Ä
äiti
Vieras
Pitäisi keksiä nyt joku harrastuksen tapainen tuolle 2vuotiaalle tytölle. Kun se ei ole päiväkodissa ja puistossakin aina vaihtelevasti porukkaa, niin oishan se kiva että jossain pääsis kavereitakin saamaan ja samalla liikkumaan.
Oisko ehdotuksia?
Oisko ehdotuksia?