Hanna Wass roolimallina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Hanna Wass näyttää hieman hyvän esiintymisen mallia palstamammoille. Ikätoveri (?) @Echo voi edes hieman ottaa hänestä mallia.

Hanna kertoo rehellisesti, että kaipaa miehistä lämmittäjää. @Algoma herätys!
4827388.jpeg

• Rakkaus
Reactions: setis
Muistan hyvin kun tänä vuonna näin ensimmäistä kertaa Hannan jossain lähetyksessä. Oikein näyttävä ja muista totutuista nutturapäistä positiivisesti poikkeava tutkijanainen joka puhui viisaita, ja ketkä minut tuntee, niin eivät ylläty että erityisesti myös lyhyt mekkonsa ja näyttävät säärensä säväyttivät. Upeaa reittäkin näkyi kivasti 😍

Minulla on mielestäni terve ja normaali suhtautuminen ja suhde kehooni.
Muistan elävästi viime vuosituhannen tuberkuloosikuvaukset, joissa seisoimme jonossa ikävuosiin katsomatta.
Olen aina tykännyt Hesarin alaston valokuvateemasta.
Katsoin eilen dokumentin Alain Delin&Romy. Schneider. Ohjelma antaa hyvän käsityksen sen ajan naisihanteesta.
Jokainen ihminen on ainutkertainen yksilö ja kohtelee kehoaan tavallaan.
Minun ainut huono tapa on Fazer-suklaaseen retkahtaminen. Jos jättäisin suklaan pois voisin sitten pirauttaa Hesarin toimitukseen kuvausaikeissa.

• Tykkää
Reactions: m1es
Minulla on mielestäni terve ja normaali suhtautuminen ja suhde kehooni.
Muistan elävästi viime vuosituhannen tuberkuloosikuvaukset, joissa seisoimme jonossa ikävuosiin katsomatta.
Olen aina tykännyt Hesarin alaston valokuvateemasta.
Katsoin eilen dokumentin Alain Delon€Romy.Schneider. Ohjelma antaa hyvän käsityksen sen ajan naisihanteesta.
Jokainen ihminen on ainutkertainen yksilö ja kohtelee kehoaan tavallaan.
Minun ainut huono tapa on Fazer-suklaaseen retkahtaminen. Jos jättäisin suklaan pois voisin sitten pirauttaa Hesarin toimitukseen kuvausaikeissa.
Huomenna klo 12:55, Yle Teema Fem
Saksalainen näyttelijä Romy Schneider, tunnettu mm. Sissi-elokuvista, ja ranskalainen elokuvatähti Alain Delon, tapasivat Pariisissa vuonna 1958. Ohjelmassa perehdytään kahden tähden rakkaustarinaan, joka muuttui elämän mittaiseksi ystävyydeksi. Samalla käydään läpi molempien elämän urat nousuineen ja laskuineen. Tuotanto: Capa/RTBF/Arte, Ranska 2022.

Yhteistyössä