää meidän lasten nimistäkään :D eikä tarvitsekaan

Joo, kyllä mullekin tuli mieleen et miten ton löytämiseen meni vuosi :D

VuosiA, siis useampia vuosia. Olen pyöritellyt mielessä monia vaihtoehtoja. Ella on nätti, mutta yksinään hieman liian lälly ja ehkä "limainen". Ella-Maria on kaunis, mutta turhan pitkä. Oona on kaunis, mutta ehkä hieman "hölmö". Sofia on kaunis, mutta kuitenkin liian sihisevä ääneen sanottuna. Venla on jotenkin liian hankala, nl-vaihde ei ole niin kiva. Harvinaisemmista esim. Seela on kaunis, mutta sittenkin siinä on jotain "palsternakkamaista", jotenkin. Isla on mutta jotenkin liian ryöppyävä.

Lopulta Vilma on se paras, tavallinen nätti Vilma. Mikään ei sitä voita.

t. nirso ap

[QUOTE="vieras ap";27797521]VuosiA, siis useampia vuosia. Olen pyöritellyt mielessä monia vaihtoehtoja. Ella on nätti, mutta yksinään hieman liian lälly ja ehkä "limainen". Ella-Maria on kaunis, mutta turhan pitkä. Oona on kaunis, mutta ehkä hieman "hölmö". Sofia on kaunis, mutta kuitenkin liian sihisevä ääneen sanottuna. Venla on jotenkin liian hankala, nl-vaihde ei ole niin kiva. Harvinaisemmista esim. Seela on kaunis, mutta sittenkin siinä on jotain "palsternakkamaista", jotenkin. Isla on mutta jotenkin liian ryöppyävä.

Lopulta Vilma on se paras, tavallinen nätti Vilma. Mikään ei sitä voita.

t. nirso ap[/QUOTE]

No tässä tuli nyt tähän mennessä parhaat palstalla näkemäni minianalyysit nimistä! :D Ihan oikeesti, olen esim. pitänyt Seelaan vähän outona mutten ole sen kummemmin ajatellut enkä saanut kiinni siitä mikä siinä varsinaisesti mättää, mutta se on tuo "palsternakkamaisuus" :D Siis siinä todella on jotain juuresmaista. Ja Oona on kaunis mutta jotenkin "hölmö". Lukisin mielelläni lisääkin nimiarvosteluitasi :D

Yhteistyössä