Harmistuneena luin taas chefin löytöjä kirppikseltä...

Joo, kadehditaan kaikki porukalla :D Mä taas en ikinä pääse kirppikselle kun niitä ei ole kävelyetäisyydellä, ja mies aina nukkuu keskipäivään, ja siinä vaiheessa kun se olisi lähdössä niin kaikki kirpparit on jo lopussa, tai kaikki kiva jo myyty. Pöh ja pah! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Joo, kadehditaan kaikki porukalla :D Mä taas en ikinä pääse kirppikselle kun niitä ei ole kävelyetäisyydellä, ja mies aina nukkuu keskipäivään, ja siinä vaiheessa kun se olisi lähdössä niin kaikki kirpparit on jo lopussa, tai kaikki kiva jo myyty. Pöh ja pah! :D

miksi sä siihen miestä tarvit?

Alkuperäinen kirjoittaja *vieras*:

en minä ainakaan ajokortittomana ilman miestä pääse lähtemään jos ei ole kävelyetäisyydellä

missä toi naantalin kirppis on?siis naantalissa joo mut missä siellä,tulee usein käytyy naantalissa ja vois joku kerta pyörähtää sielläkin kattomassa löytyykö mitään,lähinnä itselleni farkkuja tai muita housuja kun kaupoista ei tunnu löytyvän mitään kun en niissä jaksa niin pyöriä.

Onhan se mukavaa jos joku sitä autoa ajaisi, kun ei se pelkääjän paikalla istuskelu saa autoa liikkeelle :)

Ilmeisesti niillä kirppareilla on eroja. Ystävä tekee paljon löytöjä yhdellä tietyllä kirppiksellä - sinne pitäisi mennä autolla, joten jää multa väliin ... Lisäksi chef koluaa varmasti säännöllisesti kirppikset - meikäläisen tahti on siihen liian harva.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

en minä ainakaan ajokortittomana ilman miestä pääse lähtemään jos ei ole kävelyetäisyydellä

Eix teillä ole ollenkaan julkista liikennettä?

En minäkään enää pääse kirpputoreille. Ennen tein älyttömästi löytöjä, mutta nyt lähin kirppis on 30 kilometrin päässä,joten ei tule usein käytyä... Silloin harvoin kun käy, ei löydä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen...:
Eix teillä ole ollenkaan julkista liikennettä?
No esim. meiltä pääsee julkisilla kohtuunäppärästi Helsingin keskustaan tai muualle junaradan varteen, mutta kun ei niitä kirppiksiä aina ihan junaradan varressa ole, ja siinä vaiheessa kun kirppikselle meno on yhdistelmän 30 min kävelyä - 30 min junaa - 30 min bussia takana, niin ei enää oikein kannata, ei ajallisesti eikä rahallisesti :) Plus että onhan se auto kiva silloin, kun jotain suurempaa pitäisi saada kotiin.

mulla ei oo kirppari silmää ollenkaan kun taas kaverilla on.se löytää aina kaikkee kivaa laukkuja vaatteita ym. ja mä en koskaan mitään.Olenki sanonu sille et sen täytyy joskus lähtee mulle silmiks sinne ja niin ettei saa itelleen ostaa mitään:D

Yhteistyössä