A
ainaista jupinaa
Vieras
Vali vali... ottakaa rahana niin saatte ostaa just sellasia hörpötyksiä kuin haluatte!! Ei pakkauksesta IKINÄ voi tulla sellaista, että se kaikki hormonihirviöitä miellyttäisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:NO moni nainen käyttää sinistä ja turkoosia harva mies pinkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Vauvoista ei kumminkaan voi sukupuolta päätellä usein kuin just sen vaatteen värin perusteella, joten siksi vaaleanpunainen ja vaaleansininen on vauvoilla selkeämmin sukupuolittuneet värit.
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja LoveStreet:NO moni nainen käyttää sinistä ja turkoosia harva mies pinkkiä.
Vaaleanpunainenhan oli iso muotijuttu miehillä tossa vähän aikaa sitten..
Mun mielestä tähän ei voi vetää sitä argumenttia, että kyllähän aikuisetkin naiset käyttävät sinistä. Aikuinen nainen näyttää yleensä muutenkin naiselta, mies mieheltä. Vauvoista ei kumminkaan voi sukupuolta päätellä usein kuin just sen vaatteen värin perusteella, joten siksi vaaleanpunainen ja vaaleansininen on vauvoilla selkeämmin sukupuolittuneet värit.
Mikäs siinä, jos jotakuta ei haittaa, että tyttövauvaa luullaan jatkuvasti pojaksi tai päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöpis:Meille odotetaan tyttöä, joten poikavoittoisuus väreissä harmitti. Olishan sitä neutraalimpiakin värejä maailmassa! Lisäksi pakkauksessa on aika paljonkin 70 cm vaatteita ja aika harva kai käyttää sitten enää liki vuoden ikäisellä äitiyspakkauksen vaatteita? Viime vuoden pakkauksessa oli vähemmän 70 senttisiä. Hyvää oli ehdottomasti kestovaipat ja kestoliivinsuojat. Pari pirteää, uusretro tyyppistä vaatekappaletta pakkauksessa oli, se valkoruskea sienibody ja oranssi potkupuku. Valkoiset puolipotkarit on kanssa kivat, niin neutraalit kuin voi. Olis järkevää pistää äitiyspakkauksen haalari vaikka valkoisena ja jollain neutraalilla tehostevärillä, kuten vaikkapa limellä tai terrakottalla. Tuollaista harmaa-vaaleansinistä tuski moni viitsii tytölleen pukea. Ja joo, olen turhamainen ehdottomasti eikä lahjuksista saa valittaa ja onhan tuossa siis paljon kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa. Ihmetteln vaan, että onko tuo nyt sitten muka neutraali pakkaus, enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin, että melko poikavoittoinen pakkaus on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja nöpis:Meille odotetaan tyttöä, joten poikavoittoisuus väreissä harmitti. Olishan sitä neutraalimpiakin värejä maailmassa! Lisäksi pakkauksessa on aika paljonkin 70 cm vaatteita ja aika harva kai käyttää sitten enää liki vuoden ikäisellä äitiyspakkauksen vaatteita? Viime vuoden pakkauksessa oli vähemmän 70 senttisiä. Hyvää oli ehdottomasti kestovaipat ja kestoliivinsuojat. Pari pirteää, uusretro tyyppistä vaatekappaletta pakkauksessa oli, se valkoruskea sienibody ja oranssi potkupuku. Valkoiset puolipotkarit on kanssa kivat, niin neutraalit kuin voi. Olis järkevää pistää äitiyspakkauksen haalari vaikka valkoisena ja jollain neutraalilla tehostevärillä, kuten vaikkapa limellä tai terrakottalla. Tuollaista harmaa-vaaleansinistä tuski moni viitsii tytölleen pukea. Ja joo, olen turhamainen ehdottomasti eikä lahjuksista saa valittaa ja onhan tuossa siis paljon kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa. Ihmetteln vaan, että onko tuo nyt sitten muka neutraali pakkaus, enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin, että melko poikavoittoinen pakkaus on.
