Haluun ystäviä, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="jojo";26257735]jos ihan liveystäviä haet, kannattaa ehkä kertoa vähän ilmansuuntaa. :) nettiystävyys on asia erikseen. Sekin on kyllä parhaimmillaan tosi kivaa. :)[/quote]

Vantaa, Tikkurila! :D

Niin tietty :D Liveystäviä. :D

Muakin kiinnostaa tuollaset ystävyysjutut, kun oon niin hirmu huono tutustumaan ihmisiin enkä oikein liikukaan missään. Kun ei paljoa juo eikä ollenkaan käy baareissa, eikä suomalaisittain osaa selvinpäin kellekään alkaa höpötellä mitään, niin on vähän yksinäistä. :snotty:

Mä olen miettinyt ihan samaa, en vaan ymmärrä mistä aikuiset löytää itselleen ystäviä? Mun sosiaalinen elämäni on todella vähäistä, yksin meen jos johonkin haluan mennä, juttelen ihmisille lähinnä chateissa ja koulussa.
Kesäksi palaan Helsinkiin, mutta eipä mulla sielläkään ole kuin muutama tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26257738:
hei! mulla on vähän samaa vikaa :D musta on pikkuhiljaa tulossa totaalisen erakko...

Ihan hullua.. Mä menetin kaikki lapsuuden ystävät kun tulin takas SUomeen.. No elämä muuttuu kaikilla.. Kaipaatko sä ystäviä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26257816:
Muakin kiinnostaa tuollaset ystävyysjutut, kun oon niin hirmu huono tutustumaan ihmisiin enkä oikein liikukaan missään. Kun ei paljoa juo eikä ollenkaan käy baareissa, eikä suomalaisittain osaa selvinpäin kellekään alkaa höpötellä mitään, niin on vähän yksinäistä. :snotty:

Ihan sama, mäkään en käy ulkona. Ei oo edes lapselle hoitajaa, paitsi joskus :D. Mut ei juominenkaan juuri kiinnosta. Joskus kotona repäisen ja juon 1 oluen tms. :xmas:

Ihan sama, mäkään en käy ulkona. Ei oo edes lapselle hoitajaa, paitsi joskus :D. Mut ei juominenkaan juuri kiinnosta. Joskus kotona repäisen ja juon 1 oluen tms. :xmas:

Mulla ei edes oo lasta. Periaatteessa mua ei siis estä mikään menemästä ja tutustumasta, mut silti on hankalaa. :kieh:

Tuo yks olut kotona on kyllä aika hurjaa. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258010:
Mulla ei edes oo lasta. Periaatteessa mua ei siis estä mikään menemästä ja tutustumasta, mut silti on hankalaa. :kieh:

Tuo yks olut kotona on kyllä aika hurjaa. :xmas:

Mistä sä oot?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26258165:
Oulusta. Oon satunnaisesti aina asunut täällä ja välillä Lapissa, välillä pk-seudulla, ja aina kun oon muuttanu ni iso osa kavereista on vaihtunu. Nyt voisin kumminki jo asettua tänne ihan kunnolla.

Sanoit tossa aiemmin, ettet oo aina asunut Suomessa. Missä oot ollu?

Asuin Espanjassa 5 vuotta :) nyt oon asunut täällä Suomessa toiset reilu 5 vuotta.

Yhteistyössä