Harrastuksiasi?

chinagirl
Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.

Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)

Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.

Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
 
kukkerikuu
Käyn jumpassa krt/vko koska täällä maalla ei ole muuta tarjolla. Kuntosalille yms. matkaa liikaa ja lapset pieniä. Kävelyä/hölkkää jumpan lisäksi. Neulon ja ompelen kun ennätän. Ennen luin paljon mutta se on nyt jäänyt kun ei ehdi.
 
Perhe on tällä hetkellä ykkösharrastus (kun ei muuta ehdi). Lasten kanssa käydään perheuinnissa lauantaiaamuisin. Lukemista kaipaan kovasti ja ratsaillekin tekisi jo kovasti mieli. Opiskelua on tarkoitus jatkaa nyt syksyllä pikkuhiljaa ja mennä jumppaan tai salille kun olen ihan rapakunnossa :( . Ja yritetään nauttia vielä ulkoilusta mahdollisimman paljon niinkauan kuin kelit sallii.
 
tuukki
juoksu, sauvakävely, jumpat. Aika menee kyllä perheen ja opiskelun merkeissä aikas pitkälti. Jos olisi enemmän aikaa niin kuntonyrkkeily ja pilatesta halusisin kokeilla. (tai oon kerran kokeilluta ja vaikutti mielenkiintoiselta)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:
Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.

Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)

Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.

Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?
 
Moira
Lasten kanssa touhuaminen, ruuanlaitto (milloin liesi isännältä vapaa!), noin kerran kk käyn hierojalla, Pilates tunnit marraskuussa...haluaisin lenkkeillä kaverin kanssa (ei ole!), joskus innostun neulomaan ja sisustelemaan...tai hoitamaan pihaa. Marja-aikana liikun metsissä ja tulevana talvena pitäisi sukset kaivella varastosta...
 
hamtaro
Käyn kaksi kertaa viikossa pelaamassa sählyä ja talvella satunnaisesti laskettelemassa. Lavatanssia harrastan kesäisin ja talvella silloin tällöin käyn tanssiravintolassa.
 
Rakkain on maalailu kerran viikossa ja muutenkin kaikki käsityö; neulominen virkkaus ja ompelu.Tosin noille jää aikaa aika vähän nykyään . Sauvalenkkeily aina kun innostus iskee (pari kolme kertaa viikossa) ja puutarhanhoito sekä leipominen. Kun lapset kasvaa isommiks niin sit aloitan tiffany-työt!
 
Voi ei, teillä muilla on niin paljon harrastuksia :ashamed: Ei kai mulla muuta kuin aikomuksia ja niitä "haaveita" harrastuksista... =) Haluaisin joku päivä alkaa uudestaan käymään salilla ja se sauvakävelykin on vielä aloittamatta. Just nyt ei ole mahdollisuutta, kun miehellä menee kaikki aika laajennuksen rakentamiseen ja minä hoitelen noita lapsia päätoimisesti. Alkaa jo mullakin alaselkä olla huonossa kunnossa... :\| Mutta kyllä se tästä vielä piristyy harrastuspuolikin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 13:50 Footballers Wife kirjoitti:
Voi ei, teillä muilla on niin paljon harrastuksia :ashamed: Ei kai mulla muuta kuin aikomuksia ja niitä "haaveita" harrastuksista... =) Haluaisin joku päivä alkaa uudestaan käymään salilla ja se sauvakävelykin on vielä aloittamatta. Just nyt ei ole mahdollisuutta, kun miehellä menee kaikki aika laajennuksen rakentamiseen ja minä hoitelen noita lapsia päätoimisesti. Alkaa jo mullakin alaselkä olla huonossa kunnossa... :\| Mutta kyllä se tästä vielä piristyy harrastuspuolikin =)
Toivottavasti laajennusurakka on pian ohitse niin helpottaa...nyt on varmasti tärkeintä keskittyä perheeseen ja muistaa levätä aina sopivassa välissä =) Kokeile venytellä varovasti sitä selkääsi, sekin auttaa...jaksamista kovasti sinne urakan keskelle :hug:
 
Tällä hetkellä kuntosali kolmesti viikossa.Kesäisin rullaluistelu ja juoksu.Tekisi mieli kokeilla myös jotain käsityöjuttua,esim. tiffanylasikurssi,joka alkoikin taas syksyllä lähikoululla,mutta niinpä se jäi.En oikein raski monena iltana viikossa olla menossa.
 
