Harvoin tarjolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ultramariini

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
33 025
-29
38
Katsoitteko viime viikolla alkanutta Kotikatsomon uutta sarjaa :Harvoin tarjolla?

Pidittekö siitä, itse katsoin. En oikein tiedä pidinkö?

Odotin jotain sellaista, joka koukuttaisi heti kuten Tahdon asia.

Täytyy se kuitenkin vielä uudelleen katsoa.

Oli se paikoitellen hauskahko.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Joo, katottiin miehen kanssa ja tykättiin ihan kympillä!! ollaan kyllä kotimaisen viihteen ystäviä, tykätään katsoa myös karjalan kunnailla :D

Me kattellaan kans Karjalan kunnailla! Ihana sarja, ihana Pohjois-Karjala

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Tota:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Vielä tuosta sarjasta, tai lähinnä sen loppumusiikista, kuka sen biisin siinä
laulaa, ja mikä biisi se on?

Esittää ja tehnyt : Liisa Akimoff

kiitos =) tietäisitkö vielä nimeä, vai onko tehty ihan tuota sarjaa varten.

Oikeastaan aika hienon kuuloinen biisi =)

On se tuo Harvoin tarjolla, mutta onko tehty sarjaa varten,en tiedä, mutta olettaisin. Liisa on se sama joka teki biisin "hakaniemen rannassa" (sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö, panin peliin koko elämän...) Liisa on musiikin tekijä, laulaja, tuottaja ja toimittajakin joskus ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Pitkän matkan tekijä:
On se tuo Harvoin tarjolla, mutta onko tehty sarjaa varten,en tiedä, mutta olettaisin. Liisa on se sama joka teki biisin "hakaniemen rannassa" (sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö, panin peliin koko elämän...) Liisa on musiikin tekijä, laulaja, tuottaja ja toimittajakin joskus ollut.

niin se Kevät, se on edelleen hyvä.

Ja se kolahti ja lujaa silloin aikoinaan.

Meidän koko perhe tykkäsi sarjasta, pitkästä aikaa oli koko perheelle katsottavaa (lapset koululaisia) . Hauskuutta ja ihmissuhteita, perhe-elämää, laidasta laitaan. Löytää sieltä itse kukin sarjan hahmoista tuttuja piirteitä, tuttuja itsestä tai jostakin tuttavasta, ystävästä, sukulaisesta. Viihdyttävä sarja! Ja tunnari hyvä!

Yhteistyössä