Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.
Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)
Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.
Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 13:50 Footballers Wife kirjoitti:Voi ei, teillä muilla on niin paljon harrastuksia :ashamed: Ei kai mulla muuta kuin aikomuksia ja niitä "haaveita" harrastuksista... =) Haluaisin joku päivä alkaa uudestaan käymään salilla ja se sauvakävelykin on vielä aloittamatta. Just nyt ei ole mahdollisuutta, kun miehellä menee kaikki aika laajennuksen rakentamiseen ja minä hoitelen noita lapsia päätoimisesti. Alkaa jo mullakin alaselkä olla huonossa kunnossa... :\| Mutta kyllä se tästä vielä piristyy harrastuspuolikin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 14:28 mamma -75 kirjoitti:mihin ihmeeseen laitatte lapset harrastuksien ajaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.
Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 15:54 chinagirl kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.
Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?
Mullahan on se hyva tilanne jo, etta lapset koulussa klo 8-14, joten kuudessa tunnissa kerkii aika paljon tehda omia juttuja. Mulla ei paiva kaase kayntiin ellen paase salille ja uimaan sita paivittaista kilometriani. Sinne olen nytkin suunnistamassa :wave: