Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Olenkohan ainoa, jota on alkanut ahdistaa sen sarjan perheet ja etenkin ne lapset niissä perheissä. Todella kurjaa elämää niillä kaikilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En ole katsonut koskaan. Milloin se tulee ja mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Darling:Mun mielestä se on surullinen ja ahdistava ja hahmot tuntuu jotenkin pahansuovilta ja ilkeiltä. Odotukset oli tosi korkealla sarjan suhteen kun käsikirjoittaja sama kuin huippuhyvässä Tahdon asiassa. Nyt kolmannen jakson jälkeen mietin viitsinkö seurata enää koko sarjaa.