Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26257705:palstaltaeikös täältä ole moni saanut kavereita/ ystäviä...
Haluux joku ystävystyä mun kanssa?
hei! mulla on vähän samaa vikaaNiin, mä en oo hyvä luomaan ystävyyssuhteita. Musta on tullu erakko, koitan muuttua ja tulla sosiaallisemmaksi :snotty:
Oletko sä ap se, joka on välillä täällä palstalla tosi ilkeä?![]()
Minskii, ma haluaisin tarjota kaveruutta kanssasi.
Pitkan matkan kaveruutta!
Sopiiko?
En , mutta laita vain jotain yv;na , niin aletaan vaikka siita.Joo! Kyllä sekin käy. Mites jos teen oman Kaksplus mesen? Käytätkö meseä, tai muut?
En tiiä, oonko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26257738:hei! mulla on vähän samaa vikaamusta on pikkuhiljaa tulossa totaalisen erakko...
Ok, vissiin sit oot. Kysyin vaan..asutaan samassa kaupungissa. Mutta mukavaa sunnuntaita anyway!
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26257816:Muakin kiinnostaa tuollaset ystävyysjutut, kun oon niin hirmu huono tutustumaan ihmisiin enkä oikein liikukaan missään. Kun ei paljoa juo eikä ollenkaan käy baareissa, eikä suomalaisittain osaa selvinpäin kellekään alkaa höpötellä mitään, niin on vähän yksinäistä. :snotty:
Ihan sama, mäkään en käy ulkona. Ei oo edes lapselle hoitajaa, paitsi joskus. Mut ei juominenkaan juuri kiinnosta. Joskus kotona repäisen ja juon 1 oluen tms. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258010:Mulla ei edes oo lasta. Periaatteessa mua ei siis estä mikään menemästä ja tutustumasta, mut silti on hankalaa. :kieh:
Tuo yks olut kotona on kyllä aika hurjaa. :xmas:
Mistä sä oot?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258165:Oulusta. Oon satunnaisesti aina asunut täällä ja välillä Lapissa, välillä pk-seudulla, ja aina kun oon muuttanu ni iso osa kavereista on vaihtunu. Nyt voisin kumminki jo asettua tänne ihan kunnolla.
Sanoit tossa aiemmin, ettet oo aina asunut Suomessa. Missä oot ollu?