Oon kyllä samaa mieltä, miksi ne värit ei voi olla jotain pirteää limeä, keltaista, oranssia tms.
Ja mä en tommosia siniharmaita vaatteita pukis pojallenikaan. Jäis multa kyllä koko pakkaus ottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja ainaista jupinaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja nöpis:Meille odotetaan tyttöä, joten poikavoittoisuus väreissä harmitti. Olishan sitä neutraalimpiakin värejä maailmassa! Lisäksi pakkauksessa on aika paljonkin 70 cm vaatteita ja aika harva kai käyttää sitten enää liki vuoden ikäisellä äitiyspakkauksen vaatteita? Viime vuoden pakkauksessa oli vähemmän 70 senttisiä. Hyvää oli ehdottomasti kestovaipat ja kestoliivinsuojat. Pari pirteää, uusretro tyyppistä vaatekappaletta pakkauksessa oli, se valkoruskea sienibody ja oranssi potkupuku. Valkoiset puolipotkarit on kanssa kivat, niin neutraalit kuin voi. Olis järkevää pistää äitiyspakkauksen haalari vaikka valkoisena ja jollain neutraalilla tehostevärillä, kuten vaikkapa limellä tai terrakottalla. Tuollaista harmaa-vaaleansinistä tuski moni viitsii tytölleen pukea. Ja joo, olen turhamainen ehdottomasti eikä lahjuksista saa valittaa ja onhan tuossa siis paljon kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa. Ihmetteln vaan, että onko tuo nyt sitten muka neutraali pakkaus, enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin, että melko poikavoittoinen pakkaus on.
Oon kyllä samaa mieltä, miksi ne värit ei voi olla jotain pirteää limeä, keltaista, oranssia tms.
Ja mä en tommosia siniharmaita vaatteita pukis pojallenikaan. Jäis multa kyllä koko pakkaus ottamatta.
Löytyy siitä huolimatta mammoja, jotka eivät voi sietää "jotain pirteää limeä" jne. ÄP:n arvostelu on ihan loputon suo...
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Mun mielestä tuo pakkaus ois ihana just tytölle, ja mä oon kyllä siinä käsitykses et tytöllekkin voi pukea vaaleansinistä. vai pitääkö vauvat pukea vieläkin silllä samalla kaavalla tytöt vaaleenpunaseen ja pojat vaaleensiniseenvoisko sanoa ennemin ettei itse tykkää noista väreistä kun väittää pakkausta poikamaiseks?
Alkuperäinen kirjoittaja nöpis:Meille odotetaan tyttöä, joten poikavoittoisuus väreissä harmitti. Olishan sitä neutraalimpiakin värejä maailmassa! Lisäksi pakkauksessa on aika paljonkin 70 cm vaatteita ja aika harva kai käyttää sitten enää liki vuoden ikäisellä äitiyspakkauksen vaatteita? Viime vuoden pakkauksessa oli vähemmän 70 senttisiä. Hyvää oli ehdottomasti kestovaipat ja kestoliivinsuojat. Pari pirteää, uusretro tyyppistä vaatekappaletta pakkauksessa oli, se valkoruskea sienibody ja oranssi potkupuku. Valkoiset puolipotkarit on kanssa kivat, niin neutraalit kuin voi. Olis järkevää pistää äitiyspakkauksen haalari vaikka valkoisena ja jollain neutraalilla tehostevärillä, kuten vaikkapa limellä tai terrakottalla. Tuollaista harmaa-vaaleansinistä tuski moni viitsii tytölleen pukea. Ja joo, olen turhamainen ehdottomasti eikä lahjuksista saa valittaa ja onhan tuossa siis paljon kivojakin juttuja tuossa pakkauksessa. Ihmetteln vaan, että onko tuo nyt sitten muka neutraali pakkaus, enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin, että melko poikavoittoinen pakkaus on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- kestoliivinsuojuksista ei ole mihinkään, ei ainakaan kaupan versioista