[QUOTE="huhhuh";23239782]Olethan provo, olethan? Kaupasta et voi siis ostaa tuoretta leipää, joka usein on päästä avoinaisessa pakkauksessa. Monihan kokeilee käsissä mikä tuntuu pehmeimmältä. Etkä hedelmiä, joita ei kuorita, et kesällä mansikoita...
Et kai vain lue sanomalehteä tai mitään ilmaisjakeluita varsinkaan? Nehän makaa jossain betonilattialla tai ulkona tai ties miten sottaisen jakajan kotona ja jokainen lehti käy sen jakajan hyppysissä ennen kuin tulee sinun luettavaksesi.
Joo, kannattaa varmaan välttää "pöpöjä" viimeiseen asti, sillä tavalla varmemmin jää vastustuskyky kehittymättä ja allergiat lisääntyvät.[/QUOTE]
No enpä mä voi sua pakottaa ymmärtämään eikä mun kannata edes yrittää koska se on huomattu että et voi ymmärtää.

Mutta esimerkeistäsi, avoinaisia leipiä en yleensä ostele koska ne menee kovaksi niin pian joten ostan ihan pussissa olevia. Ja tuskin kukaan niin tyhmä on että sitä pehmeyttä koittelee itse siitä leivästä eikä pussin päältä. Tietty sellasiakin voi olla olemassa.
Ja syön hedelmistä banaania, appelsiineja ja mandariineja sekä viinirypäleitä jotka pesen mutta ne onkin muovilaatikossa. Joten en syön kuorettomia hedelmiä sillä en tykkää esim omenasta. Enkä mansikoista.
En ole koskaan pitänyt sanomalehteä ongelmana, koska edelleen en laita sitä suuhuni ja jos siinä lehdessä on yhden ihmisen pöpöjä niin johan sanoin että en ole niin pöpöhysteerikko että sanomalehden lukemisen jälkeen pesisin käteni. En ole asiaa koskaan edes ajatellut.
Ajattelen asiaa vain niissä tuotteissa mitkä laitan suuhuni ja kyllä myös kaupassa kun olen niin mietin korin ja kärryjen sankoja yms ja en vaan laita sormia suuhuni. Mikä tässä voi olla ihmeellistä? Miksi mun pitäis syödä sormiani kaupassa...
Ja jos nyt oikein asiaa alan tässä miettimään, ihan vaan sun takia, niin irtokarkkeihin koskee monia ihmisä. Monia likaisia lasten sormia. Monia nuhaisia ihmisiä jotka niiskuttaa ja jotkut jopa pärskii. Ja tähän sanomalehteen koskee mun lisäksi vain se jakaja. Joten siinä on yhden ihmisen pöpöt ja karkissa voi olla vaikka 10. Joten sen takia asia ei vaan ole sama!
Mutta hyvä että sä et ajattele näin ja jos mä olen pöpökammoinen irtokarkkien suhteen niin sitten olen

Jokainen tavallaan.