M
mami
Vieras
Sain viimeks seksiä kesäkuun alussa. Synnytin elokuussa. Haluttaa ihan hirveesti. Lapsen isän kanssa erottu, mut ainut mikä meillä toimi, olikin seksi. Mitä ootte mieltä jos eksyn petiin hänen kanssaan...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
Mitäs typerää siinä on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
En mä nais sellasta jonka kanssa mä olen eronnut.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
Ja typerää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
No mutta sukuhan siinä saattas vain jatkua....sama viellä.
no joo joo, mut ainahan ne joskus on pettäny nekiin??Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:no sehän on pelkästään etuoikeus :saint:
Ja typerää![]()
No mutta sukuhan siinä saattas vain jatkua....sama viellä.
Ehkäisy on keksitty...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Silti. Kai niitä löytyy muitakin kun omia "jämiä"?