harmittaa (joulusta)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
just
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis siskoni on vielä poikani sylikummi ei kuulma rahaa ollut ostaa ja sen kyllä ymmärrän mutta siis siskoni lapset saivat siis siskoni ja minun mummilta ja sedältä lahjoja
ok. eli kyseessä on vanhukset, eivät sinun vanhemmat. vanhukset eivät välttämättä tajua.
Kurjaa.

just
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
siis siskoni on vielä poikani sylikummi ei kuulma rahaa ollut ostaa ja sen kyllä ymmärrän mutta siis siskoni lapset saivat siis siskoni ja minun mummilta ja sedältä lahjoja
Siis sikollasi ei ollut edes muutamaa euroa laittaa kummilapsen lahjaan...? Vaikka vietitte joulun yhdessä.
Outoa. Onko ap siskosi kaikkien hellimä rikas paska,joka laittaa vaan itseesnä ja lapsiinsa rahaa, vai onko sosiaalitapaus? outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Siis sikollasi ei ollut edes muutamaa euroa laittaa kummilapsen lahjaan...? Vaikka vietitte joulun yhdessä.
Outoa. Onko ap siskosi kaikkien hellimä rikas paska,joka laittaa vaan itseesnä ja lapsiinsa rahaa, vai onko sosiaalitapaus? outoa.
Niin, tai jos siskosi rahatilanne on oikeasti noin heikko niin ehkä sukulaiset sitten halusivat siksi osteskella hänen lapsilleen lahjoja että nämä saisivat edes jotain?

ap
ilmeisesti ei ollut minä ostin myös siskollenikin lahjan. olisi kyllä voinut edes muistaa kummilastaan parin euron lahjalle. mutta ei ollut kuulma rahaa. ei kylläkään ostanut kellekkään muullekkaan lahjaa

ilmeisesti ei ollut minä ostin myös siskollenikin lahjan. olisi kyllä voinut edes muistaa kummilastaan parin euron lahjalle. mutta ei ollut kuulma rahaa. ei kylläkään ostanut kellekkään muullekkaan lahjaa
Eli joko siskosi on ihan p-a tai sitten ei välitä osteskella lahjoja muille. :/ Ehkei edes omille lapsilleen ja siksi ne sukulaiset halusivat lahjoa näitä? Teidän lapsesta taas tiesivät että hänestä pidetään huolta ja hän saa varmasti lahjoja myös vanhemmiltaan (myös tuonikäisenä kun ei vielä itse ymmärrä ).

Yhteistyössä