Harmi kun ei enään voi ostaa irtokarkkeja =( *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ensisijaista on se miten ihmiset huolehtii niistä kakaroistaan siellä kaupassa. Jos mä näkisin jonkun nuolemassa kauhaa, niin ihan satavarmana ottaisin kauhan kädestä ja laittaisin jonnekin sivuun/antaisin kaupan henkilökunnalle enkä lähtisi pois. On myös sen Makuunin tmv.etu, että ne kamat pysyy hygieenisinä.
Karkki ei kuitenkaan taida olla mikään älyttömän hyvä kasvualusta pöpöille. Jos asiaa tolta kannalta miettii, niin eiköhän esim. lihatiski ole huomattavasti isompi riski saada mikä tahansa tartunta?
Onhan se tosi ällöttävää jos näkee tollasta kaupassa, mutta en tiedä voiko edes olettaa, että joku "auktoriteetti" eli myyjä tai karkkitoimittaja siihen ekana puuttuisi, eiköhän me ihan jokainen voida kasvattaa toistemme lapsia tällaisessa asiassa?
Ps. kakrut ei yllä ylähyllyille ja sieltä ne todelliset namut löytyykin!

Ei liian bakteeri vapaaksi kaikkea... Ihmisillä ei ole kohta lainkaan vastustuskykyä, nyt jo osa bakteereista otetaan purkista! Hölmöä... Käsidesiä ennen ja jälkeen kaupan ja joka välissä, kaikki lukkojen taakse myyntiin ettei vaan kukaan koske... Pöh tuollainen ihmiset sairastuttaa

Siinä irtokarkkihyllyssä vois olla joku lukitusjuttu, semmone että sen saa auki vaikka 50 sentillä, ja se 50c sit vähennetään pussin hinnasta. Tai joku muu systeemi, ettei ne luukut ihan koko ajan olis auki nii että kuka tahansa ohikulkija voi sieltä nappasta...

Kyllä elämästään voi tehdä vaikean! Jos niin huono tuuri olisi että irttiksistä sen saa niin olkoon sitten. tauti kestää muutaman päivän korkeintaan, hermoilla joutuu joka päivä jos sille linjalle lähtee eli ennemmin sairastaminen silloin tällöin kuin jatkuva hermoilu... rennosti eläen on helpompaa ja sitä paitsi kun tautia on voimakkaasti liikkeellä se kyllä yleensä löytää tien varsinkin lapsiperheeseen vältteli sitä tai ei!

[QUOTE="höh";23238832]Ja aiempaan kysymykseesi, kyllä voin syödä ravintolassa silloin harvoin kun siellä käyn. Ei se ole mulle mikään ongelma sillä luotan että kokki ja tarjoiliat osaa työnsä eikö likasilla sormillaan koske niihin ruokiin. [/QUOTE]

Mites salaattipöytä leipäkoreineen? Tai nooutopöytä häissä?

Yhteistyössä