Haluton mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuorempi vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nuorempi vaimo

Vieras
Mitä teen kun yli 50-kymppinen mieheni ei halua seksiä? Ei se kuulemma minusta johdu, vaan siitä ettei haluja ole yleensäkään. Ärsyttää kun joka paikassa kirjoitellaan siitä, miten nainen ei halua. Tilanne voi olla aivan toisinpäin!

no niin on täälläkin sellanen mies joka haluaa kun haluaa, mutta paljon harvemmin kuin ois tarvetta, ja varamasti ei käy vieraissa, kyllä se on naisella kamalaa. tosin se mies kyllä kärsii siitä itsekkin, niilläkin voi olla vaihtarit.

""salarakas"" ei todellakaan ole sama kuin oma rakas. Ei kyse ole pelkästään seksistä sinänsä. Se on parisuhteeseen liittyvää välittämistä myös yhtenä osana.

Minä olin nuorena seksin perään ja aina kävi mutta nyt haluan jutella ja kosketella ja olla lähellä ja kuiskutella ja sen jälkeen rakastella ehkä, en ymmärrä muutosta itsessäni kuin ehkä ikään ja miehisen voimien hiljaiseen vähenemiseen, luoja varjelkoon kovin aktiivisesta naisesta.

Minä olin nuorena seksin perään ja aina kävi mutta nyt haluan jutella ja kosketella ja olla lähellä ja kuiskutella ja sen jälkeen rakastella ehkä, en ymmärrä muutosta itsessäni kuin ehkä ikään ja miehisen voimien hiljaiseen vähenemiseen, luoja varjelkoon kovin aktiivisesta naisesta.

Yhteistyössä