Kuntosalilla pari kertaa viikossa, ja kerran jumpalla. Ratsastanut olen koko ikäni, vaan vuosi sitten menetin hevoseni, joten sen jälkeen olen käynyt ratsastamassa hieman harvemmin, ehkä pari kertaa kuussa. Täytyis yrittää nyt ryhdistäytyä sillä saralla... Lisäksi käyn suunnilleen kerran viikossa joko juoksemassa tai sauvakävelemässä. Vauva on isän kanssa sillä aikaa kun minä käyn harrastamassa. Tosin tallilla on mukana useasti, tytön kummi on mukana ja seurustelee sillä välin.
Neitokaisen kanssa käydään sitten vielä yhdessä uimassa ja vauvajumpassa. Niin ja muskarissa. Pyrimme lähes päivittäin käymään myös vaunulenkillä.
Näin meillä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 14:28 mamma -75 kirjoitti:
mihin ihmeeseen laitatte lapset harrastuksien ajaksi?
Mun harrastukset on siihen aikaan kun mies on jo kotona eli iltapäivällä/illalla. Karaokea harrastan kotona ja joskus kaveriporukalla. Laskettelua sitten talvella silloin kun pääsen, eli se ei ole viikottaista. Puntille en ole päässyt kuukauteen ja siksi niska-hartia seutu onkin pahassa kunnossa :/ Jumpalla käyn silloin kun on sellainen päivä että mies ei ole töissä myöhään. Mulla on sellainen jumppakortti jolla pääsee kaikkiin viikon aikana pidettäviin jumppiin joten se on hyvä jos ei pääse aina samana vk:n päivänä. Sauvakävelyllä käyn iltasella kun siltä tuntuu =) Että säännöllisen epäsäännöllisiä on nämä mun harrastukset ;) Välillä kyllä suututtaa sen vuoksi etten ole punttisalille päässyt koska se on se tärkein terveyteni kannalta (nikamalukot).
 
chinagirl
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:
Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.

Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)

Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.

Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?
Mullahan on se hyva tilanne jo, etta lapset koulussa klo 8-14, joten kuudessa tunnissa kerkii aika paljon tehda omia juttuja. Mulla ei paiva kaase kayntiin ellen paase salille ja uimaan sita paivittaista kilometriani. Sinne olen nytkin suunnistamassa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 15:54 chinagirl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 10:38 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 00:46 chinagirl kirjoitti:
Uin ja kayn salilla paivittain, pelaan tennista muutaman kerran viikossa, pilatesta kokeilin(ei mun laji), aloitin ratsastamisen tosi pitkan tauon jalkeen , uutena lajina alkoi rullaluistelu. sukellusta aina silloin talloin, esim. tanaan.

Harrastan myos vapaaehtoistyota(koululla seka saattokodissa)

Musiikkia kuuntelen aina kun mahdollista seka pianonsoittoa.

Tykkaan myos ruoanlaitosta seka monena iltana huomaan tekevani koruja.
Kuinka kerkiät salille ja uimaan päivittäin?
Mullahan on se hyva tilanne jo, etta lapset koulussa klo 8-14, joten kuudessa tunnissa kerkii aika paljon tehda omia juttuja. Mulla ei paiva kaase kayntiin ellen paase salille ja uimaan sita paivittaista kilometriani. Sinne olen nytkin suunnistamassa :wave:
No niimpä tietty, minä pöljä :headwall: En katsos osaa ajatella niin että jollakin voi olla toisin...siis meillähän on myös 2 kouluikäistä mutta sitten tämä 4- vuotias kuopus joka "rajoittaa" äidin menoja :D En hoksannut että sulla ei ole mitään "jarrua" matkassa :D
 

Yhteistyössä