ap
tuntuu niin pahalle lapseni puolesta kun vietettiin suvun kesken joulua ja serkkunsa saivat kauheasti lahjoja muilta sukulaisiltaan jopa minulta mutta lapseni ei saanut kun yhden pahmolelun
Ketä sukulaisia ne oli kenen luona olitte? Oliko siis paikalla tyyliin molempien lasten yhteisiä isovanhempia, tätejä jne jotka ostivat lahjoja vain näille serkuille eikä lainkaan teidän lapsille?Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu siis ollaan tositosi läheisiä. niin ensuvuonna pitää kyllä jäädä suosiolla kotiin
Alkuperäinen kirjoittaja mievaan08:Näyttikö se harmittavan niitä muita sukulaisia ollenkaan? Vai huomasivatko ees?
joo siis oli yhteisiä sukulaisia kaikki. voi olla että kun lapseni on poika ja vasta niin pieni että liekkö se syy ettei lahjoja tyllutAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ketä sukulaisia ne oli kenen luona olitte? Oliko siis paikalla tyyliin molempien lasten yhteisiä isovanhempia, tätejä jne jotka ostivat lahjoja vain näille serkuille eikä lainkaan teidän lapsille?Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu siis ollaan tositosi läheisiä. niin ensuvuonna pitää kyllä jäädä suosiolla kotiin
höh. Kuinka pieni poikasi on? Siis ymmärsikö hän itse asian vai tuliko se paha mieli vain sinulle?Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo siis oli yhteisiä sukulaisia kaikki. voi olla että kun lapseni on poika ja vasta niin pieni että liekkö se syy ettei lahjoja tyllutAlkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Ketä sukulaisia ne oli kenen luona olitte? Oliko siis paikalla tyyliin molempien lasten yhteisiä isovanhempia, tätejä jne jotka ostivat lahjoja vain näille serkuille eikä lainkaan teidän lapsille?Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu siis ollaan tositosi läheisiä. niin ensuvuonna pitää kyllä jäädä suosiolla kotiin
eivät huomanneet kun en näyttänyt pettymystäniAlkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja mievaan08:Näyttikö se harmittavan niitä muita sukulaisia ollenkaan? Vai huomasivatko ees?
Luulisi, että olisivat olleet noloja?
siis poikani on 7kk ostin kylllä mutta pahalta se tuntui kun muualta ei saanut mitäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä sitä, ettei osteta itse kun ajatellaan että tulee muilta kuitenkin.
Niin, no en ole itse tuonikäisille osannut lahjoja odottaakaan. Tai siis kun ei meillä lapset silloin ole niistä vielä nauttineetkaan, mitä nyt tykänneet lahjapapereita repiä. Näenkin tuonikäisten lahjomisen kohdistuvan vanhempiin, ei lapseen. Mutta vissiin sitten vanhemmallekin voi tulla paha mieli.Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis poikani on 7kk ostin kylllä mutta pahalta se tuntui kun muualta ei saanut mitäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ymmärrä sitä, ettei osteta itse kun ajatellaan että tulee muilta kuitenkin.
Peesi, pehmolelu riittää hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja endie:no 7kk ikäinen ei minusta kyllä tarvitsekaan mitään hirveitä lahjakasoja :ashamed:
samaa mieltä. Oma poika oli viime vuonna tuon ikäinen ja itku pääsi, kun oli paljon ihmisiä ja tavaraa. Syliä ja yksi pehmo on parasta tuon ikäiselle Ensin olin ap:n kannalla, mut kuultuani lapsen iän en ymmärrä aloitusta!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi, pehmolelu riittää hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja endie:no 7kk ikäinen ei minusta kyllä tarvitsekaan mitään hirveitä lahjakasoja :ashamed: