Ja meillä sama homma tuon huudon suhteen, kun poistut ja lapsi jää sinne niin alkaa parku. Sänkyyn ollaan viety jne.. mutta kun on pää luuta ja kovaa niin ei todellakaan anna periksi. Neuvolan neuvo oli aluksi, että niin pitkään vaan kyllä se siitä nukahtaa. No joo parhaimmillaan 21-02 hysteeristä huutoa ja sänkyyn kantoa. Sitten oli jo huulet siniset ja lapsi ihan sekava, mutta ei todellakaan unelias.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 3veelle:Juu tiedän mistä puhut,tekis mieli mennä ulos ja huutaa kovaaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos sulle myös, ei siis ole helppoa varmasti teilläkään. Että sinänsä ei saisi olla iloinen, että muillakin. Tulee vaan hullulla tavalla hyvä olo... että ei pelkeästään meillä.Alkuperäinen kirjoittaja uhmiksen kesyttäjä:Hei meillä 2,5v ja ihan samaa tahtojen taistelua ! Viikon aikana ehkä noin 2 päivänä suostuu nukkuun päikkärit ja illat sitten päikkärittöminä päivinä ihan mahottomia kiukku/raivareita. Meillä ei myöskään ole IKINÄ nukahtanut itsekseen, aina on vieressä nukutettu joskus tunti pari joskus vain 15min.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No joo, oli taas turha tänne purkaa mitään.
Oon sit ilmeisen paska äiti kun lapseni ei nukahda noin nätisti.
Mutta ei se mitään, lähden juoksumatolle purkamaan vitutukseni ja lisäinhon itseäni kohtaan kun oon epäonnistunut lapsen nukkumaan laitossa ja saanut aikaiseksi sellaisen joka ei nukahda itsekseen.
Iso kiitos empatia kyvystä =)
Aina kun ei vaan jaksa ja on väsynyt. Unohdin tosiaan, että palstallehan ei kannattanut mitään kirjoittaa vertaistuen toivossa. Täällähän tuli vaan ne viimeiset naulat arkkuun =)
Et ole yksin
On vaan niin rankkaa tää touhu.
Ja sitten tää puhdas vitutus välillä puuuuuh....!!!!!
Niin ja todellakin helpottaa itseäkin tieto että muillakin on samanlaista.
Meillä myös aina ollut samat rutiinit iltasin,mutta lapsi huutaa ihan paniikissa jos yrittää jättää yksin nukkumaan.Olemme siis yrittäneen joskus melkein 2viikkoa ja sit loppu kun ei kehtaa huudattaa yliväsynyttä lasta tuntitolkulla vaan sen takia että nukahtaisi yksin.Jos joku tähän nyt kommentoi niin tehtii ihan silleen että varmaan yhen 200krt vietiin takas sänkyyn jne...
Et vaan osannut olla johdonmukainen vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Se on hienoa, kun hyväunisen lapsen vanhemmat lulevat olevansa taivaan lahjoja kasvatusrintamalle. Toiset mokomat kun eivät saa lapsiaan nukkumaan läpi yön.
Täällä myös heräiltiin useita kertoja yössä 14 kuukautta. Mikä lie meni vikaan.
niin tuttua.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ikää hänellä on 2v3kk ja mulla sen verran enemmän, että pinnan pitäisi riittää. Nyt jo toinen ilta tuota taistelua.
Jano,jano,jano.. potalle potalle potalle ja sit kun ei mennä enää sadatta kertaa niin kusi sänkyyn.
Joo näin se varmaan on.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Et vaan osannut olla johdonmukainen vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Se on hienoa, kun hyväunisen lapsen vanhemmat lulevat olevansa taivaan lahjoja kasvatusrintamalle. Toiset mokomat kun eivät saa lapsiaan nukkumaan läpi yön.
Koska lapsissahan ei ole eroja, vaan nimenomaan siinä millainen äiti on kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joo näin se varmaan on.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Et vaan osannut olla johdonmukainen vanhempiAlkuperäinen kirjoittaja Pessi:Se on hienoa, kun hyväunisen lapsen vanhemmat lulevat olevansa taivaan lahjoja kasvatusrintamalle. Toiset mokomat kun eivät saa lapsiaan nukkumaan läpi yön.
Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Se on hienoa, kun hyväunisen lapsen vanhemmat lulevat olevansa taivaan lahjoja kasvatusrintamalle. Toiset mokomat kun eivät saa lapsiaan nukkumaan läpi yön.
Nimenomaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Koska lapsissahan ei ole eroja, vaan nimenomaan siinä millainen äiti on kyseessä.
Ei tässä tarvitse millekkään marttyyri linjalle ruveta. Eiköhän jokainen ole hyvä äiti lapselleen. Mutta tosiaan, nuo kommentit miten laittaa lapsi nukkumaan kun teillä menee niin hyvin ei todellakaan helpota.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Se on hienoa, kun hyväunisen lapsen vanhemmat lulevat olevansa taivaan lahjoja kasvatusrintamalle. Toiset mokomat kun eivät saa lapsiaan nukkumaan läpi yön.
No tuo nyt oli tarpeetonta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:
Niin kai sitten.Työn kautta tuo meidänkin pikkukakkonen opetettiin nukkumaan.Anteeksi taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No tuo nyt oli tarpeetonta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:
Helppo se on vaan sanoa, että meillä näin, miksei teillä.
Juu, mutta ymmärrä että meilläkin tehty töitä kuten varmasti monessa muussakin perheessä. Mutta lapsien tempperamentti on erilainen ja se tilanne missä toinen lapsi antaa periksi toinen ei ole vielä edes päässyt vauhtiin.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Niin kai sitten.Työn kautta tuo meidänkin pikkukakkonen opetettiin nukkumaan.Anteeksi taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No tuo nyt oli tarpeetonta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:
Juu, tuo suuttumus harmittaa kovin. Ei auta ja paha mielikin tulee :/Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Meillä ihan samaa, nukutetaan urakalla välillä.
:hug:
Ehkä se joskus helpottaa.
Ja olen suuttunutkin kun on ollut vaikeaa. Vaikka eihän se mitään auta.
Jaksuja.
Toivotaan :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:En pääse edes matolle, kun tulee jo parempi mieli. Kiitos vertaistuesta. Toivottavasti tuo meidänkin rakas joskus saa unesta itse kiinni <3
Jotkut lapset nukahtaa aina itsekseen, toiset oppivat, kun opetetaan ja sitten on näitä, joiden kanssa on parempi suosiolla nukuttaa lasta ensimmäiset vuodet, vaikka se rankkaa onkin. Vaikka nukuttaminen on vanhemmille raskasta, jos se vie joka ilta hirveän kauan, on se kuitenkin inhimillisempää kuin taistella kuukaudesta toiseen lapsen kanssa, joka itkee hysteerisenä tunteja ja ehkä oksentaa paniikissa tuntien itkemisen jälkeen, mutta ei nukahda itsekseen.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Niin kai sitten.Työn kautta tuo meidänkin pikkukakkonen opetettiin nukkumaan.Anteeksi taas :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No tuo nyt oli tarpeetonta.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Tsemppiä sulle kans.Ja anteeksi osallistumiseni keskusteluun.Olet takuulla parempi äiti kun minä :flower:
Ihan turhaan nyt loukkaannut.Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Kannattaa laittaa aloitukseen,että ei kiitos muunlaisia mielipiteitä,niin ei kukaan pahoita mieltään :snotty: t.hyvin nukkuvien lasten äiti =)