Harmonetista...

Aloitin joku aika sitten harmonetin syömisen ja kuntoilustani huolimatta painoni nousi 3kg ja olen koko ajan kiukkuinen...Onkohan pillereillä vaikutusta asiaan?Stressiä tosin on ollut työasioidenkin takia mutta kovin synkältä elämä näyttää... :'(
 
Heippa!

Kyllä pillerit saattavat nostaa painoa ja vaikuttaa mielialaan. Tiedän joitakin, jotka ovat joutuneet lopettaa pillerit, koska ovat olleet niin kiukkuisia ja masentuneita. Itsekin käytän pillereitä, tosi eri merkkisiä ja välillä olen kuin myrskyn merkki ja taas toisessa hetkessä kaikki naurattaa. :p Eli luultavasti sinullakin pillerit ovat nyt vaikuttaneet. Yleensä syödään kolme kuukautta pillereitä ja jos niistä tulee kauheasti haittavaikutuksia, niin vaihdetaan pillerimerkkiä tai vaihdetaan ehkäisymeneltelmää. Jotkut muut pillerit saattavat sopia sinulle paremmin, mutta muista että kaikki ne sisältävät hormonia, joka saattaa aiheuttaa muutoksia sinussa. Mutta toivottavasti hormonit tasaantuu, etkä joudu vaihtamaan pillereistä toisiin, niin kuin minä olen joutunut. Nämä pillerit ovat nimittäin kuudennet ja ainoat jotka ovat jotenkin sopineet! :hug:
 
mistine
mullekin tuli näitä kaikkee.. viimeks söin mercilon pillereitä.. ja paino PUTOS.. johtunee siitä että ruokahalu pieneni ja n.3kg lähti ja muutenkin voin loistavasti =)
nyt ei mitään kun vauvaa yritetään..
 

Yhteistyössä