Harmaiden hyökkäys?

oodi parsakaalille
Vaikka itekin oon harmaa, niin luulen, että ne kyseisen ketjun harmaat ovat ns. ulkopuolisia eli eivät oikeasti tältä palstalta. Parhaimmassa (?) tapauksessa siellä yksi ja sama tyyppi nakuttaa näppistä harmaana ja juttelee ihan issekseen. Mutta aika törkeä ketju mun mielestä on.
 
harmaa
ainahan meitä mustiakin täällä harmailee :)
kaikille tuo nimimerkki ei vaan ole niin tärkeä juttu! minulle on yksi lysti tunteeko täällä kukaan minua, joten on sama kirjoittaako nimimerkillä vai ilman. tosin meitä harmaita on mukaviakin, kaikilla ei ole pirun sarvet päässä automaattisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen harmaa:
Onko sillä jotain väliä lukeeko kirjoittajan nimi mustalla vai harmaalla? Ostakaa elämä.
No väliä tai ei, mutta oon huomannut, että harmaana näkyy olevan niin helppoa mollata muita :eek:
Senhän takia vauvalehden sivuillakin lähes joka juttuun eksyy joku, joka ei saa asiallisesti vastattua.
 
Hörö
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
ja helpompihan se on harmaana sanoa jotain vähän arveluttavaa tai henkilökohtaista.
Höh. Itse olen aina tällä samalla nimimerkillä, enkä halua kirjautua. Samalla tavalla tunnen vastuuta sanomisistani kuin jos olisin kirjautunut. Jos jotakuta kiinnostaa, niin samanlaillahan minusta kuvan saa kuin jos olisin kirjautuneena. En oikein hoksaa tuota eroa, itsehän kai voi päättää, mitä profiiliinsa laittaa? Joillakin ei ole juuri mitään tietoa itsestä siellä nimimerkin takana. Että mikä ero harmaana olemiseen heillä? Höh. Itse käytän oikein aroissa asioissa toista nimimerkkiä, koska en halua, että jotkut hyvä päivän tutut tunnistavat minut ja tietävät minusta ihan kaiken. Mutta niinhän muutkin tekevät, riippumatta ovatko harmaana vai kirjautuneena? Ei tosiaan innosta tieto siitä, että joku työkaveri vaikka tietää, kuinka usein harrastan seksiä tai mitkä asiat saavat minut itkemään. Haluan itse päättää, mitä kerron ja kenelle. Kuitenkin on mukava jutustella täällä muuten vaan.
 
vieras
kirjoitan itse harmaana välillä, en vaan pidä sitä kirjautumista niin tärkeänä, ja ärsyttää kun täällä ollaan niin hiton ehdottomia sen asian suhteen. täällä osiossa ei ole pakko kirjautua ja sillä siisti. mitä siitä nyt joka päivä täällä valittamaan! jokainen ottaa tänne kirjoittaessaan sen riskin että kuraa saattaa tulla niskaa ja paljon. osa kestää osa ei.
 

Yhteistyössä