A Aniida Aktiivinen jäsen 08.02.2007 1 293 0 36 08.05.2007 #1 kuka on kattonut? mitä pidätte sarjasta
K Kääkkänä Aktiivinen jäsen 13.04.2007 4 313 1 36 08.05.2007 #2 mä olen muutaman jakson katellu,eilinen jäi välistä. Parempi toi on ku se tylsä Tri Finlay... tosin Elämää käsissä kaivataan edelleen :wave:
mä olen muutaman jakson katellu,eilinen jäi välistä. Parempi toi on ku se tylsä Tri Finlay... tosin Elämää käsissä kaivataan edelleen :wave:
M MorbidMama Aktiivinen jäsen 05.05.2007 17 832 1 36 08.05.2007 #3 Mä kattelin sen silloin kun tuli ekan kerran ..ja ihanahan se sillai on kun muuttavat sinne saarelle ihanaan vanhaan taloon...ai että, voisin minäkin..tai olisipa siihen mahdollisuus..noh, ehkä joskus. :/
Mä kattelin sen silloin kun tuli ekan kerran ..ja ihanahan se sillai on kun muuttavat sinne saarelle ihanaan vanhaan taloon...ai että, voisin minäkin..tai olisipa siihen mahdollisuus..noh, ehkä joskus. :/